GP van Spanje

Gestart door Tim C, 07 mei 2006 - 17:32:58

« vorige - volgende »

Jasper

Ik heb nog geen reden gezien waarom het seizoen 2006 van McLaren zou verschillen van het seizoen 2005 van Ferrari.

Maar soit, daar ging het niet over, ik zou de overstap van Kimi ook begrijpen hoor.

Tim C

Je moet breder (willen) kijken dan de voorbije 2 jaar Jasper ;)

McChouffe

Citaat van: Jasper op 19 mei 2006 - 20:55:54
Ik heb nog geen reden gezien waarom het seizoen 2006 van McLaren zou verschillen van het seizoen 2005 van Ferrari.

Maar soit, daar ging het niet over, ik zou de overstap van Kimi ook begrijpen hoor.

McLaren maakt in mijn ogen de laatste jaren niet meer de progressie die Renault en Ferrari maken, ze lopen altijd achter. En nu hebben ze ook nog een paar getalenteerde mensen verloren aan Red Bull.

Het zou me trouwens niet verbazen moest Kimi naar Renault gaan.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Monaco lover

Mijn eerste post op dit precies leuke forum !  :)
Vermoed dat Kimi naar Ferrari trekt in 2007, ook als Schumacher blijft. De droom van hoofdsponsor Marlboro.

Doefie

Citaat van: Monaco lover op 20 mei 2006 - 12:40:10
Mijn eerste post op dit precies leuke forum !  :)
Vermoed dat Kimi naar Ferrari trekt in 2007, ook als Schumacher blijft. De droom van hoofdsponsor Marlboro.

Welkom ;)

FerrariMan

#125
Citaat van: Jasper op 19 mei 2006 - 20:33:012003 in ieder geval wel (Kimi 2 punten tekort met een auto van een jaar oud, had hij een nieuwe wagen gekregen, was hij sowieso kampioen),
Had MS geen pech gehad met de banden dan was Kimi niet in de buurt gekomen.
Als dat puntensysteem er toen niet was, dan...
Als MS alle races zou gewonnen hebben, dan...

Als als als... ;)

Jasper

Man man man... Ik zeg dus dat dat een blunder van McLaren was, mag het?

En 2006 is dat volgens mij niet. En als ik het over 2006 heb, waarom moet ik dan breder dan de voorbije 2 jaren kijken terwijl het alleen over dit jaar gaat? ???

KVDracer

Ik vind dat McLaren dit jaar toch teleursteld hoort. Verleden jaar deden ze mee voor de overwinningen, maar dan plofte de motor steeds. Dit jaar houdt de motor het uit, maar komen ze met moeiete in de buurt van het podium. Ferrari heeft race 2 en 3 ook geblunderd, zeker weten, maar ze zijn er wel weer uitgekomen. En bij McLaren weten ze niet waar ze moeten zoeken. McLaren zal zeker nog meedoen voor de overwinningen volgend jaar, maar moest ik Kimi zijn, ik zou toch eieren voor mijn geld kiezen en naar Ferrari gaan, want ik weet niet of Renault dit nog lang gaat volhouden.