Man van de race: Europa

Gestart door Ferrari 2010, 07 mei 2006 - 15:42:28

« vorige - volgende »

Wie is voor jouw de man van de race in de GP van Europa?

M. Schumacher
12 (38.7%)
Alonso
0 (0%)
Massa
4 (12.9%)
Räikkönen
3 (9.7%)
Barrichello
0 (0%)
Fiscichella
0 (0%)
Rosberg
10 (32.3%)
Villeneuve
2 (6.5%)

Totaal aantal stemmen: 25

Tim C

Bij deze zet Jasper nooit nog Fernando Alonso in deze rijtjes ;)

Sept

Citaat van: Jasper op 07 mei 2006 - 17:33:15
Al wie geduldig afwacht en bewust niet probeert in te halen mag voor mijn part de titel man van de race niet krijgen.

Waarmee ik niet zeg dat Schumacher bewust afwachtte.

Waarop slaat je reply hier dan wél?
1991 - 2004 = 7

Jasper

Citaat van: Tim C op 07 mei 2006 - 17:34:51
Bij deze zet Jasper nooit nog Fernando Alonso in deze rijtjes ;)

Inderdaad. Ik heb dan ook nog maar 1 keer op Alonso gestemd en dat was ergens in het begin van dit seizoen, toen hij als enige een foutloze race reed.

@Sept: het was gewoon een antwoord op Raikkonen MASTER. Als je bewust niet inhaalt, verdien je geen titel van man van de race (naar mijn mening). Raikko zei dat MS bewust niet inhaalde en gaf hem toch zijn stem, wat voor mij dus een tegenstelling is. ;)
Maar ik heb zelf niet gezegd dat MS bewust niet inhaalde, want ik denk niet dat dat het geval is.

Hamilton MASTER

Ik bedoelde met mijn post dat MS wist dat hij voor bij Alonso kon gaan tijdens de 2de serie van pitstops.

En dat hij gewoon rustig druk zette.

Ik wil duidelijk maken dat MS er volgens mij ver bovenuit stak. MS won deze race met z'n vingers in z'n neus om het zo te stellen.



dj Peter

Voor mij zijn er twee mannen van de race: Schumi en Massa, maar als ik moet kiezen, kies ik voor Massa.
Hij heeft het tempo prima kunnen volgen en reed -op een paar minieme foutjes op het einde na- een foutloze race.
En ik gun hem zij eerste podium van harte.

Supermariobros

Rosberg, knappe race van de Williams-rijder.

Jean Todt

Schumacher

Rosberg haalt normaal geen top 10 als er geen 9 uitvallen, maakt de prestatie al een stuk minder speciaal.

Het viel deze GP trouwens goed op dat de voorvleugel van Alonso doorbuigt op het rechte stuk, je zag mooi hoe hij platter werd ...

schumi4ever

Schumacher !!! hij deed precies wat hij moest doen, foutloos het tempo van alonzo aanhouden en op het juiste moment een paar schitterende ronden rijden. Massa deed het ook heel goed.

razzle_dazzle

Schumacher, sterk staaltje op de limiet rijden tijdens die hot laps  :).

Doefke

Schumacher is de man van de race--> hotlaps!

Normaal is het scenario van renault het voglende: alonso op kop en neem stilletjes aan afstand. (Dit lukte nu niet door MS) Dan, gooit hij er de ene snelle ronde uit na de andere...dit werd mooi geanticipeerd door MS...en als ze dan denken dat ze de rouges tactisch kunnen verslaan...das zelfmoord. Wa ik eigenlijk wou zeggen: toen alonso de ene hitlap na de andere reed dacht ik...een paar GP's terug zou hij hier een kloofje hebben geslagen...en zichzelf zeker maken van de victory.
Maw: tis officieel: ferrari staat er weer, met BEIDE piloten!
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com

Alan Blues

Rosberg!! Om dat hij de zoon is van Keke! ;)

Ferrari 2010

Rosberg! Schumi heeft het zeker en vast ook mooi gedaan, maar ik stem op Rosberg.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.