GP van Monaco

Gestart door Monaco lover, 20 mei 2006 - 12:47:16

« vorige - volgende »

Mikacouli

Citaat van: SaffierFM op 25 mei 2006 - 10:02:46
Iceman in de Icecar   :)




Als er één GP is waar de show belangrijker is dan de race, dan is het Monaco wel.
Kijk maar wat McLaren nu doet met ijs en diamanten, en wat te denken van Red Bull met de promotie van de nieuwe Supermanfilm.
Moet kunnen vind ik. F1 is nu éénmaal show hé

Dit is wel niet ter gelegenheid van Monaco hoor. Dit weekend is het de 40ste verjaardag van McLaren. Daarom die F1 wagen uit ijs en de diamanten op het stuur en op de helm.
Ik denk dat McLaren er dit weekend wel zal bijzitten, aan de oefenritten te zien. Anders gaan ze nooit goed de vrijdag. Nu is Montoya de eerste racerijder en dit met een aangepast aërodynamisch pakket en een nieuwe voorvleugel. Mss wel tijdwinst. Nuja, ik zie het enkel maar in Monaco goed gaan hoor. De volgende races zie ik geen verbetering. Tenzij ze net zoals Ferrari die flexi-wings zullen gebruiken.

dj Peter

Citaat van: Schumi 2006 op 25 mei 2006 - 14:14:37
Citaat van: SaffierFM op 25 mei 2006 - 10:02:46
Iceman in de Icecar   :)




Als er één GP is waar de show belangrijker is dan de race, dan is het Monaco wel.
Kijk maar wat McLaren nu doet met ijs en diamanten, en wat te denken van Red Bull met de promotie van de nieuwe Supermanfilm.
Moet kunnen vind ik. F1 is nu éénmaal show hé
Eindelijk eens een, foto ervan, ik heb er al van gelezen maar vondt nergens een foto. Zijn er nog meer?
ik heb er nog een héél mooie gevonden, t'is ware kunst:

Doefie

Zou die wagen een heel weekend intact overleven ?  ;D

Tim C

Hij zal wel "Pablo Certified" zijn ;)

dj Peter

In brand vliegen zal deze auto alleszins niet doen :-)

Supermariobros

Citaat van: SaffierFM op 26 mei 2006 - 10:14:41
In brand vliegen zal deze auto alleszins niet doen :-)

;D ;D ;D

bogief1

Niemand foto's van de red bull?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Ramses

Citaat van: bogief1 op 26 mei 2006 - 11:27:47
Niemand foto's van de red bull?


Ewel, er is geen Superman op de wagen te zien...


Ferrari 2010

Huh? Dat verbaast me nu toch wel. De motorhome wel maar de wagen niet :-\ Ik zou toch eerder voor de wagen hebben gekozen om de film te promoten hoor :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

bogief1

Misschien komt die livery morgen pas? Ze gingen allesinds een superman-outfit dragen, is er daar al iets van getoond?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Jasper

Citaat van: SaffierFM op 25 mei 2006 - 23:25:51
Citaat van: Schumi 2006 op 25 mei 2006 - 14:14:37
Citaat van: SaffierFM op 25 mei 2006 - 10:02:46
Iceman in de Icecar   :)

Als er één GP is waar de show belangrijker is dan de race, dan is het Monaco wel.
Kijk maar wat McLaren nu doet met ijs en diamanten, en wat te denken van Red Bull met de promotie van de nieuwe Supermanfilm.
Moet kunnen vind ik. F1 is nu éénmaal show hé
Eindelijk eens een, foto ervan, ik heb er al van gelezen maar vondt nergens een foto. Zijn er nog meer?
ik heb er nog een héél mooie gevonden, t'is ware kunst:

De vikinghoorns hebben ze toch achterwege gelaten, die waren waarschijnlijk te moeilijk (fragiel) om in ijs te maken. :)

FerrariMan

Ferrari moet elke race opnieuw maximaal presteren, het gat met Renault laat niet toe om maar de minste fout te maken. Tot nu toe zijn er 'weer' problemen met Bridgestone in Monaco. Als het gat na dit weekend terug groter is, dan is het voorbij.

KVDracer

Ik denk dat ze een beetje verstoppertje aan het spelen zijn om dan toe te slaan. Maar wanneer Schumi hier niet voor Alonso eindigt of niet op het podium is het kampioenschap over.

Ramses

Citaat van: KVDracer op 26 mei 2006 - 18:00:13
Ik denk dat ze een beetje verstoppertje aan het spelen zijn om dan toe te slaan. Maar wanneer Schumi hier niet voor Alonso eindigt of niet op het podium is het kampioenschap over.

Dat is niet gezegd. De Renault is wel heel betrouwbaar en snel, maar hij zal toch wel één keer uitvallen (ik mag het toch hopen!). Als Alonso telkens tweede wordt bv. wordt het sowieso een weg van lange adem om hem bij te benen...

Jasper

Vorig jaar zei iedereen ook dat "Alonso wel eens zou uitvallen" maar het is niet één keer gebeurd (buiten in Canada door zijn eigen fout). :-\