GP van Monaco

Gestart door Monaco lover, 20 mei 2006 - 12:47:16

« vorige - volgende »

supersteven

mijn pronostiek voor deze wedstrijd

1 JV
2 JPM
3 NR

en dat allemaal dankzij de kwalificatie

en STR zal enkele punten scoren
let the sunshine shine in your heart

Tim C

Villeneuve die een race wint?

Waarom neem je niet ineens David Coulthard voor het kampioenschap! ;)

supersteven

ik vermoed dat MS door de chaos van de eerste kwalificatie geen tijd neerzet en dat het startgrid zoiets wordt als frankrijk 99 maar dan zonder de regen en de beide Renaults vallen uit
let the sunshine shine in your heart

David4Ever

1 Alonso
2 Schumi
3 Kimi

Tim C

Stierenoren voor Honda

dj Peter

Iceman in de Icecar   :)




Als er één GP is waar de show belangrijker is dan de race, dan is het Monaco wel.
Kijk maar wat McLaren nu doet met ijs en diamanten, en wat te denken van Red Bull met de promotie van de nieuwe Supermanfilm.
Moet kunnen vind ik. F1 is nu éénmaal show hé

sledge

En Schumacher in zijn rood-geel kostumeke  :D
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)


Tim C


Ferrari 2010

Citaat van: SaffierFM op 25 mei 2006 - 10:02:46
Iceman in de Icecar   :)




Als er één GP is waar de show belangrijker is dan de race, dan is het Monaco wel.
Kijk maar wat McLaren nu doet met ijs en diamanten, en wat te denken van Red Bull met de promotie van de nieuwe Supermanfilm.
Moet kunnen vind ik. F1 is nu éénmaal show hé
Eindelijk eens een, foto ervan, ik heb er al van gelezen maar vondt nergens een foto. Zijn er nog meer?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Eén of ander paaltje veroorzaakt een rode vlag in de tweede vrije training. Iemand die een tv-zender kan ontvangen waarop de trainingen worden uitgezonden en meer weet?

Tim C

Anthony Davidson heeft kennisgemaakt met de barriere van Saint-Devote, dat zat er aan te komen zoals hij aan het rijden was...

Jasper

Dat zijn 2 knalronden na mekaar, de ene met een snelle ronde en de andere met een echte knal. :P

Tim C

En weer rood, we waren amper 2 minuten opnieuw bezig. Dit keer is Kubica de schuldige, dat heeft hij deze morgen ook al gedaan

Jasper

Mondini even op de tweede plaats in z'n Midland. :o