Eindronde

Gestart door Supermariobros, 09 mei 2006 - 18:08:15

« vorige - volgende »

Jasper

Dus dat Lierse de eindronde zal winnen is niet realistisch?

Hamilton MASTER

Misschien wel, maar ik zie KVSK als grootste concurrent van Lierse.

Ze hebben wel een slechte reputatie door hun supporters.
Ze hebben hier op Oud-Heverlee ( op 500m van mijn kot) serieus huisgehouden na de verloren match tegen Oud-Heverlee, maar ze speelden wel redelijk goed.

KVSK zal niet opgeven en ik zie ze, als Lierse zo slecht speelt als vorige week, winnen op het Lisp. We'll see, maar ik zou KVSK echt niet onderschatten.



Supermariobros

Als Lierse morgen wint van KVSK United zal die eindronde hen niet meer ontsnappen. Tenslotte is Lierse geen ploeg voor 2e, ze horen in 1e klasse thuis!

razzle_dazzle

Geel blijft voor mij de voornaamste tegenstander van Lierse. Een onwaarschijnlijk goede terugronde en de vervelende perikelen van die omkoping zullen Geel een extra boost geven om de KBVB te kakken te zetten.

Jasper

Citaat van: Raikkonen MASTER op 31 mei 2006 - 07:34:12als Lierse zo slecht speelt als vorige week

Zoals gezegd, voor hetzelfde geld stond het 1-2, want de tweede goal van KVSK was buitenspel en Lierse kwam nog héél dicht (namelijk op de paal) in de laatste minuten.

Maar ik denk eerlijk gezegd dat Lierse thuis sowieso geen punten gaat laten liggen... we zullen het morgen zien.

Jasper

Lierse - KVS United 2-1
Hamme - Geel 2-1

(het blijft dus zo, in elke wedstrijd scoorde de thuisploeg twee keer)

1: Lierse            9
2: Hamme          6
3: Geel              4
4: KVSK United  4

Zondag:
Hamme - Lierse
Geel - KVSK United

Donderdag:
Lierse - Geel
KVSK United - Hamme
(en een feest op het Lisp :P)

Supermariobros

Lierse bakte er niet veel van in Hamme en ging met 2-0 kansloos onderuit. In de andere wedstrijd won KVSK United met 1-2 in Geel.

De stand:
1. Lierse 9
2. Hamme
3. KVSK United 7
4. Geel 4

Donderdag wordt de laatste en beslissende speeldag afgewerkt:
Lierse - Geel
KVSK United - Hamme

Jasper

Geel is uitgeschakeld en zal dus waarschijnlijk niet meer zo gemotiveerd zijn. Ik denk dat Lierse, ook met thuisvoordeel, niet zo veel moeite zal hebben om te winnen.

KVSK speelt thuis en heeft nog kans om door te stoten. Ik denk ook niet dat zij punten zullen verliezen.

Ik pronostikeer dus winst voor Lierse en voor KVSK, en Lierse wint dus de eindronde.

Tim C

Tot de wedstrijd van gisteren zou ik hebben gezegd dat Lierse in eerste blijft, maar ik ga van gedacht veranderen. KVSK gaat door.

Supermariobros

#39
Citaat van: Jasper op 04 juni 2006 - 18:20:31
Geel is uitgeschakeld en zal dus waarschijnlijk niet meer zo gemotiveerd zijn. Ik denk dat Lierse, ook met thuisvoordeel, niet zo veel moeite zal hebben om te winnen.

Dat weet ik nog zo niet, Geel heeft niks meer te winnen en te verliezen en kan dus ontspannend spelen. Mijn mening is dat ze gisteren met vuur gespeeld hebben en ze de zogezegde promotie hebben laten liggen. Maar het is natuurlijk nog niet gedaan hé.

Stel nu dat Lierse tegen Geel enorm veel pech kent en niet verder komt dan een gelijkspel of zelfs verliest, dan gaat zelfs Hamme of KVSK United naar eerste als één van hen wint.

Bij Lierse zal er veel druk zijn want er MOET gewonnen worden en dat zou hen eens zuur kunnen opbreken.

Eén ding is zeker: Het wordt spannend donderdag!

Hamilton MASTER

Dit Lierse verdient de 1ste klasse steeds minder en minder...

Het is precies alsof niemand zin had om nu al de beslissing te forceren.
De eindronde blijft iets vreemd maar Lierse maakt er echt een potje van.

Zoals ik reeds zei, KSVK is in mijn inziens de grootste concurrent.



Jasper

Citaat van: Supermariobros op 05 juni 2006 - 10:19:51
Citaat van: Jasper op 04 juni 2006 - 18:20:31
Geel is uitgeschakeld en zal dus waarschijnlijk niet meer zo gemotiveerd zijn. Ik denk dat Lierse, ook met thuisvoordeel, niet zo veel moeite zal hebben om te winnen.

Dat weet ik nog zo niet, Geel heeft niks meer te winnen en te verliezen en kan dus ontspannend spelen. Mijn mening is dat ze gisteren met vuur gespeeld hebben en ze de zogezegde promotie hebben laten liggen. Maar het is natuurlijk nog niet gedaan hé.

Stel nu dat Lierse tegen Geel enorm veel pech kent en niet verder komt dan een gelijkspel of zelfs verliest, dan gaat zelfs Hamme of KVSK United naar eerste als één van hen wint.

Bij Lierse zal er veel druk zijn want er MOET gewonnen worden en dat zou hen eens zuur kunnen opbreken.

Eén ding is zeker: Het wordt spannend donderdag!

Tegen Roeselare moest er ook gewonnen worden, en dat hebben we ook klaargespeeld.

Hamilton MASTER

Proficiat Lierse  !

Dit kan niet meer misgaan, tenzij weer ergens een gigantische omkoop-affaire.

Lierse verdient dit. KVSK zal 2de eindigen, Hamme derde en Geel 4de.



razzle_dazzle

Allez, eindelijk de redding voor Lierse, proficiat Jasper  ;).

JVA

 :-[ :-[

Ik zou beschaamd zijn als 'Lierse'. NEGEN wedstrijden verkocht en spelen in eerste klasse!!

KLASSE van de voetbalbond zou ik zeggen.

Waar zitten ze nu met het omkoopschandaal? Lierse, La Louviere, ... Niets meer van te horen.

Typisch doofpotstrategie.

Eens kijken wat Italuë gaat doen met Juventus. De Italiaanse ploegen mogen al wel niet meedoen in de Intertoto competitie.

Maar proficiat aan Lierse!

(Misschien hebben ze deze keer de wedstrijden wel gekocht om te mogen winnen. Het is eens iets anders dan de wedstrijden verkopen om te verliezen.... :D :D)