GP van Monaco

Gestart door Monaco lover, 20 mei 2006 - 12:47:16

« vorige - volgende »

FerrariMan

Fisico inderdaad bestraft wegens:
CitaatThe governing FIA said in a statement, after hearing both drivers, that the Italian had been found to have held up the Briton even if it may not have been deliberate.

Let vooral op hetgeen in het vet staat. Wat volgens mij wil zeggen dat MS zijn straf ook op komst is.

McChouffe

Citaat van: Benny Dict op 27 mei 2006 - 19:22:45
Fisico inderdaad bestraft wegens:
CitaatThe governing FIA said in a statement, after hearing both drivers, that the Italian had been found to have held up the Briton even if it may not have been deliberate.

Let vooral op hetgeen in het vet staat. Wat volgens mij wil zeggen dat MS zijn straf ook op komst is.

Als ze dat als uitleg geven, kan het quasi niet anders dan dat MS ook gestraft wordt.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Maar wara halen jullie die info?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan


dj Peter

Ben benieuwd of Michael voor zijn pech ook nogeens gestraft gaat worden..
Wie echter een kuil graaft voor een ander valt er zelf in want Briatore krijgt alvast een koekje van eigen deeg: Fisico's snelste tijd wordt geschrapt omdat hij Coulthard hinderde tijdens diens snelle ronde. Hij mag morgen van P10 starten.

Jasper


Jasper

Citaat van: SaffierFM op 27 mei 2006 - 19:28:27Ben benieuwd of Michael voor zijn pech ook nogeens gestraft gaat worden..

Hmm, een stuurfout valt nu ook al onder de noemer "pech". Dan gaan er wel héél veel zijn die wereldkampioenschappen hebben verloren door pech. :)

Ferrari 2010

Mja, pech is het misschien niet, maar het is ook geen opzet. Hoe moeten we het dan noemen? Geluk :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Schumi 2006 op 27 mei 2006 - 19:33:02
Mja, pech is het misschien niet, maar het is ook geen opzet. Hoe moeten we het dan noemen? Geluk :P

Wat dacht je van: een fout  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Senna

Ik heb veel bewondering voor zijn talent maar na wat hij vandaag geflikt heeft mogen ze hem wat mij betreft uit de race gooien. Nu maar hopen dat ze ook daadwerkelijk wat doen want anders is de race morgen besmet.

Ferrari 2010

Heeey, dat is het woord! :P

Is het Tim die het niet kon laten om ff in het groot het nieuws op de nieuwssite te zetten?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Citaat van: Senna op 27 mei 2006 - 19:35:29
Ik heb veel bewondering voor zijn talent maar na wat hij vandaag geflikt heeft mogen ze hem wat mij betreft uit de race gooien. Nu maar hopen dat ze ook daadwerkelijk wat doen want anders is de race morgen besmet.
Ik vraag mij af of jij de beelden als eens deftig hebt kunnen bekijken? En dus niet die ene keer dat ze het hebben herhaald, maar zelf. Dat je anti schumi bent is me nu al duidelijk...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

En... daar gaat de verbinding met F1Pits. Deze affaire trekt bezoekers, vandaag 91 tegelijk online gehad. :D

Citaat van: Schumi 2006 op 27 mei 2006 - 19:36:13
Is het Tim die het niet kon laten om ff in het groot het nieuws op de nieuwssite te zetten?

Eerlijk gezegd wou ik ook net de laatste klik doen hiervoor, maar toen zag ik dat Ramses me al voor was met een gewoon nieuwsbericht. :)

bogief1

Stel je voor shumi en alonso naar achtern schuiven, krijg williams eindelijk ook eens hun dosie geluk, want die auto is echt wel goed.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Ferrari 2010

Mja, ze blonken ook vorig jaar uit in Monaco, ik had dit eigenlijk wel een klein tikkeltje verwacht.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.