Man van de race: San marino

Gestart door Ferrari 2010, 23 april 2006 - 15:37:03

« vorige - volgende »

Wie is volgens jouw de man van de race in San Marino 2006?

M. Schumacher
31 (79.5%)
Alonso
1 (2.6%)
Montoya
3 (7.7%)
Massa
0 (0%)
Räikkönen
3 (7.7%)
Webber
0 (0%)
Button
0 (0%)
Fisichella
1 (2.6%)

Totaal aantal stemmen: 32

McChouffe

Citaat van: Mikacouli op 24 april 2006 - 19:15:17
maar hij toonde wel niet dezelfde snelheid als wat we gezien hadden tijdens de vrijdag en de zaterdag.

Nochtans was de snelheid er in het begin van de race wel. Maar na die eerste pitstop is ze nooit meer teruggekomen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Er zijn blijkbaar 2 mensen die een andere race hebben gezien :P

Juan Pablo


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Tim C

3 nu, ik zou echt wel eens willen weten waarom onze colombiaanse vriend een stem verdient?

Juan Pablo

omdat hij, zei het onzichtbaar, toch netjes vanaf p.7 naar het podium is gereden,.....
stemmen op de winnaar, standaard  ::)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Jonas

Schumi reed niet alleen een goede wedstrijd, hij reed ook een heel goed weekend.
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Tim C

Geen inzet, geen specialiteitjes, zoals hij zelf zei "een zondags ritje met de wagen", maar toch man van de race?

Stemmen op je favoriet, standaard ::)

Jonas

Hij maakte geen fouten, Alonso maakte toch wel een foutje op het einde.
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Mikacouli

Citaat van: Tim C op 25 april 2006 - 16:29:23
Geen inzet, geen specialiteitjes, zoals hij zelf zei "een zondags ritje met de wagen", maar toch man van de race?

Stemmen op je favoriet, standaard ::)

Ahja, dat is zijn mening. Daar heb jij niks in te zeggen!
Straks krijgen we weer een les over hoe we iemands mening moeten respecteren. ::)
Als hij vind dat Montoya een stem verdiende, dan is dat zo. Til je er zo zwaar aan dat Schumacher niet alle stemmen krijgt mss?

Tim C

Nee ik vind het gewoon erg dat mensen die zeggen "eigenlijk heb ik vandaag geen zak gedaan" man van de race worden gestemd..

Mikacouli

Citaat van: Tim C op 25 april 2006 - 17:42:06
Nee ik vind het gewoon erg dat mensen die zeggen "eigenlijk heb ik vandaag geen zak gedaan" man van de race worden gestemd..

Mja, dat is zijn zaak. Geen zak gedaan is ook wat overdreven. Hij heeft zeker gereden voor zijn podium. Vergeet niet dat hij in de T-car zat en geen ideale setup had. Hij had nog niet gereden op zaterdag vooraleer hij aan de kwalie begon. Dus zo onverdiend is die stem nu ook weer niet.

Tim C

Citaat van: Juan Pablo MontoyaIt was more a case of bringing the car home and I was pretty much cruising then to be honest.
Niet mijn woorden, die van hem...

FerrariMan

88% van de 34 stemmen, niet mis. De meerderheid wint.  ;D

Tim C

Hah, het wordt nog grappiger met zelfs een stem voor Kimi nu! ;D

Ik stem volgende week op Ide!

Mikacouli

Citaat van: Tim C op 25 april 2006 - 17:46:54
Citaat van: Juan Pablo MontoyaIt was more a case of bringing the car home and I was pretty much cruising then to be honest.
Niet mijn woorden, die van hem...

Je trekt het uit zijn context.
Dit was na de vraag "hoe komt het dat je zoveel terrein verloor op het einde?".
Het was dus niet over de hele race maar enkel de laatste ronden. Dat gezegde komt trouwens uit de persconferentie.;)
Maar leuk geprobeerd....