GP van Spanje

Gestart door Tim C, 07 mei 2006 - 17:32:58

« vorige - volgende »

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 08 mei 2006 - 17:43:24
Citaat van: Benny Dict op 08 mei 2006 - 17:25:46
Ik denk dat we, als Ferrari-fans zijnde, het hoofd toch nog even koel moeten houden. Als Schumacher ook in Barca kan winnen, dan begin ik te geloven in een goeie kans op de titel. Tot dan blijft het voor mij toch wat afwachten, benieuwd of Bridgestone ook in andere temperaturen constant blijft.

Mja, ik denk dat we toch wel zullen merken dat Michelin afscheid zal nemen dit jaar. Ik geloof niet dat ze ten alle koste de beste band willen brengen. Zoveel miljoenen euro's zullen ze daar nu ook wel niet meer inpompen denk ik toch. Ik hoop natuurlijk van wel want ik geloof in een wederopstanding van McLaren. Ik zie het nog gaan tss Ferrari en McLaren op het einde van het seizoen. Althans voor de overwinningen, qua kampioenschap kan het al zijn dat Renault dan al de buit terug binnen heeft. We zien wel.
Bedoel je nu dat de Michelin band van tegenwoordig niet met 'volle overtuiging' gemaakt is en daarom gemakkelijker te verslaan zal zijn?

Ferrari 2010

Ferrari zei dat ze het eindelijk hadden gevonden hoe de Brigestones ook bij hogere temperaturen goed te hebben. Ferrari stond sterk, daarbij komt dat het een beetje een Michelin-circuit was. Dus ik denk dat ze wel deghelijk een grote slag hebben geslagen. Ik hoop dat we terug een spannende strijd gaan krijgen, ik heb er iig terug vertrouwen in!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

#17
Citaat van: Mikacouli op 08 mei 2006 - 17:43:24

Mja, ik denk dat we toch wel zullen merken dat Michelin afscheid zal nemen dit jaar. Ik geloof niet dat ze ten alle koste de beste band willen brengen. Zoveel miljoenen euro's zullen ze daar nu ook wel niet meer inpompen denk ik toch.

Het zou heel onprofessioneel zijn van Michelin, dan hadden ze dit jaar ook al kunnen stoppen. Ik ben ervan overtuigd dat ze zich niet minder inzetten dan vorig jaar. De mannen van RTBF wisten nog te vertellen dat Michelin misschien zou terugkomen op de beslissing om te stoppen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

schumi4ever

Citaat van: McChouffe op 08 mei 2006 - 20:46:24
Citaat van: Mikacouli op 08 mei 2006 - 17:43:24

Mja, ik denk dat we toch wel zullen merken dat Michelin afscheid zal nemen dit jaar. Ik geloof niet dat ze ten alle koste de beste band willen brengen. Zoveel miljoenen euro's zullen ze daar nu ook wel niet meer inpompen denk ik toch.

Waarom toch telkens als ferrari het goed doed zoeken alle niet-ferrari-fans een andere uitleg dan gewoon aanvaarden dat ze het gewoon goed hebben gedaan. Ik denk echt niet dat michelin zo afscheid wil nemen van de f1, integendeel, ik weet zeker dat ze er alles aan doen om naam hoog te houden.

Jasper

Citaat van: schumi4ever op 08 mei 2006 - 20:53:57
Citaat van: Mikacouli op 08 mei 2006 - 17:43:24

Mja, ik denk dat we toch wel zullen merken dat Michelin afscheid zal nemen dit jaar. Ik geloof niet dat ze ten alle koste de beste band willen brengen. Zoveel miljoenen euro's zullen ze daar nu ook wel niet meer inpompen denk ik toch.

Waarom toch telkens als ferrari het goed doed zoeken alle niet-ferrari-fans een andere uitleg dan gewoon aanvaarden dat ze het gewoon goed hebben gedaan. Ik denk echt niet dat michelin zo afscheid wil nemen van de f1, integendeel, ik weet zeker dat ze er alles aan doen om naam hoog te houden.

Misschien een idee om dat woordje achterwege te houden? ::)

FerrariMan

Bij McLaren weten zo toch echt niet hoe hun piloten te motiveren...

Eerst komen ze veel te vroeg af met Alonso's deal, nu dit van Whitmarsh:
Citaat'We've made no secret of the fact that we would prefer Kimi ... to remain in the team,'' Whitmarsh told the British Guardian 'paper.

He said: ''To that end we've given him the maximum amount of time to decide what he wants to do.'

schumi4ever

Citaat van: Jasper op 08 mei 2006 - 21:08:39
Citaat van: schumi4ever op 08 mei 2006 - 20:53:57
Citaat van: Mikacouli op 08 mei 2006 - 17:43:24

Mja, ik denk dat we toch wel zullen merken dat Michelin afscheid zal nemen dit jaar. Ik geloof niet dat ze ten alle koste de beste band willen brengen. Zoveel miljoenen euro's zullen ze daar nu ook wel niet meer inpompen denk ik toch.

Waarom toch telkens als ferrari het goed doed zoeken alle niet-ferrari-fans een andere uitleg dan gewoon aanvaarden dat ze het gewoon goed hebben gedaan. Ik denk echt niet dat michelin zo afscheid wil nemen van de f1, integendeel, ik weet zeker dat ze er alles aan doen om naam hoog te houden.

Misschien een idee om dat woordje achterwege te houden? ::)
Ja, sorry, zo extreem was het niet bedoeld maar er zijn er toch veel é ...?

McChouffe

Citaat van: Benny Dict op 09 mei 2006 - 18:02:32
Bij McLaren weten zo toch echt niet hoe hun piloten te motiveren...

Eerst komen ze veel te vroeg af met Alonso's deal, nu dit van Whitmarsh:
Citaat'We've made no secret of the fact that we would prefer Kimi ... to remain in the team,'' Whitmarsh told the British Guardian 'paper.

He said: ''To that end we've given him the maximum amount of time to decide what he wants to do.'

Ach, iedereen wist het al lang. Montoya zal vanaf de eerste kilometer bij McLaren ook wel geweten hebben. Net zoals Coulthard wist dat Hakkinen Ron's lieveling was.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

Probleem is, als Kimi blijft, kunnen ze JPM dan nog wel houden?

Wat ik mij ook afvraag, is wie JPM zal opvangen als hij bij McLaren buitenvliegt. Zou hij dan gedegradeerd worden tot Red Bull of zo? Of misschien is er wel plaats bij Toyota.

McChouffe

Citaat van: Jasper op 09 mei 2006 - 22:34:14
Zou hij dan gedegradeerd worden tot Red Bull of zo?

Als het aan Gerard Berger ligt komt daar niks van in huis.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

KVDracer

Ide moeten we al niet meer tot potentiele winnaar rekenen  :P

Tim C

Citaat van: KVDracer op 10 mei 2006 - 17:57:17
Ide moeten we al niet meer tot potentiele winnaar rekenen  :P
Snel m'n voorspelling aanpassen ;)

supersteven

mijn pronostiek

1 ms
2 nh
3 fm
let the sunshine shine in your heart

The REAL BUTTON Freak

voor wie staar de nh? Norbert Haug?

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.