Voorstel topic

Gestart door Sjecco, 08 mei 2006 - 22:25:14

« vorige - volgende »

McChouffe

Citaat van: Alan Blues op 09 mei 2006 - 00:04:49
Citaat van: Benny Dict op 08 mei 2006 - 23:28:49
Ik ben Hubertine, 57 jaar, gelukkig getrouwd en nicht van 6 puppies en een eend.
Slechts één hobby, woorden markeren. Ik ben spontaan, goedgemutst en ongeblutst.
Voor een hete date of gezellige krabbel, SMS "SEXY TOETER" naar 4242.

PS: Ik ben 21 en werk als jongerenbegeleider in het onderwijs. En mannelijk, extreem mannelijk.  ;D

FerrariMAN, we zijn slecht bezig.... :)

Maar oké, ik geef toe, ik ben begonnen. En fouten zijn er om recht te zetten, ik zou niet willen dat een nieuw forumlid een slecht idee van osn zou krijgen.... ;)

Bij deze: ik ben Alan, 43 jaar, heb hier al uren, dagen enz.... van mijn leven gesleten op dit forum en ben niet van plan hiermee te stoppen (tenzijn FerrariMAN en Razzle Dazzel winnen met de webstrijd.... ;) ).

In het normale leven ben ik receptionist in een platenfirma en hou ik me bezig met gitaar spelen en het zoeken van een lief.... Bij deze, als je nog een oud lief op zolder hebt.... ;)

* Toevoeging *

Alan is een jaar geleden naar Thailand geweest en heeft nog steeds zijn reisverslag niet af . Maar het zal er komen ... ooit ... when pigs fly  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 09 mei 2006 - 19:51:31
Citaat van: Schumi 2006 op 09 mei 2006 - 19:03:08
Ik ben Gerben, woon in Wuustwezel en ben 16 jaar. Ik ben dierenvriend, hou me dus vooral bezig met dieren en ook met internet. Het F1-pits forum is 1 van men vaste stekken op het net, ik ben dan ook niet voor niets het 2de trouwste lid. Ik heb dan ook plannen om Mario te verslaan en met die 100 vaten een groots feest te geven voor alle pitsers. Maar het belangrijkste om dat te behalen zal zijn dat Mario dit binnen een jaar of 50 niet in zen testament vergeet te plaatsen :P

Wat er na mijn dood gebeurt interesseert mij niet. Ge moet mij verslaan terwijl ik leef, zal je overwinning des te zoeter smaken.  ;)
Ja, maar er moet al iets heel vreemd met u gebeuren vooraleer me dat zal lukken ;D ;D Nuja, misschien kan ik daar eens de internet kabel komen doorknippen ofzo :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Schumi 2006 op 09 mei 2006 - 19:03:08ik ben dan ook niet voor niets het 2de trouwste lid.
Het tweedst-spammende lid ja, er zit hier meer trouw volk hoor.  :)

Supermariobros

Citaat van: Schumi 2006 op 10 mei 2006 - 13:41:19
Citaat van: Supermariobros op 09 mei 2006 - 19:51:31
Citaat van: Schumi 2006 op 09 mei 2006 - 19:03:08
Ik ben Gerben, woon in Wuustwezel en ben 16 jaar. Ik ben dierenvriend, hou me dus vooral bezig met dieren en ook met internet. Het F1-pits forum is 1 van men vaste stekken op het net, ik ben dan ook niet voor niets het 2de trouwste lid. Ik heb dan ook plannen om Mario te verslaan en met die 100 vaten een groots feest te geven voor alle pitsers. Maar het belangrijkste om dat te behalen zal zijn dat Mario dit binnen een jaar of 50 niet in zen testament vergeet te plaatsen :P

Wat er na mijn dood gebeurt interesseert mij niet. Ge moet mij verslaan terwijl ik leef, zal je overwinning des te zoeter smaken.  ;)
Ja, maar er moet al iets heel vreemd met u gebeuren vooraleer me dat zal lukken ;D ;D Nuja, misschien kan ik daar eens de internet kabel komen doorknippen ofzo :P

Tja, of ik nu 1e of 8e sta in die statisstiek speelt gene rol maar het heeft met mijn gezondheidssituatie te maken, ik zou veel liever wat lager staan als je begrijpt wat ik bedoel.
Nu zal ik steeds nog wat verder weglopen van jou  :P

dj Peter


Ik ben Peter, woonachtig  tussen Wuustwezel en Loenhout.
Komende zomer,namelijk op 29 juli, 40 jaar jong..  8)
Gelukkig getrouwd en vader van een dochter van 15 en zoon van 14.Zitten dus duidelijk in hun apejaren en houden vaak de pc bezet waardoor de papa zijn beurt moet afwachten ... Desondanks kom ik toch dagelijks  rondneuzen op deze interessante webstek.
Reeds 22 jaar werk ik in de bouw als metselaar en ik doe het nog altijd even graag,weer of geen weer..
Mijn grootste hobby is muziek dwz: Ik ben werkzaam bij lokale radio als presentator/dj en draai af en toe al eens op een feestje.

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 10 mei 2006 - 20:00:59
Citaat van: Schumi 2006 op 10 mei 2006 - 13:41:19
Citaat van: Supermariobros op 09 mei 2006 - 19:51:31
Citaat van: Schumi 2006 op 09 mei 2006 - 19:03:08
Ik ben Gerben, woon in Wuustwezel en ben 16 jaar. Ik ben dierenvriend, hou me dus vooral bezig met dieren en ook met internet. Het F1-pits forum is 1 van men vaste stekken op het net, ik ben dan ook niet voor niets het 2de trouwste lid. Ik heb dan ook plannen om Mario te verslaan en met die 100 vaten een groots feest te geven voor alle pitsers. Maar het belangrijkste om dat te behalen zal zijn dat Mario dit binnen een jaar of 50 niet in zen testament vergeet te plaatsen :P

Wat er na mijn dood gebeurt interesseert mij niet. Ge moet mij verslaan terwijl ik leef, zal je overwinning des te zoeter smaken.  ;)
Ja, maar er moet al iets heel vreemd met u gebeuren vooraleer me dat zal lukken ;D ;D Nuja, misschien kan ik daar eens de internet kabel komen doorknippen ofzo :P

Tja, of ik nu 1e of 8e sta in die statisstiek speelt gene rol maar het heeft met mijn gezondheidssituatie te maken, ik zou veel liever wat lager staan als je begrijpt wat ik bedoel.
Nu zal ik steeds nog wat verder weglopen van jou  :P
Inderdaad, het is onhoudbaar. Als ik gewoon online kom kan ik het nooit inhalen. Maar ik ga er ook niets speciaal voor doen. Het is een statistiek, tis eerder toeval dat ik daar sta, ik denk dat het oornamelijk komt doordat het forum men startpagina is, telkens ik het dus open binnen het kwartier wordt er denk ik tijd bijgeteld.

Citaat van: SaffierFM op 10 mei 2006 - 20:29:26

Ik ben Peter, woonachtig  tussen Wuustwezel en Loenhout.

Woonachtig tussen 2 delen van de gemeente, hoe doe je dat? :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

dj Peter


Citaat van: SaffierFM op 10 mei 2006 - 20:29:26

Ik ben Peter, woonachtig  tussen Wuustwezel en Loenhout.

Woonachtig tussen 2 delen van de gemeente, hoe doe je dat? :-\
Citaat

Dat is héél simpel: ik woon in Braken, een gehucht gelegen tussen Wuustwezel en Loenhout.

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.