Man van de race: San marino

Gestart door Ferrari 2010, 23 april 2006 - 15:37:03

« vorige - volgende »

Wie is volgens jouw de man van de race in San Marino 2006?

M. Schumacher
31 (79.5%)
Alonso
1 (2.6%)
Montoya
3 (7.7%)
Massa
0 (0%)
Räikkönen
3 (7.7%)
Webber
0 (0%)
Button
0 (0%)
Fisichella
1 (2.6%)

Totaal aantal stemmen: 32

Ferrari 2010

Het concept is simpel, stemmen maar!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Schumi nr1

Ik ga voor Schumacher, hij heeft met een tragere wagen tal van ronden Alonso achter zich gehouden.

McChouffe

Ik ga voor Schumacher. Hij heeft bewezen wél te kunnen presteren onder druk, foutloos van begin tot einde.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

Kimi Raïkkonen.  ;D

Neeneen, Schumacher. Nadat zijn remproblemen begonnen leek het onmogelijk om Alonso acher zicht te houden maar hij liet zien dat hij het nog steeds kan. Knap.

Juan Pablo


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

IVY440

Schumi voor de volle 100%. Super qualify, goeie race en heeft zijn revenge voor verleden jaar San Marino te pakken. Eat dust FA :p

Tim C

Fernando Alonso maakte toch een paar fouten onder druk ;)

Kimi was een hele race/weekend onzichtbaar

Michael natuurlijk!

Manuel

Ik heb ook op Michael Schumacher gestemd, op zijn prestatie valt niets op aan te merken.

Jasper

Ja, MS heeft dat prachtig gedaan.

Ik zag al een groot deel van de race rook uit de remmen komen in Tosa, maar ik dacht dat het Alonso was. Blijkbaar Schumacher dus.

dj Peter

Al diegenen die na de crash van Michael in Melbourne kwamen roepen dat hij beter met pensioen gaat ,werden vandaag even de mond gesnoerd.
En niet alleen tijdens de race,maar het hele weekend.
Nu komt het er op aan de winning mood te behouden,maar dat zal niet zo simpel zijn vrees ik.

Ferrari 2010

Michael. Alonso heeft het ook heel goed gedaan, maar maakt dus ook fouten onder druk.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Wie oh wie stemde op de onzichtbare Juan Pablo Montoya?  ;D ;D

razzle_dazzle


Supermariobros

Michael Schumacher, heeft de critici de mond gesnoerd.

Doefie

Race niet goed genoeg gezien om een oordeel te vellen over de man van de race... (moest zelf racen)