GP van Monaco

Gestart door Monaco lover, 20 mei 2006 - 12:47:16

« vorige - volgende »

FerrariMan

#90
Ik vrees het ergste voor Ferrari, en Massa ligt er al uit...
Waarom moeten ze ook weer 'anders' doen en zo laat buiten komen.

Edit: Ik tip op Kimi voor pole.

lieven

was wel redelijk dom van schumi he, heeft wel zijn pole gered

Jasper

Nieuw in de F1: de Schumi-truc, zet je wagen in de weg op het einde van de kwalificatie als je voorlopig eerst staat en je houdt gegarandeerd je pole...

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 27 mei 2006 - 15:09:23
Nieuw in de F1: de Schumi-truc, zet je wagen in de weg op het einde van de kwalificatie als je voorlopig eerst staat en je houdt gegarandeerd je pole...
;D

Dat was nipt, anders hadden ze heel wat werk bij Ferrari vanavond.

Tim C

Die klacht komt gegarandeerd van Renault, ik vind dat ze de bal terug naar hen mogen spelen: +0.064 tijdens een gele vlag wil zeggen dat je niet hebt vertraagd...

KVDracer

Citaat van: Tim C op 27 mei 2006 - 15:11:33
Die klacht komt gegarandeerd van Renault, ik vind dat ze de bal terug naar hen mogen spelen: +0.064 tijdens een gele vlag wil zeggen dat je niet hebt vertraagd...

Alonso heeft zijn snelste ronde neergezet tijdens de gele vlag, mag niet.

Jasper

De gele vlag verscheen pas op mijn scherm als de kwalificatie al gedaan was maar dat zal wel eerder aan de regie liggen dan aan het trage reageren van de marshals. :)

Trouwens, je moet alleen maar inhouden op de plaats waar er een gele vlag is, dus stel dat hij al 3 tienden voorsprong had in sectoren 1 en 2, dan zouden ze het wel verloren kunnen hebben door Schumi.

En waar blijft f1.com met die tijden. ::)

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 27 mei 2006 - 15:15:00
De gele vlag verscheen pas op mijn scherm als de kwalificatie al gedaan was maar dat zal wel eerder aan de regie liggen dan aan het trage reageren van de marshals. :)

Trouwens, je moet alleen maar inhouden op de plaats waar er een gele vlag is, dus stel dat hij al 3 tienden voorsprong had in sectoren 1 en 2, dan zouden ze het wel verloren kunnen hebben door Schumi.

En waar blijft f1.com met die tijden. ::)
Ik denk ook dat Alonso hierdoor de pole gemist heeft, al weten we niet hoe MS zijn rondetijd zou afgelopen zijn natuurlijk.

Ramses

Zeer interessant vervolg op ITV

Briatore is naar de stewards en naar Charlie Whiting :D

Jasper

Citaat van: Benny Dict op 27 mei 2006 - 15:16:00
Citaat van: Jasper op 27 mei 2006 - 15:15:00
De gele vlag verscheen pas op mijn scherm als de kwalificatie al gedaan was maar dat zal wel eerder aan de regie liggen dan aan het trage reageren van de marshals. :)

Trouwens, je moet alleen maar inhouden op de plaats waar er een gele vlag is, dus stel dat hij al 3 tienden voorsprong had in sectoren 1 en 2, dan zouden ze het wel verloren kunnen hebben door Schumi.

En waar blijft f1.com met die tijden. ::)
Ik denk ook dat Alonso hierdoor de pole gemist heeft, al weten we niet hoe MS zijn rondetijd zou afgelopen zijn natuurlijk.

En in ieder geval kan je geen klacht indienen omdat iemand een slippertje maakt, dat gebeurt sneller dan je het weet. :P

FerrariMan

Citaat van: Ramses op 27 mei 2006 - 15:17:24
Zeer interessant vervolg op ITV

Briatore is naar de stewards en naar Charlie Whiting :D
Hou ons op de hoogte aub.  :)

Tim C

Dit is toch je reinste gezever. Schumacher reed al de hele ronde op de limiet. Klein fouje vlak voor de tunnel na loews, beetje te breed bij het uitkomen van de tunnel. Plus zijn rijders die alle twee niet vertragen onder gele vlag (die al olijk wapperde sinds hij er stond).

Flavio isa a disgrace fora die spor...

Senna

Schumacher is "under investigation" , ik denk dat dit nog een staartje krijgt. Ik vind het vreselijk onsportief in ieder geval.

Jasper

Ik hoop dat je onsportief van Renault bedoelt?

bogief1

2 vraagjes.
Waarom begon SCH al tegen de vangrail in het eerste deel van die bocht?
Waarom zat hij aan z'n stuur te bewegen, terwijl z'n auto niet weg brak?

Er kan natuurlijk ook iets aan de wagen zijn, maar het was wel een vreemd.

Ik denk trouwens dat fisi er ook nog over ging geweest zijn
A new chapter will begin soon: Bruno Senna