Eindronde

Gestart door Supermariobros, 09 mei 2006 - 18:08:15

« vorige - volgende »

Jasper

Morgen om 16u KVSK-Lierse en Geel-Hamme.

Ik durf zeggen dat als we morgen winnen, we 75% in eerste zitten. Dan hebben we 9 op 9 en 3 of 5 punten voorsprong op de tweede, met nog twee thuiswedstrijden te gaan. Daarmee heb ik niet gezegd dat we morgen zeker zullen winnen natuurlijk.

JVA

Ik blijf het erg vinden dan een ploeg die 9 (!!!) wedstrijden verkocht heeft zijn plaats mag behouden in eerste klasse. cZulke ploegen moesten gewoonweg opgedoekt worden. En ale betrokken spelers levenslang schorsen! Hoe krijg je die kanker anders weg???

En weet je wat het strafste is?? Van die andere betrokken ploegen hoor je zelfs al niets meer. Een doofpotoperatie noemen ze dat. Voetbal, pfffff, het boeit me eigenlijk niet meer. En zeggen dat ik er vroeger mee opstond en mee ging slapen.

Jasper

Citaat van: JVA op 27 mei 2006 - 18:31:06
Ik blijf het erg vinden dan een ploeg die 9 (!!!) wedstrijden verkocht heeft zijn plaats mag behouden in eerste klasse. cZulke ploegen moesten gewoonweg opgedoekt worden. En ale betrokken spelers levenslang schorsen! Hoe krijg je die kanker anders weg???

En weet je wat het strafste is?? Van die andere betrokken ploegen hoor je zelfs al niets meer. Een doofpotoperatie noemen ze dat. Voetbal, pfffff, het boeit me eigenlijk niet meer. En zeggen dat ik er vroeger mee opstond en mee ging slapen.

Er is nog geen uitspraak over Lierse. Ze kunnen nog altijd gedegradeerd worden. Maar ik vraag mij af of er in het huidige Lierse nog wel schuldigen zitten, iedereen is ontslagen lijkt me. De betrokken spelers komen hebben waarschijnlijk toch zulk een reputatie dat ze nergens meer aan de bak kunnen komen (behalve bij den Beerschot ::)). Maar een schorsing zou nooit misstaan.

En dat je van de andere ploegen niets meer hoort, vind ik ook een regelrechte schande. Waarschijnlijk een fikse veroordeling voor Lierse zodat de Bond zijn naam kan zuiveren, en de rest laten lopen. In feite mógen ze Lierse niet straffen, gewoonweg omdat de andere clubs niet gestraft worden.

JVA

Dat Lierse zijn spelers heeft ontslagen is knap! Maar dat spreekt hen niet vrij. De spelers en trainers waren onder contract bij hun, dus moeten ze daar de gevolgen van dragen. En dat de straf nog moet komen, geloof ik al lang niets meer van. Ik begrijp de voetbalbond al lang niet meer. Geel wordt veroordeeld tot degradatie voor veel en veel minder dan wat andere teams in België uitspoken.

Hamilton MASTER

Klopt.

Ik vraag me trouwens af wat ze in Italië gaan doen.
Zowel AC Milan als Juventus is met omkoping betrokken. In het bestuur werd er bij beide clubs beslist welke grensrechters ze kregen bij welke matchen.
Ook is er door spelers van beide clubs gegokt op de eigen resultaten bij illegale gokkantoren.

Dit gaat verder dan epo, dit is voor voetbal het slechtste dat er kan gebeuren.
Stel je voor, AC Milan en Juventus in de Serie C... Walter Baseggio zou dan wel bij Treviso kunnen blijven, dat dan niet zal degraderen  ;D



FerrariMan

Citaat van: Raikkonen MASTER op 28 mei 2006 - 09:33:38
Klopt.

Ik vraag me trouwens af wat ze in Italië gaan doen.
Zowel AC Milan als Juventus is met omkoping betrokken. In het bestuur werd er bij beide clubs beslist welke grensrechters ze kregen bij welke matchen.
Ook is er door spelers van beide clubs gegokt op de eigen resultaten bij illegale gokkantoren.

