GP van Europa

Gestart door Supermariobros, 01 mei 2006 - 17:37:51

« vorige - volgende »

Tim C

In Canada was hij er vorig jaar ook bij

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 06 mei 2006 - 17:41:08
Wel goed van de RTBF om Olivier Panis als commentator te strikken :)
Was dat Panis? Leuk, ik dacht dat ze een Turk gestrikt hadden :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

dj Peter

Het scheelde niet veel of Ferrari zou met twee wagens op de eerste rij vertrekken.Ross Brawn zegt dat de puzzelstukjes in elkaar gevallen en dat ze wel eens sterk voor de dag zouden kunnen komen tijdens de race. Bij deze wordt dus de uitspraak van Alonso, als zou San Marino een toevalstreffer geweest zijn, teniet gedaan.
Ik heb zo'n vermoeden dat er morgen "verry close" geracet gaat worden  8)

KVDracer

Pff, heb ik de kwalificatie gemist omdat ik de DVD recorder op La une in plaats van op la deux had geprogrammeerd  :'( Maar kom, ik ben al blij met deze startopstelling. Nu alonso nog uitvallen en tis direct in orde  :P

Jonas

Citaat van: SaffierFM op 06 mei 2006 - 19:26:06
Het scheelde niet veel of Ferrari zou met twee wagens op de eerste rij vertrekken.Ross Brawn zegt dat de puzzelstukjes in elkaar gevallen en dat ze wel eens sterk voor de dag zouden kunnen komen tijdens de race. Bij deze wordt dus de uitspraak van Alonso, als zou San Marino een toevalstreffer geweest zijn, teniet gedaan.
Ik heb zo'n vermoeden dat er morgen "verry close" geracet gaat worden  8)

Ik verwachtte al dat Ferrari vanaf San Marino beter zou gaan presteren.

Een close race verwacht ik ook
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Tim C

Villeneuve verliest dan toch twee plaatsen. Met de wissel van Mark Webber slechts 1.

Jonas

www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Roel

Mclaren start nu al de zoveelste keer op rij zwaarder dan de rest, is daar nog sprake van strategie of eigenlijk meer een gewoonte?

ff of topic: Als ik even mag opmerken dat het forum hier wel stil is geworden... er wordt nog veel (vanhetzelfde) "lawaai" gemaakt, maar het valt me op dat er minder bezoekers zijn, jammer..
God save Mclaren

schumi4ever

Ik durf stilaan terug hopen dat ferrari weer staat waar het moet staan... Het wordt een spannende race die hopelijk alonzo én renault een toontje lager doen zingen.

dj Peter

#54
Citaat van: schumi4ever op 07 mei 2006 - 12:04:53
Ik durf stilaan terug hopen dat ferrari weer staat waar het moet staan... Het wordt een spannende race die hopelijk alonzo én renault een toontje lager doen zingen.

Ik hoop het ook, vooral nu aan het licht gekomen is dat Renault geheime informatie heeft bekomen over de race-strategie van Ferrari door spionage:   http://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P8937_0_1_0
k'Weet het ,het is misschien iets dat vaker voorkom ,maar ik vind het allesbehalve sportief,vooral als je daardoor succes boekt

En voor zij die het nog niet wisten: de GP wordt niet op Canvas uitgezonden maar wel op Eén, vanaf 13.35 u

FerrariMan

#55
Citaat van: schumi4ever op 07 mei 2006 - 12:04:53
Ik durf stilaan terug hopen dat ferrari weer staat waar het moet staan... Het wordt een spannende race die hopelijk alonzo én renault een toontje lager doen zingen.
Ik zou er nog niet te hard op hopen. Eerst zien of ze constant snel kunnen draaien in de race, iets waar ik toch problemen mee verwacht.

Ik denk dat Schumi, mits goede start, wel even bij Alonso of voor hem kan kleven maar hij halverwege de race zal moeten lossen en strijden voor het podium. Tenzij de betrouwbaarheid het laat afweten.

Ook niet de McLaren onderschatten, want volgens mij hebben ze een goeie strategie.

En ergens heb ik toch het voorgevoel dat Alonso iets zwaarder staat.

Sept

Prachtige Ferrari-tactiek! Dat ze dat bij Renault nu niet hebben afgeluisterd  :P
1991 - 2004 = 7

Tim C

Ongelofelijk om te zien hoe alles bij Ferrari tijdens die tweede pitstops de perfectie benaderde.

McChouffe

YES

Ferrari is duidelijk terug!

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Inderdaad! Prachtige rondjes dat Schumacher eruitperstte, hij was deze GP duidelijk sneller dan Alonso? Een ommekeer? laat het zo zijn :P Maar Massa zal nu ook wel eens voor Alonso mogen komn, want anders gaat Schumacher niet snel dichter komen in het WK.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.