Man van de race: Spanje

Gestart door Tim C, 14 mei 2006 - 15:25:39

« vorige - volgende »

Wie is de man van de race?

Fernando Alonso
15 (51.7%)
Michael Schumacher
1 (3.4%)
Giancarlo Fisichella
0 (0%)
Felipe Massa
0 (0%)
Kimi Raïkkönen
3 (10.3%)
Jenson Button
0 (0%)
Rubens Barrichello
0 (0%)
Nick Heidfeld
0 (0%)
Iemand anders
0 (0%)
Niemand
10 (34.5%)

Totaal aantal stemmen: 22

Mikacouli

Alonso, toch knappe race gereden. Ik heb voortdurend de tijden mee gevolgd en er niemand die zo constant reed als Alonso qua tijden. Zijn tijden lagen ronde na ronde bijna altijd indezelfde tiende. Ongelofelijk zoiets.
Bij de rest kon de ene ronde tov de ander wel een halve tot een volle seconde schelen.
Alonso heeft geen enkel stuurfoutje gemaakt, was net een trein op rails. Prachtig gewoon, in een saaie race.

Juan Pablo

Het vermaakt mij echt niet om iemand vanaf p1 naar p1 te rijden, laat er maar actie zijn, inhaalmanoevres, auto's meer gelijk maken, pitstops afschafen

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Hamilton MASTER

Ik wou eigenlijk niemand deze titel geven maar vond het inhaalmanoever van Kimi, het enige mooie deze race, toch iets van krediet geven aan de Fin.

Er sprong niemand uit maar dit was voor mij het mooiste manoevre deze race.

Het enige 'spannende' duel was dat tussen Trulli en Ralf maar dat was helemaal in de achterhoede.
Saaie race met een even saaie winnaar. Hij verdient de zege misschien wel, maar als Ferrari en McLaren een even goede wagen hadden gehad, had Fernando nooit gewonnen, laat staan wereldkampioen geworden.
Maar ja, je moet je wagen mee hebben. Alonso is een goede rijder maar hij mist het charisma van een winnaar.



Doefie

Citaat van: Raikkonen MASTER op 14 mei 2006 - 19:39:51
Ik wou eigenlijk niemand deze titel geven maar vond het inhaalmanoever van Kimi, het enige mooie deze race, toch iets van krediet geven aan de Fin.

Er sprong niemand uit maar dit was voor mij het mooiste manoevre deze race.

Het enige 'spannende' duel was dat tussen Trulli en Ralf maar dat was helemaal in de achterhoede.
Saaie race met een even saaie winnaar. Hij verdient de zege misschien wel, maar als Ferrari en McLaren een even goede wagen hadden gehad, had Fernando nooit gewonnen, laat staan wereldkampioen geworden.
Maar ja, je moet je wagen mee hebben. Alonso is een goede rijder maar hij mist het charisma van een winnaar.

Trulli - R.Schumacher was om de 8ste plaats, is de middenmoot ;)

Trulli - Rosberg op het einde was ook nog wel een leuk duel.

Bjorn

Fernando. Hij won. Maar verder saaie race en inderdaad geen uitschieters!
De Mens: In Het Gras![/color]

Ferrari 2010

Citaat van: Juan Pablo op 14 mei 2006 - 19:17:07
Het vermaakt mij echt niet om iemand vanaf p1 naar p1 te rijden, laat er maar actie zijn, inhaalmanoevres, auto's meer gelijk maken, pitstops afschafen
Je wil meer inhaalmanoevres en tegelijk de auto's gelijk maken en de pitstops afschaffen? Leg mij dan maar eens uit hoe je zo op een F1-circuit nog kán inhalen. :-\ Op een ovaal is dat haalbaar, op een circuit niet.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Hamilton MASTER

Hij bedoelt de auto's gewoon qua instellingen meer op elkaar doen gelijken.
Talent komt toch bovendrijven, maakt niet uit met welke wagen je rijdt.

Pitstops afschaffen zou ik niet doen. Die tactiek hoort gewoon bij de F1.
Het is geweldig om zien hoe Ferrari Renault de loef afstak in de vorige GP's.



Supermariobros

Fernando Alonso, sterke race in een slaapverwekkende vertoning.

Doefie

Citaat van: Raikkonen MASTER op 14 mei 2006 - 22:49:01
Hij bedoelt de auto's gewoon qua instellingen meer op elkaar doen gelijken.
Talent komt toch bovendrijven, maakt niet uit met welke wagen je rijdt.

Pitstops afschaffen zou ik niet doen. Die tactiek hoort gewoon bij de F1.
Het is geweldig om zien hoe Ferrari Renault de loef afstak in de vorige GP's.

Tanken verbieden en banden wisselen. De races van de jaren '50 waren geweldig interessant op die manier. In de laatste 3 ronden nog 5 coureurs die uitvallen zonder benzine ;D

KVDracer

Zal wel zijn. Zoals de GP 2, bijna altijd zeer goede races, buiten gisteren race2, maar dat lag dan ook wel aan het circuit.