GP van Europa

Gestart door Supermariobros, 01 mei 2006 - 17:37:51

« vorige - volgende »

Jonas

nice, zo zouden er vaker filmpjes moeten komen
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

McChouffe

Ik zou toch eens graag een sterk McLaren willen zien. Hoe meer teams die blauw-gelen kunnen bedreigen, hoe liever  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

Anderzijds, als de teams onder Renault de punten onder elkaar verdelen, dan heeft Renault een vrije weg naar beide titels.

Hamilton MASTER

Citaat van: Jasper op 05 mei 2006 - 22:34:30
Anderzijds, als de teams onder Renault de punten onder elkaar verdelen, dan heeft Renault een vrije weg naar beide titels.

Dat wil ik niet  >:(      ;)



Jasper

Volgens mij is er iets mis met de metingen van de weersomstandigheden op F1.com. 24% luchtvochtigheid en 948hPA luchtdruk? Not very likely. 24% luchtvochtigheid is zo al extreem laag, en hoe lager de luchtdruk, hoe hoger de luchtvochtigheid en 948hPa is ook echt weinig.

Ramses

Citaat van: Jasper op 06 mei 2006 - 14:03:24
Volgens mij is er iets mis met de metingen van de weersomstandigheden op F1.com. 24% luchtvochtigheid en 948hPA luchtdruk? Not very likely. 24% luchtvochtigheid is zo al extreem laag, en hoe lager de luchtdruk, hoe hoger de luchtvochtigheid en 948hPa is ook echt weinig.

Morgen ben ik er weer, met meer weer 8)

Tim C

Het is duidelijk, Alonso staat licht!  ;)

FerrariMan

#37
Ferrari heeft deze keer meer nieuwe banden gespaard, goeie zaak.
McLaren vergeet weeral de eco-modus uit te schakelen.
Fisico was geweldig, 'bastardo!'  :)
Villeneuve liet een sterke indruk na.

Ferrari, Renault en Honda staan licht!  ;D

Tim C

Zo zie je het verschil tussen de wannabe's en echte kampioenen ;)

Michael Schumacher had veel meer gedaan dan enkel Bastardo roepen! Hij had hem een toek op zijn bakkens gegeven! ;)

McLaren staat overduidelijk zwaar, de rest staat licht. Je zal wel zien morgen dat er weer niets gebeurt

FerrariMan

Citaat
Ted: 'Are you shocked to see Renault ahead of you?'

Brawn: 'I'll be shocked if they run longer than us'

Doefie

Wel goed van de RTBF om Olivier Panis als commentator te strikken :)

razzle_dazzle

Dju, ik heb de kwali gemist  :(. Ik had deze startgrid wel ongeveer verwacht, alleen blijven de toyota's ondermaats presteren.

Wat is er gebeurd met Fisico?

Tim C

Fisico is even vriendelijk goeiedag gaan zeggen tegen Villeneuve nadat deze constant voor hem bleef reden en hem zo verhinderde een snel rondje neer te zetten. Pikant detail, Villeneuve stond toen op P10 dacht ik en Fisi er net achter.

Het bleef vriendelijk en Fisico begroete de Canadees met Bastardo! Ik vermoed dat dat Italiaans is voor Hallo, hoe gaat het er mee?

Na wat vingergewijs is hij dan maar vertrokken.

McChouffe

Citaat van: McChouffe op 05 mei 2006 - 22:12:59
Ik zou toch eens graag een sterk McLaren willen zien. Hoe meer teams die blauw-gelen kunnen bedreigen, hoe liever  :)

... maar het zal waarschijnlijk niet voor morgen zijn.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

McChouffe

Citaat van: Doefie op 06 mei 2006 - 17:41:08
Wel goed van de RTBF om Olivier Panis als commentator te strikken :)

Ik geloof dat ze dat vorig jaar of het jaar ervoor ook een paar keer gedaan hebben.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.