Brussel

Gestart door Rippie, 23 april 2006 - 20:46:18

« vorige - volgende »

Scuderia Ferrari

Citaat van: Alan Blues op 26 april 2006 - 13:08:56
Je waant je in hartje Marokko, maar het is er echt super gezellig.
Dat heb ik soms in Rotterdam-Zuid ook, alleen is het dan niet gezellig... :-\

Alan Blues

Citaat van: Scuderia Ferrari op 26 april 2006 - 13:20:26
Citaat van: Alan Blues op 26 april 2006 - 13:08:56
Je waant je in hartje Marokko, maar het is er echt super gezellig.
Dat heb ik soms in Rotterdam-Zuid ook, alleen is het dan niet gezellig... :-\

Het is een echte marokkaanse markt met allemaal specialiteiten van ginder. Munt, groenten, fruit, theeservies, enz...

Iets verderop is er een Spaanse winkel met allemaal specialiteiten uit Andalusië... Mmmmm... Lekkere wijn, serranoham, olijven....  :P

Jasper

Citaat van: The REAL Freak op 26 april 2006 - 10:48:30
Citaat van: Benny Dict op 25 april 2006 - 17:51:24
Citaat van: The REAL Freak op 25 april 2006 - 11:17:16want Nederlands is een Brussel met uitsterven bedreigt.
Als je zo'n dingen neerschrijft, zorg er dan op zijn minst voor dat je eigen Nederlands (en zinsbouw) correct is.

Het zou niet zo belachelijk staan dan... ;D

Mijn excuses de een moest in zijn, nu moest iedereen zo perfect zijn als jij dan zou de wereld er toch leuk uit zien hé?

Toch erg dat je je dt-fouten zelfs nog niet ziet als je erop wordt gewezen. :)

FerrariMan

Citaat van: The REAL Freak op 26 april 2006 - 10:48:30

Mijn excuses de een moest in zijn, nu moest iedereen zo perfect zijn als jij dan zou de wereld er toch leuk uit zien hé?

Moet ik Nederlands spreken om perfect te zijn? That's the question. Werp een steen, ontvang een rots.

razzle_dazzle

@freak, sorry maar ik heb meer vertrouwen in de mening van de mensen die dicht bij Brussel wonen en volgens hen spreken ze wel degelijk Nederlands in het centrum...bovendien doet dat er nog altijd niets toe op cultureel vlak.

KVDracer

Brussel is wel nog tof om te zien, maar dan vind ik dat er meer in de buitenrand van Brussel te zien is, dan in Brussel zelf. De grote markt is nog wel tof, maar niet echt speciaal. Toch nu niet.

In Brussel spreken ze wel degelijk Nederlands, maar de blanken zijn er zeldzaam.

Alan Blues

Citaat van: KVDracer op 26 april 2006 - 21:02:52
Brussel is wel nog tof om te zien, maar dan vind ik dat er meer in de buitenrand van Brussel te zien is, dan in Brussel zelf. De grote markt is nog wel tof, maar niet echt speciaal. Toch nu niet.

In Brussel spreken ze wel degelijk Nederlands, maar de blanken zijn er zeldzaam.

Blanken zeldzaam???? Ik nodig je eens uit om met mij te gaan stappen in Brussel. In de café's waar ik naartoe ga spreken ze voornamelijk nederlands. De Bizon, De Monk, De Roskam, De Archiduc, enz... In vele van die café's zie je inderdaad soms buitenlanders, maar die doen net zoals ik. Gewoon hun pintje drinken en er een gezellige avond van maken.

Hoe je het ook draait of keert, we leven in de grootsteden in een multiculturele samenleving, en dat gaat een grootstad goed af, vind ik. Zoalng iedereen respect voor elkaar heeft lukt dat heel goed...


KVDracer

Citaat van: Alan Blues op 27 april 2006 - 01:04:50
Citaat van: KVDracer op 26 april 2006 - 21:02:52
Brussel is wel nog tof om te zien, maar dan vind ik dat er meer in de buitenrand van Brussel te zien is, dan in Brussel zelf. De grote markt is nog wel tof, maar niet echt speciaal. Toch nu niet.

In Brussel spreken ze wel degelijk Nederlands, maar de blanken zijn er zeldzaam.

Blanken zeldzaam???? Ik nodig je eens uit om met mij te gaan stappen in Brussel. In de café's waar ik naartoe ga spreken ze voornamelijk nederlands. De Bizon, De Monk, De Roskam, De Archiduc, enz... In vele van die café's zie je inderdaad soms buitenlanders, maar die doen net zoals ik. Gewoon hun pintje drinken en er een gezellige avond van maken.

Hoe je het ook draait of keert, we leven in de grootsteden in een multiculturele samenleving, en dat gaat een grootstad goed af, vind ik. Zoalng iedereen respect voor elkaar heeft lukt dat heel goed...



Ik ben meer as genoeg in brussel te vinde ,zaterdagnacht dan vooral. Dan zijn de kante van de grote markt enzo de blanken zeldzaam. Ik bedoel hier niets negatief mee, maar het is toch zo.

