Eindronde

Gestart door Supermariobros, 09 mei 2006 - 18:08:15

« vorige - volgende »

Supermariobros

Proficiat Lierse en Jasper  ;) Ze verdienen het om in de 1e klasse te spelen.

Jasper

Citaat van: Tim C op 05 juni 2006 - 02:59:22
Tot de wedstrijd van gisteren zou ik hebben gezegd dat Lierse in eerste blijft, maar ik ga van gedacht veranderen. KVSK gaat door.

Ik ben blij dat kritieken als deze even de grond ingeboord zijn met een 5-0-overwinning.

Klote-examens, wat was ik graag op het Lisp geweest gisteren.

Maar euh, die Trost, tjonge, wat een trainer. Bij de winterstop was iedereen er al ongeveer van overtuigd dat Lierse laatste zou eindigen in het klassement en zou degraderen. Trost heeft een mirakel volbracht.

Jasper

Citaat van: JVA op 09 juni 2006 - 09:06:31
:-[ :-[

Ik zou beschaamd zijn als 'Lierse'. NEGEN wedstrijden verkocht en spelen in eerste klasse!!

KLASSE van de voetbalbond zou ik zeggen.

Waar zitten ze nu met het omkoopschandaal? Lierse, La Louviere, ... Niets meer van te horen.

Typisch doofpotstrategie.

Eens kijken wat Italuë gaat doen met Juventus. De Italiaanse ploegen mogen al wel niet meedoen in de Intertoto competitie.

Maar proficiat aan Lierse!

(Misschien hebben ze deze keer de wedstrijden wel gekocht om te mogen winnen. Het is eens iets anders dan de wedstrijden verkopen om te verliezen.... :D :D)

Het is niet voor niks dat het bestuur van Lierse gisteren, TIJDENS dé wedstrijd om het behoud, in Brussel moest zitten voor de derde zitting over de omkoopaffaire hoor. ::)

Tim C

Citaat van: Jasper op 09 juni 2006 - 10:29:18
Citaat van: Tim C op 05 juni 2006 - 02:59:22
Tot de wedstrijd van gisteren zou ik hebben gezegd dat Lierse in eerste blijft, maar ik ga van gedacht veranderen. KVSK gaat door.
Ik ben blij dat kritieken als deze even de grond ingeboord zijn met een 5-0-overwinning.
Wat nu? Ze hadden dat al de vorige wedstrijd moeten verzilveren in plaats van zo af te gaan en het nu te moeten doen...

Jasper

2-0 verliezen, wat een afgang. :)

Maar het is toch waar, als er mensen zijn die zeiden dat Lierse zo ongelooflijk slecht speelde en dat ze zouden degraderen, dan zijn die mensen toch serieus de mond gesnoerd gisteren.

Het was trouwens niet persoonlijk op jou bedoeld hoor. ;)

Tim C

Citaat van: Jasper op 09 juni 2006 - 13:15:55
2-0 verliezen, wat een afgang. :)

Maar het is toch waar, als er mensen zijn die zeiden dat Lierse zo ongelooflijk slecht speelde en dat ze zouden degraderen, dan zijn die mensen toch serieus de mond gesnoerd gisteren.
Het was een onnodig verlies en als Lierse gisteren speelde zoals het toen speelde dan was het nu geen feest maar was KVSK door ;)

Jasper

Als. Dat is het nu net.

Tim C

Jasper, ik begrijp dat je met een Lierse bril kijkt maar de prestaties van Lierse tegen Hamme waren schandalig slecht. Een ploeg die zo speelt verdient niet van door te gaan, een ploeg die speelt zoals gisteren wel. Dat, is mijn punt

Jasper

#53
Dat is ook mijn punt. Dit bewijst gewoon dat we ons kunnen herpakken na een slechte match. Je kan een offday hebben, maar 4 dagen later spelen we op een niveau dat we misschien het hele seizoen nog niet gehaald hadden.





--> Er waren gisteren enkele KVM-fans in het stadion die erop hoopten om Lierse uit te lachen met degradatie. Zielig en na de match vooral een afgang. ;D





--> Voor de voorzitter.

Hamilton MASTER

Was die niet corrupt dan?  :o ;)



Jasper