Dit gaat verder dan epo, dit is voor voetbal het slechtste dat er kan gebeuren.
Stel je voor, AC Milan en Juventus in de Serie C... Walter Baseggio zou dan wel bij Treviso kunnen blijven, dat dan niet zal degraderen  ;D
Euhm, veel meer clubs dan Milan en Juve zijn erin betrokken en het is toch niet bewezen dat er door eigen spelers is gegokt.

In elk geval, het is tijd dat men overal de grote kuis eens houdt.

Hamilton MASTER

Buffon zou bij een illegaal gokkantoor hebben gegokt op wedstrijden van Juventus.

Totnogtoe heb ik geen andere namen horen noemen.
Juve hoort op 20 juli of het naar de Serie C moet of niet.
Ze spelen dan wel nog Champions League?  ::)



Jasper

Dit ging dus over de eindronde, KVSK heeft met 2-1 gewonnen van Lierse en Geel versloeg Hamme eveneens met 2-1.

Een buitenspelgoal van KVSK en Wils trapte in de laatste minuten op de paal, voor hetzelfde geld stond het dus 1-2. :(

De stand:
1) Lierse     6
2) KVSK      4
3) Geel       4
4) Hamme  3

razzle_dazzle

Citaat van: Jasper op 28 mei 2006 - 18:30:04
Dit ging dus over de eindronde, KVSK heeft met 2-1 gewonnen van Lierse en Geel versloeg Hamme eveneens met 2-1.

Een buitenspelgoal van KVSK en Wils trapte in de laatste minuten op de paal, voor hetzelfde geld stond het dus 1-2. :(

De stand:
1) Lierse     6
2) KVSK      4
3) Geel       4
4) Hamme  3

Geen paniek, Lierse heeft nog twee thuiswedstrijden af te werken. Wat voor een speler is die Mrdja trouwens? Boskamp zou die al gaan scouten zijn.

Jasper

Lierse moet vooral zorgen dat ze voor de laatste speeldag aan de leiding staan, dat ze het zelf in handen hebben. Als ze het niet zelf in handen hebben, wordt het waarschijnlijk verloren, kijk naar de laatste speeldag van de competitie. We wonnen wel maar hadden het niet in eigen handen en moesten de eindronde spelen.

Als we donderdag winnen, thuis tegen KVSK, dan ben ik er vrij gerust in omdat Geel dan waarschijnlijk onze naaste achtervolger is en we daar dan nog thuis tegen moeten.


Mrdja gescout door Bergkamp? Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij bij Standard nuttig zou kunnen zijn. Van de ploeg met de slechtste aanval van eerste klasse ga je toch geen spits kopen als topploeg van eerste? :)

Wat voor speler hij is, hmmm. Zo veel ken ik ook niet van voetbal en ik heb hem ook nog niet dikwijls gezien (twee keer op het Lisp en 1 keer op tv). Ik denk dat hij zich wel vrij goed weet vrij te lopen, de openingen kan vinden, maar de afwerking is minder.


Tim C

Citaat van: Jasper op 29 mei 2006 - 17:16:15
Van de ploeg met de slechtste aanval van eerste klasse ga je toch geen spits kopen als topploeg van eerste? :)
We hebben het hier wel over Standard he...

razzle_dazzle

Razzle slaps Tim around with a bit and pulls his dirty underware over his head...

Tim C

* Tim C duikt net weg waardoor Jasper de kloppen krijgt

hehehehe  ;D

Jasper

* Jasper komt net van onder zijn bureau omdat hij zijn naam hoorde, en krijgt "a bit" (wat dat ook mag zijn) in zijn gezicht. Vervolgens neemt hij de bit op, gooit hem weg in de richting waar hij vandaan kwam, waar Tim C net weer opstaat omdat hij dacht dat de kust veilig was. Op deze manier wordt Tim C gevloerd, maar de bit kaatst af op zijn gezicht en vindt Razzle_dazzle op zijn nieuwe pad. Zo is Jasper alweer de held van de dag, waarna hij wakker wordt uit zijn droom die hij had in de bewusteloosheid veroorzaakt door de klap van de bit die ongetwijfeld van Tim C kwam.

Hamilton MASTER

Citaat van: Jasper op 29 mei 2006 - 18:31:13
* Jasper  Zo is Jasper alweer de held van de dag, waarna hij wakker wordt uit zijn droom die

die ervoor zorgde dat Jasper tóch dacht dat Lierse de eindronde zou winnen.
Welkom terug naar de realiteit Jasper ;)