Rippie

Citaat van: KVDracer op 27 april 2006 - 19:14:18
Citaat van: Alan Blues op 27 april 2006 - 01:04:50
Citaat van: KVDracer op 26 april 2006 - 21:02:52
Brussel is wel nog tof om te zien, maar dan vind ik dat er meer in de buitenrand van Brussel te zien is, dan in Brussel zelf. De grote markt is nog wel tof, maar niet echt speciaal. Toch nu niet.

In Brussel spreken ze wel degelijk Nederlands, maar de blanken zijn er zeldzaam.

Blanken zeldzaam???? Ik nodig je eens uit om met mij te gaan stappen in Brussel. In de café's waar ik naartoe ga spreken ze voornamelijk nederlands. De Bizon, De Monk, De Roskam, De Archiduc, enz... In vele van die café's zie je inderdaad soms buitenlanders, maar die doen net zoals ik. Gewoon hun pintje drinken en er een gezellige avond van maken.

Hoe je het ook draait of keert, we leven in de grootsteden in een multiculturele samenleving, en dat gaat een grootstad goed af, vind ik. Zoalng iedereen respect voor elkaar heeft lukt dat heel goed...



Ik ben meer as genoeg in brussel te vinde ,zaterdagnacht dan vooral. Dan zijn de kante van de grote markt enzo de blanken zeldzaam. Ik bedoel hier niets negatief mee, maar het is toch zo.
Waar ga je uit in Brussel dan?  :)

Mensen, bedankt voor de zinnige (en onzinnige  :D) tips. Ik zal morgen eens kijken wat er allemaal van terecht gaat komen.

En Alan, ik zie je zaterdag op de karting neem ik aan? Ik zal de Duvel al klaar zitten (wel voor na het rijden...)
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Doefie

Citaat van: Rippie op 27 april 2006 - 22:53:20
Citaat van: KVDracer op 27 april 2006 - 19:14:18
Citaat van: Alan Blues op 27 april 2006 - 01:04:50
Citaat van: KVDracer op 26 april 2006 - 21:02:52
Brussel is wel nog tof om te zien, maar dan vind ik dat er meer in de buitenrand van Brussel te zien is, dan in Brussel zelf. De grote markt is nog wel tof, maar niet echt speciaal. Toch nu niet.

In Brussel spreken ze wel degelijk Nederlands, maar de blanken zijn er zeldzaam.

Blanken zeldzaam???? Ik nodig je eens uit om met mij te gaan stappen in Brussel. In de café's waar ik naartoe ga spreken ze voornamelijk nederlands. De Bizon, De Monk, De Roskam, De Archiduc, enz... In vele van die café's zie je inderdaad soms buitenlanders, maar die doen net zoals ik. Gewoon hun pintje drinken en er een gezellige avond van maken.

Hoe je het ook draait of keert, we leven in de grootsteden in een multiculturele samenleving, en dat gaat een grootstad goed af, vind ik. Zoalng iedereen respect voor elkaar heeft lukt dat heel goed...



Ik ben meer as genoeg in brussel te vinde ,zaterdagnacht dan vooral. Dan zijn de kante van de grote markt enzo de blanken zeldzaam. Ik bedoel hier niets negatief mee, maar het is toch zo.
Waar ga je uit in Brussel dan?  :)

Mensen, bedankt voor de zinnige (en onzinnige  :D) tips. Ik zal morgen eens kijken wat er allemaal van terecht gaat komen.

En Alan, ik zie je zaterdag op de karting neem ik aan? Ik zal de Duvel al klaar zitten (wel voor na het rijden...)

Aha, waar gaat de kartrit door (als ik zo vrij mag zijn om te vragen) ?

Jasper

Ergens in Brussel. Zou in Citykart kunnen zijn, maar weet het niet zeker.

Van F1Pits komen Rippie, Scuderia Ferrari, Hansy, Jimmy Winter. Maar er komen ook nog 3 Duitsers, een Brit, nog een Nederlander, een Spanjaard en een Italiaanse Belg. Wat ze gemeen hebben: ze spelen/speelden allemaal F1REM. ;)

Scuderia Ferrari

Het was ergens in het noorden van Brussel nabij Vilvoorde. Lange baan, goede karts. Wel erg duur.
Anyway we hebben ons wel vermaakt en over het aantal buitenlanders: Ik vond het erg meevallen, zeker als je het vergelijkt met Rotterdam.

Rippie

Deze keer zijn we gaan karten bij First Kart Inn te Machelen. Leuk baantje, zeker omdat er ook een stukje buiten gereden werd.

http://www.fki.be/nl/index.html

Verder leuk weekend gehad in Brussel. Atomium bezocht, veel Belgische biertjes geprobeerd.
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

McChouffe

Citaat van: Rippie op 01 mei 2006 - 09:24:37veel Belgische biertjes geprobeerd.

Wat heb je geproefd?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Rippie

Citaat van: McChouffe op 01 mei 2006 - 10:19:39
Citaat van: Rippie op 01 mei 2006 - 09:24:37veel Belgische biertjes geprobeerd.

Wat heb je geproefd?
In ieder geval Stella Artois, Leffe, Kwak, Palm en groene Duvel. Ongetwijfeld vergeet ik er nog wat.
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst