Voorstel topic

Gestart door Sjecco, 08 mei 2006 - 22:25:14

« vorige - volgende »

Supermariobros

#15
Citaat van: schumi4ever op 09 mei 2006 - 16:22:57
Eigenlijk nog nooit op de tijd online gelet maar nu je dat zei ben ik eens gaan kijken en ik zag dat jij toch al lid bent van ergens in 2003 en inderdaad 43 dagen online bent. Wat ik zou doen met 100 vaten bier weet ik nog nie maar ik neem de uitdaging wel aan hoor: ik ben lid van februari dit jaar en heb toch al 13 dagen? dus...

Veel succes!  :)

Jasper

Citaat van: schumi4ever op 09 mei 2006 - 16:22:57
Citaat van: Supermariobros op 09 mei 2006 - 15:43:15
Citaat van: schumi4ever op 09 mei 2006 - 11:50:54
Citaat van: Supermariobros op 09 mei 2006 - 10:31:01
Naam: Calimero
Beroep: misdadiger
Palmares: 3 doden, 4 bankovervallen, 8 diefstallen, 5 ontvoeringen, 32 verkrachtingen waaronder 25 onder de 18 en 7 bomaanslagen.
Hobby's: zie palmares en onruststoken op dit forum.
Mijn levensmotto: Zij zijn groot en ik is klein, dat is niet eerlijk.

Ok, nu serieus

Ik ben Mario Manhaeghe (33) en jammer genoeg arbeidsongeschikt. ik hou me bezig met hier nieuwsberichten te schrijven, computer en Internet, er eens uitgaan en ik ben dierenvriend. Ben lid van GAIA, de dieren -en vogelbescherming.

Van sport volg ik vooral F1, voetbal en vrouwentennis.  :P

Ik ben hier het trouwste forumlid want heb hier al 43 dagen, 14 uren en 40 minuten versleten en daarmee sta ik onbedreigd op de eerste plaats in de statistiek meeste tijd online. Als je me ooit weet te kloppen betaal ik je 100 vaten bier, telt ook voor de anderen.  :P

Tof dat je ook de weg naar hier gevonden hebt, ik zou zeggen zever er maar op los maar doe dat dan vooral in de compleet onzinnige topic.  ;)
foei,foei,  zo zeker van jezelf...
Ik ben altijd te vinden voor een uitdaging hoor...

Verklaar U nader.
Eigenlijk nog nooit op de tijd online gelet maar nu je dat zei ben ik eens gaan kijken en ik zag dat jij toch al lid bent van ergens in 2003 en inderdaad 43 dagen online bent. Wat ik zou doen met 100 vaten bier weet ik nog nie maar ik neem de uitdaging wel aan hoor: ik ben lid van februari dit jaar en heb toch al 13 dagen? dus...
De teller is pas begonnen in februari (toen is het nieuwe F1Pits gelanceerd). :P

Jasper

Ik ben dus Jasper, ook Jasper (Coosemans) in het echte leven.

Ik ben 16, woon te Duffel in de provincie Antwerpen (regio Mechelen-Lier). Ik zit dus nog in het secundair onderwijs, namelijk in het vijfde jaar (Latijn-wiskunde voor zover dat iemand interesseert).

Mijn hobby's zijn het internet (nieuwsberichten schrijven voor F1Pits, managerspelletjes, online raadsel op http://www.notpron.com/ ), trampolinespringen (grote trampoline, ook een beetje competitie). Deze zomer begin ik ook aan de praktijkopleiding luchtballonvaren. De theorie heb ik al achter de rug.

Ik ben trouwens ook de gebruiker met de meeste berichten op dit forum. Of ik daar trots op moet zijn of niet, mag je zelf uitmaken. :P

En mijn favoriete voetbalclub is zoals je kan zien Lierse, dat volgend seizoen alweer in eerste klasse zal spelen. 8)

Doefie

Please allow me to introduce myself
I'm a man of wealth and taste.
I've been around for a long, long year
Stolen many men's soul and faith

:D

Doefie, hedendaags ga ik door het leven als Daan (Don Doefie voor de vrienden). Euhm, wordt er dit jaar 19, woon in Zaventem, forumlid sinds 20-02-2002 (gemakkelijk te onthouden :) ) en redactielid sinds 29 juli 2003. Voor wie het interesseert, studeer TSO Techniek Wetenschappen (5de jaar) en volgend jaar waarschijnlijk gootganger.

Hobby's : ik kart (Belkart en zijn concrete plannen om EKC te gaan rijden), sta met een teen in de Formule Renault 1600 (heb nog geld nodig om er definitief in te geraken) met de ambitie autosport op wereldniveau. Heel ambitieus : de Formule 1 halen. Interesse in bijna alle autosport op circuits, en een klein beetje rally. Verder ook nog geschiedenis en re-enactment (harnas aantrekken en zwaardvechten dus ;)) Anyways, bugged ye already enough :)

Alan Blues

Citaat van: Jasper op 09 mei 2006 - 17:08:09
Ik ben dus Jasper, ook Jasper (Coosemans) in het echte leven.

Ik ben 16, woon te Duffel in de provincie Antwerpen (regio Mechelen-Lier). Ik zit dus nog in het secundair onderwijs, namelijk in het vijfde jaar (Latijn-wiskunde voor zover dat iemand interesseert).

Mijn hobby's zijn het internet (nieuwsberichten schrijven voor F1Pits, managerspelletjes, online raadsel op http://www.notpron.com/ ), trampolinespringen (grote trampoline, ook een beetje competitie). Deze zomer begin ik ook aan de praktijkopleiding luchtballonvaren. De theorie heb ik al achter de rug.

Ik ben trouwens ook de gebruiker met de meeste berichten op dit forum. Of ik daar trots op moet zijn of niet, mag je zelf uitmaken. :P

En mijn favoriete voetbalclub is zoals je kan zien Lierse, dat volgend seizoen alweer in eerste klasse zal spelen. 8)

*Toevoeging*

Jasper teistert ons scherm al van sinds zijn 10de...  :'( :'( :'(

;)

schumi4ever

Citaat van: Jasper op 09 mei 2006 - 17:03:25
Citaat van: schumi4ever op 09 mei 2006 - 16:22:57
Citaat van: Supermariobros op 09 mei 2006 - 15:43:15
Citaat van: schumi4ever op 09 mei 2006 - 11:50:54
Citaat van: Supermariobros op 09 mei 2006 - 10:31:01
Naam: Calimero
Beroep: misdadiger
Palmares: 3 doden, 4 bankovervallen, 8 diefstallen, 5 ontvoeringen, 32 verkrachtingen waaronder 25 onder de 18 en 7 bomaanslagen.
Hobby's: zie palmares en onruststoken op dit forum.
Mijn levensmotto: Zij zijn groot en ik is klein, dat is niet eerlijk.

Ok, nu serieus

Ik ben Mario Manhaeghe (33) en jammer genoeg arbeidsongeschikt. ik hou me bezig met hier nieuwsberichten te schrijven, computer en Internet, er eens uitgaan en ik ben dierenvriend. Ben lid van GAIA, de dieren -en vogelbescherming.

Van sport volg ik vooral F1, voetbal en vrouwentennis.  :P

Ik ben hier het trouwste forumlid want heb hier al 43 dagen, 14 uren en 40 minuten versleten en daarmee sta ik onbedreigd op de eerste plaats in de statistiek meeste tijd online. Als je me ooit weet te kloppen betaal ik je 100 vaten bier, telt ook voor de anderen.  :P

Tof dat je ook de weg naar hier gevonden hebt, ik zou zeggen zever er maar op los maar doe dat dan vooral in de compleet onzinnige topic.  ;)
foei,foei,  zo zeker van jezelf...
Ik ben altijd te vinden voor een uitdaging hoor...

Verklaar U nader.
Eigenlijk nog nooit op de tijd online gelet maar nu je dat zei ben ik eens gaan kijken en ik zag dat jij toch al lid bent van ergens in 2003 en inderdaad 43 dagen online bent. Wat ik zou doen met 100 vaten bier weet ik nog nie maar ik neem de uitdaging wel aan hoor: ik ben lid van februari dit jaar en heb toch al 13 dagen? dus...
De teller is pas begonnen in februari (toen is het nieuwe F1Pits gelanceerd). :P
ja, da zeg je nu... :-\

Doefie

Citaat van: schumi4ever op 09 mei 2006 - 17:37:19
Citaat van: Jasper op 09 mei 2006 - 17:03:25
Citaat van: schumi4ever op 09 mei 2006 - 16:22:57
Citaat van: Supermariobros op 09 mei 2006 - 15:43:15
Citaat van: schumi4ever op 09 mei 2006 - 11:50:54
Citaat van: Supermariobros op 09 mei 2006 - 10:31:01
Naam: Calimero
Beroep: misdadiger
Palmares: 3 doden, 4 bankovervallen, 8 diefstallen, 5 ontvoeringen, 32 verkrachtingen waaronder 25 onder de 18 en 7 bomaanslagen.
Hobby's: zie palmares en onruststoken op dit forum.
Mijn levensmotto: Zij zijn groot en ik is klein, dat is niet eerlijk.

Ok, nu serieus

Ik ben Mario Manhaeghe (33) en jammer genoeg arbeidsongeschikt. ik hou me bezig met hier nieuwsberichten te schrijven, computer en Internet, er eens uitgaan en ik ben dierenvriend. Ben lid van GAIA, de dieren -en vogelbescherming.

Van sport volg ik vooral F1, voetbal en vrouwentennis.  :P

Ik ben hier het trouwste forumlid want heb hier al 43 dagen, 14 uren en 40 minuten versleten en daarmee sta ik onbedreigd op de eerste plaats in de statistiek meeste tijd online. Als je me ooit weet te kloppen betaal ik je 100 vaten bier, telt ook voor de anderen.  :P

Tof dat je ook de weg naar hier gevonden hebt, ik zou zeggen zever er maar op los maar doe dat dan vooral in de compleet onzinnige topic.  ;)
foei,foei,  zo zeker van jezelf...
Ik ben altijd te vinden voor een uitdaging hoor...

Verklaar U nader.
Eigenlijk nog nooit op de tijd online gelet maar nu je dat zei ben ik eens gaan kijken en ik zag dat jij toch al lid bent van ergens in 2003 en inderdaad 43 dagen online bent. Wat ik zou doen met 100 vaten bier weet ik nog nie maar ik neem de uitdaging wel aan hoor: ik ben lid van februari dit jaar en heb toch al 13 dagen? dus...
De teller is pas begonnen in februari (toen is het nieuwe F1Pits gelanceerd). :P
ja, da zeg je nu... :-\

Februari 2005 wel te verstaan  ;D

daan

In het dagelijks leven ben ik ook Daan, Daan de Koning.
Ik ben 17 jaar en ik woon in 's-Gravenzande, in het Westland wat weer in Zuid-Holland ligt. Dat ligt uiteraard in Nederland.

Ik zit in het examenjaar van de havo, havo-5 dus. Met profiel Natuur en Techniek. Over een maand ben ik (hopelijk) klaar met die school en ga ik naar Rotterdam. Daar ga ik de opleiding Bouwkunde volgen. Daar ben ik overigens nog niet voor aangenomen. Mocht dat niet doorgaan ga ik naar de Marine.

Jasper

Citaat van: Alan Blues op 09 mei 2006 - 17:25:49
Citaat van: Jasper op 09 mei 2006 - 17:08:09
Ik ben dus Jasper, ook Jasper (Coosemans) in het echte leven.

Ik ben 16, woon te Duffel in de provincie Antwerpen (regio Mechelen-Lier). Ik zit dus nog in het secundair onderwijs, namelijk in het vijfde jaar (Latijn-wiskunde voor zover dat iemand interesseert).

Mijn hobby's zijn het internet (nieuwsberichten schrijven voor F1Pits, managerspelletjes, online raadsel op http://www.notpron.com/ ), trampolinespringen (grote trampoline, ook een beetje competitie). Deze zomer begin ik ook aan de praktijkopleiding luchtballonvaren. De theorie heb ik al achter de rug.

Ik ben trouwens ook de gebruiker met de meeste berichten op dit forum. Of ik daar trots op moet zijn of niet, mag je zelf uitmaken. :P

En mijn favoriete voetbalclub is zoals je kan zien Lierse, dat volgend seizoen alweer in eerste klasse zal spelen. 8)

*Toevoeging*

Jasper teistert ons scherm al van sinds zijn 10de...  :'( :'( :'(

;)

Boh ik was toch al meer dan 11,5. :P

Citaat van: Doefie op 09 mei 2006 - 17:39:09
Citaat van: schumi4ever op 09 mei 2006 - 17:37:19
Citaat van: Jasper op 09 mei 2006 - 17:03:25
Citaat van: schumi4ever op 09 mei 2006 - 16:22:57
Citaat van: Supermariobros op 09 mei 2006 - 15:43:15
Citaat van: schumi4ever op 09 mei 2006 - 11:50:54
Citaat van: Supermariobros op 09 mei 2006 - 10:31:01
Naam: Calimero
Beroep: misdadiger
Palmares: 3 doden, 4 bankovervallen, 8 diefstallen, 5 ontvoeringen, 32 verkrachtingen waaronder 25 onder de 18 en 7 bomaanslagen.
Hobby's: zie palmares en onruststoken op dit forum.
Mijn levensmotto: Zij zijn groot en ik is klein, dat is niet eerlijk.

Ok, nu serieus

Ik ben Mario Manhaeghe (33) en jammer genoeg arbeidsongeschikt. ik hou me bezig met hier nieuwsberichten te schrijven, computer en Internet, er eens uitgaan en ik ben dierenvriend. Ben lid van GAIA, de dieren -en vogelbescherming.

Van sport volg ik vooral F1, voetbal en vrouwentennis.  :P

Ik ben hier het trouwste forumlid want heb hier al 43 dagen, 14 uren en 40 minuten versleten en daarmee sta ik onbedreigd op de eerste plaats in de statistiek meeste tijd online. Als je me ooit weet te kloppen betaal ik je 100 vaten bier, telt ook voor de anderen.  :P

Tof dat je ook de weg naar hier gevonden hebt, ik zou zeggen zever er maar op los maar doe dat dan vooral in de compleet onzinnige topic.  ;)
foei,foei,  zo zeker van jezelf...
Ik ben altijd te vinden voor een uitdaging hoor...

Verklaar U nader.
Eigenlijk nog nooit op de tijd online gelet maar nu je dat zei ben ik eens gaan kijken en ik zag dat jij toch al lid bent van ergens in 2003 en inderdaad 43 dagen online bent. Wat ik zou doen met 100 vaten bier weet ik nog nie maar ik neem de uitdaging wel aan hoor: ik ben lid van februari dit jaar en heb toch al 13 dagen? dus...
De teller is pas begonnen in februari (toen is het nieuwe F1Pits gelanceerd). :P
ja, da zeg je nu... :-\

Februari 2005 wel te verstaan  ;D

Oeps ja, kleine nuance. ;D

FerrariMan

Citaat van: Alan Blues op 09 mei 2006 - 00:04:49
Citaat van: Benny Dict op 08 mei 2006 - 23:28:49
Ik ben Hubertine, 57 jaar, gelukkig getrouwd en nicht van 6 puppies en een eend.
Slechts één hobby, woorden markeren. Ik ben spontaan, goedgemutst en ongeblutst.
Voor een hete date of gezellige krabbel, SMS "SEXY TOETER" naar 4242.

