GP van Monaco

Gestart door Monaco lover, 20 mei 2006 - 12:47:16

« vorige - volgende »

FerrariMan

Citaat van: bogief1 op 27 mei 2006 - 15:25:32
2 vraagjes.
Waarom begon SCH al tegen de vangrail in het eerste deel van die bocht?
Waarom zat hij aan z'n stuur te bewegen, terwijl z'n auto niet weg brak?

Er kan natuurlijk ook iets aan de wagen zijn, maar het was wel een vreemd.

Ik denk trouwens dat fisi er ook nog over ging geweest zijn
En ik denk dat zonder zijn foutje, MS nog een snelle ronde kon maken en zowiezo pole nemen.

Tim C

Citaat van: bogief1 op 27 mei 2006 - 15:25:32
2 vraagjes.
Waarom begon SCH al tegen de vangrail in het eerste deel van die bocht?
Waarom zat hij aan z'n stuur te bewegen, terwijl z'n auto niet weg brak?
1. Iedereen doet dat daar, maar meestal trager
2. Hij draait aan z'n stuur, de wielen draaien maar hij draait niet, stuur recht, remmen, draaien

Hij ging gewoon te snel. Waarom in godsnaam riskeren dat je de wagen helemaal moet oplappen? Waarom?

DJK

Ze gaan wel zien aan de telemetrie of het al dan niet opzettelijk was.... ik vote van wel  ;D

Jasper

Citaat van: Tim C op 27 mei 2006 - 15:28:20
Citaat van: bogief1 op 27 mei 2006 - 15:25:32
2 vraagjes.
Waarom begon SCH al tegen de vangrail in het eerste deel van die bocht?
Waarom zat hij aan z'n stuur te bewegen, terwijl z'n auto niet weg brak?
1. Iedereen doet dat daar, maar meestal trager
2. Hij draait aan z'n stuur, de wielen draaien maar hij draait niet, stuur recht, remmen, draaien

Hij ging gewoon te snel. Waarom in godsnaam riskeren dat je de wagen helemaal moet oplappen? Waarom?
Omdat Flavio Briatore alles gezien heeft. ;D ;D ;D

FerrariMan

#109
Feit is ook dat hij de 2 voorgaande bochten ook bijna in de muur plakte.

Als dit gespeeld is, dan is hij veruit de meest getalenteerde piloot. Want ik zie niemand op cm's zo presteren.

Ik heb ook het voorgevoel dat er een straf aankomt.

bogief1

Moet je niet tijdens een gele vlag situatie gewoon inhouden op die plaats?
Ik dacht zoiets eens gezien te hebben met Mika ook. Hij reed z'n snelste ronde, maar stak z'n hand op om te tonen dat hij in hield.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

razzle_dazzle

Flavio moet niet zeuren, zoiets kan gebeuren...weliswaar bij piloten die op de limiet rijden.  ;)

Enneuh Schumacher op pole...wiehoew  :D.

Jasper

Citaat van: Benny Dict op 27 mei 2006 - 15:32:15
Ik heb ook het voorgevoel dat er een straf aankomt.

Hopelijk een straf voor alle rijders die niet inhielden op die plaats. Geen idee of de Macs daar bijhoren of niet.

dj Peter

Citaat van: Senna op 27 mei 2006 - 15:24:29
Schumacher is "under investigation" , ik denk dat dit nog een staartje krijgt. Ik vind het vreselijk onsportief in ieder geval.
WAT vind je onsportief?  een stuurfout? een remfout?   :o  Als het een andere rijder was geweest kraaide er geen haan over... Denk je nu écht dat Schumi zijn auto moedwillig in de bocht parkeerde ?

dj Peter

Als er een straf volgt na de klacht is Briatore de grootste bullebak die er in de paddock rondloopt en dan hoop ik dat beide Renaults tegen de vangrails gaan in de race.

Senna

Citaat van: SaffierFM op 27 mei 2006 - 16:05:26
Citaat van: Senna op 27 mei 2006 - 15:24:29
Schumacher is "under investigation" , ik denk dat dit nog een staartje krijgt. Ik vind het vreselijk onsportief in ieder geval.
WAT vind je onsportief?  een stuurfout? een remfout?   :o  Als het een andere rijder was geweest kraaide er geen haan over... Denk je nu écht dat Schumi zijn auto moedwillig in de bocht parkeerde ?

Ik ben niet de enige, Luciano Burti die commentaar leverde bij de in car beelden van het incident zei ook dat het opzet was. Hij blokkert een beetje, gaat dan zonder te blokkeren een paar meter rechtdoor, net genoeg om de bocht niet te halen, en zet dan de auto tegen de vangrail. Hij had de bocht makkelijk kunnen maken. Het lijkt er volgens de laatste berichten zowiezo op dat hij pole gaat verliezen vanwege een besluit van de stewards. Terecht, of is iedereen alweer vergeten wat hij in Jerez en Australïe geflikt heeft.

Tim C

Waarom haalt iedereen toch telkens terug naar iets van 10 jaar geleden...

dj Peter

Citaat van: Senna op 27 mei 2006 - 16:11:52
Citaat van: SaffierFM op 27 mei 2006 - 16:05:26
Citaat van: Senna op 27 mei 2006 - 15:24:29
Schumacher is "under investigation" , ik denk dat dit nog een staartje krijgt. Ik vind het vreselijk onsportief in ieder geval.
WAT vind je onsportief?  een stuurfout? een remfout?   :o  Als het een andere rijder was geweest kraaide er geen haan over... Denk je nu écht dat Schumi zijn auto moedwillig in de bocht parkeerde ?

Ik ben niet de enige, Luciano Burti die commentaar leverde bij de in car beelden van het incident zei ook dat het opzet was. Hij blokkert een beetje, gaat dan zonder te blokkeren een paar meter rechtdoor, net genoeg om de bocht niet te halen, en zet dan de auto tegen de vangrail. Hij had de bocht makkelijk kunnen maken. Het lijkt er volgens de laatste berichten zowiezo op dat hij pole gaat verliezen vanwege een besluit van de stewards. Terecht, of is iedereen alweer vergeten wat hij in Jerez en Australïe geflikt heeft.
Wees maar gerust dat Todt zich hier niet zomaar bij zal neerleggen.

Senna

Citaat van: Tim C op 27 mei 2006 - 16:13:20
Waarom haalt iedereen toch telkens terug naar iets van 10 jaar geleden...

Omdat het aantoont wat een mentaliteit die man heeft.

razzle_dazzle

Citaat van: Senna op 27 mei 2006 - 16:18:31
Citaat van: Tim C op 27 mei 2006 - 16:13:20
Waarom haalt iedereen toch telkens terug naar iets van 10 jaar geleden...

Omdat het aantoont wat een mentaliteit die man heeft.

Een winnaarsmentaliteit...zoals Senna en Raikkonen?  :)