Moeder -en vaderdag

Gestart door Supermariobros, 09 mei 2006 - 11:01:24

« vorige - volgende »

Supermariobros

Komend weekend is het weer zover. Naar jaarlijkse gewoonte wordt moeder in de bloemetjes gezet en over een maand is het de beurt aan vader.

Wat een cadeau betreft zit ik weer met mijn handen in het haar, daarom eens jullie mening vragen. Wat geven jullie aan moeder en vader voor hun feestdag?

razzle_dazzle

Het leukste is natuurlijk van zelfs iets in mekaar te knutselen, maar een bos bloemen zal ook wel goed zijn zeker?  :P

Doefie

Bakt een eike en breng dat 'smorgens als onbijt op bed ;)

Ferrari 2010

Doe niks, das pas origineel! Neen, sorry maar voor mijn part is het allemaal maar een commerciële bedoening. Dit is niet eens de échte Belgische moederkesdag, die valt namelijk op 15 augustus. Deze is de Hollandse alsek me ni vergis.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2006 op 09 mei 2006 - 19:17:55
Doe niks, das pas origineel!

En dan lappen rond u oren of een gans jaar te horen krijgen dat ge niks gedaan hebt ;)

Nee ik moet u wel gelijk geven, is te commercieel. Zoals alle feestdagen tegenwoordig.

McChouffe

Citaat van: Doefie op 09 mei 2006 - 21:40:10Zoals alle feestdagen tegenwoordig.

En ik wilde net McChouffe-dag invoeren waarbij iedereen op mijn rekeningnummer moet storten.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 09 mei 2006 - 21:40:10
Citaat van: Schumi 2006 op 09 mei 2006 - 19:17:55
Doe niks, das pas origineel!

En dan lappen rond u oren of een gans jaar te horen krijgen dat ge niks gedaan hebt ;)

Nee ik moet u wel gelijk geven, is te commercieel. Zoals alle feestdagen tegenwoordig.
Bij ons zagen ze daar niet over hoor ;) Ons vader koopt iets voor ons moeder, dat zal het wezen, van mij moeten ze niets verwachten, van mijn broers ook niet :P
Alle feestdagen zijn commercieel aan het worden, en elke feestdag die nog niet commercieel is proberen ze commercieel te maken. Eigenlijk best triest...

Citaat van: McChouffe op 09 mei 2006 - 21:41:58
Citaat van: Doefie op 09 mei 2006 - 21:40:10Zoals alle feestdagen tegenwoordig.

En ik wilde net McChouffe-dag invoeren waarbij iedereen op mijn rekeningnummer moet storten.
McChouffe-dag oké, geld op uw rekening storten niet ok, gij ons trakteren op ne McChouffe dan weer wel ok :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Schumi 2006 op 10 mei 2006 - 13:43:14
En dan lappen rond u oren of een gans jaar te horen krijgen dat ge niks gedaan hebt ;)

Nee ik moet u wel gelijk geven, is te commercieel. Zoals alle feestdagen tegenwoordig.
Benieuwd of je dat ook zegt wanneer je ouders je geen kerstcadeau en dergelijke kopen.  ;D

Ferrari 2010

Citaat van: Benny Dict op 10 mei 2006 - 14:11:43
Citaat van: Schumi 2006 op 10 mei 2006 - 13:43:14
En dan lappen rond u oren of een gans jaar te horen krijgen dat ge niks gedaan hebt ;)

Nee ik moet u wel gelijk geven, is te commercieel. Zoals alle feestdagen tegenwoordig.
Benieuwd of je dat ook zegt wanneer je ouders je geen kerstcadeau en dergelijke kopen.  ;D
shhhhhht :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Supermariobros op 09 mei 2006 - 11:01:24
Wat geven jullie aan moeder en vader voor hun feestdag?

Zo heb ik wat ideetjes  ;)

Schumi nr1

Ik weet ook niet wat gekocht, ik dacht ook aan bloemen, maar dat kan zo snel vergaan, 'k weet niet. Misschien zo'n prachtig sierstuk in één of andere glazen bokaal, dan is nog iets met die bokaal :).

razzle_dazzle

#11
Dag van de masturbatie is pas voorbij, misschien een hint om hiermee verband te houden in de zoektocht naar uw geschenk :P?

FerrariMan

Citaat van: Razzle_dazzle op 10 mei 2006 - 20:51:13
Dag van de masturbatie is pas voorbij, misschien een hint om een  hiermee verband te houden in de zoektocht naar uw geschenk :P?
Masturberen ouders...daar wilt toch niemand aan denken... ;D

razzle_dazzle

Citaat van: Benny Dict op 10 mei 2006 - 20:54:04
Citaat van: Razzle_dazzle op 10 mei 2006 - 20:51:13
Dag van de masturbatie is pas voorbij, misschien een hint om een  hiermee verband te houden in de zoektocht naar uw geschenk :P?
Masturberen ouders...daar wilt toch niemand aan denken... ;D

Euh mijn ouders niet, wat die van u doen is uw probleem  ;D.

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Razzle_dazzle op 10 mei 2006 - 21:09:53
Citaat van: Benny Dict op 10 mei 2006 - 20:54:04
Citaat van: Razzle_dazzle op 10 mei 2006 - 20:51:13
Dag van de masturbatie is pas voorbij, misschien een hint om een  hiermee verband te houden in de zoektocht naar uw geschenk :P?
Masturberen ouders...daar wilt toch niemand aan denken... ;D

Euh mijn ouders niet, wat die van u doen is uw probleem  ;D.

Controleer jij ze zo streng mischien, of woon je in een soort van Big Brother huis?