PS: Ik ben 21 en werk als jongerenbegeleider in het onderwijs. En mannelijk, extreem mannelijk.  ;D

FerrariMAN, we zijn slecht bezig.... :)

Maar oké, ik geef toe, ik ben begonnen. En fouten zijn er om recht te zetten, ik zou niet willen dat een nieuw forumlid een slecht idee van osn zou krijgen.... ;)

Je hebt gelijk.

Bon, ik ben Benny Dict a.k.a. FerrariMan a.k.a. Johnny Megastrong a.k.a. Het vijftiende wereldwonder.
21 zomers jong, bijna 22 winters.
Hobby: Subtiel wezen, wijzen.
Grootste angst: Alan naakt in de hof zien zingen hier.
Grootste wens: Italië wereldkampioen en een achtste titel voor Schumi dit seizoen.

Doefie

Citaat van: Daan op 09 mei 2006 - 17:41:46
In het dagelijks leven ben ik ook Daan, Daan de Koning.
Ik ben 17 jaar en ik woon in 's-Gravenzande, in het Westland wat weer in Zuid-Holland ligt. Dat ligt uiteraard in Nederland.

Ik zit in het examenjaar van de havo, havo-5 dus. Met profiel Natuur en Techniek. Over een maand ben ik (hopelijk) klaar met die school en ga ik naar Rotterdam. Daar ga ik de opleiding Bouwkunde volgen. Daar ben ik overigens nog niet voor aangenomen. Mocht dat niet doorgaan ga ik naar de Marine.

Na-aper

:D ;D

Ferrari 2010

#26
Ik ben Gerben, woon in Wuustwezel en ben 16 jaar. Ik ben dierenvriend, hou me dus vooral bezig met dieren en ook met internet. Het F1-pits forum is 1 van men vaste stekken op het net, ik ben dan ook niet voor niets het 2de trouwste lid. Ik heb dan ook plannen om Mario te verslaan en met die 100 vaten een groots feest te geven voor alle pitsers. Maar het belangrijkste om dat te behalen zal zijn dat Mario dit binnen een jaar of 50 niet in zen testament vergeet te plaatsen :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

#27
Mikacouli, in het dagelijkse leven Thibaut, 20 jaar oud.
Ik werk in de bouwfirma van mijn vader, zowat van alles :)
Ook combineer ik dit met mijn school. Daar leer ik voor vastgoedmakelaar.
Woonachtig te kuurne, kleine 5 km van kortrijk.
Hobby's: F1, girlpower :D, voetbal (FCB!!), grafisch designen, en vooral uitzetten  :D :D ???
Voorts ontwerp ik het F1 pits magazine, wat ik bijzonder graag doe trouwens.
Ben hier lid sinds 1999 ongeveer, als degoutant ventje wss :):)
Dat is het zo wat.

Supermariobros

Citaat van: Schumi 2006 op 09 mei 2006 - 19:03:08
Ik ben Gerben, woon in Wuustwezel en ben 16 jaar. Ik ben dierenvriend, hou me dus vooral bezig met dieren en ook met internet. Het F1-pits forum is 1 van men vaste stekken op het net, ik ben dan ook niet voor niets het 2de trouwste lid. Ik heb dan ook plannen om Mario te verslaan en met die 100 vaten een groots feest te geven voor alle pitsers. Maar het belangrijkste om dat te behalen zal zijn dat Mario dit binnen een jaar of 50 niet in zen testament vergeet te plaatsen :P

Wat er na mijn dood gebeurt interesseert mij niet. Ge moet mij verslaan terwijl ik leef, zal je overwinning des te zoeter smaken.  ;)

McChouffe

Ik ben McChouffe, 22 jaar oud en tot op den draad versleten  ;)
Ik studeer Handelsingenieur in de Beleidsinformatica, zit in mijn 4e (voorlaatste) jaar. Zoals mijn studies aantonen is informatica mijn grootste interesse na F1. Bier proeven is ook een hobby, ik heb al een mooie lijst (+200) en daar komen er regelmatig nog bij.  Ik ben hier van rond 1999, toen bestond F1Room.com nog (en ze bestaat nu ook nog, Google is uw vriend) :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.