GP van Monaco

Gestart door Monaco lover, 20 mei 2006 - 12:47:16

« vorige - volgende »

Doefie

Tot aan de Saftey Car heb ik een hele mooie race gezien. Räikkönen die sterk achter Alonso bleef hangen, Webber die kon volgen, net als Montoya. De top vier vlak achter elkaar, die per ronde bijna een seconde wegreden van de rest. Het treintje Heidfeld - R.Schumacher - Liuzzi - Villeneuve - Coulthard - M.Schumacher - Fisichella - Rosberg.

Na de Safety Car nog enkele mooie dingen gezien, maar was minder dan in 't begin.

Citaat van: Benny Dict op 28 mei 2006 - 16:13:15
Eervolle vermelding trouwens voor Villeneuve die een penalty aan zijn broek krijgt wegens inhalen onder geel.

Net als Albers om "het veroorzaken van een vermijdelijk ongeluk en daarbij het van de baan rijden van zijn teamgenoot", net als Barrichello voor "speeding in the pitlane" --> weeral.

dj Peter

Citaat van: Benny Dict op 28 mei 2006 - 16:13:15
Eervolle vermelding trouwens voor Villeneuve die een penalty aan zijn broek krijgt wegens inhalen onder geel.
De man die gisteren de eerste was om zijn gal te spuwen over MS .

Tim C

Spijtige zaak, ik vraag me af welke race we hadden gekregen met een redelijke straf. Webber leek lange tijd man van de race te worden, Kimi wist meteen wat doen na zijn opgave.

Prachtige race van Michael, maar welke race is ons ontnomen geweest?

Villeneuve en Fisico, Karma dudes, karma...

McChouffe

Citaat van: Benny Dict op 28 mei 2006 - 16:13:15
Eervolle vermelding trouwens voor Villeneuve die een penalty aan zijn broek krijgt wegens inhalen onder geel.

Het was onder de safety car. Dezelfde Villeneuve die gisteren niet kon zwijgen over Schumacher ("Dit is een beschamende actie voor een wereldkampioen") maakt nu een fout die een debutant ook niet zou maken.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Citaat van: SaffierFM op 28 mei 2006 - 16:16:43
Citaat van: Benny Dict op 28 mei 2006 - 16:13:15
Eervolle vermelding trouwens voor Villeneuve die een penalty aan zijn broek krijgt wegens inhalen onder geel.
De man die gisteren de eerste was om zijn gal te spuwen over MS .

Net als Stewart, Briatore, al die honderden anderen in de paddock, ...  ::)

FerrariMan

Citaat van: McChouffe op 28 mei 2006 - 16:18:02
Citaat van: Benny Dict op 28 mei 2006 - 16:13:15
Eervolle vermelding trouwens voor Villeneuve die een penalty aan zijn broek krijgt wegens inhalen onder geel.

Het was onder de safety car. Dezelfde Villeneuve die gisteren niet kon zwijgen over Schumacher ("Dit is een beschamende actie voor een wereldkampioen") maakt nu een fout die een debutant ook niet zou maken.
Kwa bestraffingen staat het ondertussen dus 2-1 in het voordeel van JV. MS moet in Engeland dan maar gelijk komen.

dj Peter

Citaat van: Doefie op 28 mei 2006 - 16:18:18
Citaat van: SaffierFM op 28 mei 2006 - 16:16:43
Citaat van: Benny Dict op 28 mei 2006 - 16:13:15
Eervolle vermelding trouwens voor Villeneuve die een penalty aan zijn broek krijgt wegens inhalen onder geel.
De man die gisteren de eerste was om zijn gal te spuwen over MS .

Net als Stewart, Briatore, al die honderden anderen in de paddock, ...  ::)
Inderdaad, en ook de reactie van Mosley gelezen ?

Doefie

Citaat van: SaffierFM op 28 mei 2006 - 16:19:56
Citaat van: Doefie op 28 mei 2006 - 16:18:18
Citaat van: SaffierFM op 28 mei 2006 - 16:16:43
Citaat van: Benny Dict op 28 mei 2006 - 16:13:15
Eervolle vermelding trouwens voor Villeneuve die een penalty aan zijn broek krijgt wegens inhalen onder geel.
De man die gisteren de eerste was om zijn gal te spuwen over MS .

Net als Stewart, Briatore, al die honderden anderen in de paddock, ...  ::)
Inderdaad, en ook de reactie van Mosley gelezen ?

Ja... en dan ?

Senna

Citaat van: SaffierFM op 28 mei 2006 - 16:13:11
Citaat van: Senna op 28 mei 2006 - 16:03:24
Geweldige race van MS.
Ach man, gisteren schreef je heel wat anders over Michael...

Je snapt er nog steeds niets van, ik heb niets tegen MS, ik heb een grote hekel aan valsspelen. De manier waarop hij zich teruggevochten heeft vind ik bewonderingswaardig.

FerrariMan

Interessant vond ik ook de co-commentator die erop wees dat Senna destijds in Monaco ook vaak de neiging had langzamer rond te toeren wanneer hij de snelste tijd had in de kwali's.

dj Peter

Citaat van: Senna op 28 mei 2006 - 16:23:09
Citaat van: SaffierFM op 28 mei 2006 - 16:13:11
Citaat van: Senna op 28 mei 2006 - 16:03:24
Geweldige race van MS.
Ach man, gisteren schreef je heel wat anders over Michael...

Je snapt er nog steeds niets van, ik heb niets tegen MS, ik heb een grote hekel aan valsspelen. De manier waarop hij zich teruggevochten heeft vind ik bewonderingswaardig.
Ik snap het maar al te goed. Je praat met de wind mee en blaast warm en koud tegelijk. Je veranderd je mening zoals het je uitkomt, bij ons noemt men dat meelopers. En ik zou niet weten waar Michael dit weekend vals gespeeld heeft. Gedane zaken nemen geen keer,en bij deze ben ik niet van plan om er nog over te schrijven. Op naar Silverstone!

FerrariMan

Nog wat met quotes smijten:

F1Live:
CitaatStarting from the pit lane, things looked pretty bleak for Michael Schumacher. However you don't win seven World Championships without super talent. The Ferrari driver took the chequered flag 0.4s behind Barrichello and was without a doubt, the most impressive racer of the day.

David

Hebben Alonso en Kimi tijdens de SC niet over de gele lijn gereden bij het buitenkomen van de pits?

FerrariMan

Citaat van: David op 28 mei 2006 - 16:33:20
Hebben Alonso en Kimi tijdens de SC niet over de gele lijn gereden bij het buitenkomen van de pits?
Neen, heb erop gelet.

Tim C

Ze zijn er wel overgeweest, maar had je liever gehad dat ze op Webber reden?