GP van San Marino

Gestart door KVDracer, 14 april 2006 - 15:25:41

« vorige - volgende »

Jasper

Zeker als je een seconde per ronde kan pakken. Maar dat zijn natuurlijk kwalificatie-omstandigheden.

Tim C

Vergeet de remmen/banden trouwens niet. Imola vreet ze alle twee op.

KVDracer

Schumacher heeft hier al eens gewonnen met 4 stops dacht ik, in 2004. Mss komt er nu een herhaling van  :)

Jasper

Die 4-stopper was in Magny Cours en dat was niet echt een topstrategie want op 3 stops had hij met een straat voorsprong gewonnen.

Doefie

Als 'k mij niet vergis was er één van die 4 in Magny-Cours toen een drive-through.

Jasper

#50
Drive through in Magny Cours was in 2002 of 2003 denk ik. Het halve veld was over de witte lijn gereden. ;D

EDIT: http://www.formula1.com/archive/grandprix/pitstops/2004/723/8.html
4 stops van Schumacher, allemaal ongeveer even lang (19 seconden) en goed verspreid over de race. Ik denk niet dat er drive through's bij waren.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 23 april 2006 - 11:28:59
Die 4-stopper was in Magny Cours en dat was niet echt een topstrategie want op 3 stops had hij met een straat voorsprong gewonnen.
Als ik me niet vergis kwam hij na stop 3 maar net voor de 2e de baan terug op, dus als hij ineens voldoende had meegenomen had hij er misschien voor de rest van de race niet voorbij gekunnen. Dan mag je zo snel of traag zijn als je wil. Was wel een mooie gewoogde strategie.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Beste VRT F1 fans,

om 15u zal de openbare omroep even overschakelen naar Brussel om een verslag uit te brengen van "de mars".

U bent gewaarschuwd!

FerrariMan

Zijn die uitspraken van Alonso echt? Zou het eindelijk allemaal naar zijn bol gestegen zijn?

Doefie

Citaat van: Tim C op 23 april 2006 - 13:10:26
Beste VRT F1 fans,

om 15u zal de openbare omroep even overschakelen naar Brussel om een verslag uit te brengen van "de mars".

U bent gewaarschuwd!

't Is te hopen voor hen dat ze het niet gaan doen ... als ze dan al terug overschakelen nadien. Ik zie ze een uur die rotmars volgen en de Formule 1 vergeten.

dj Peter

Citaat van: Tim C op 23 april 2006 - 13:10:26
Beste VRT F1 fans,

om 15u zal de openbare omroep even overschakelen naar Brussel om een verslag uit te brengen van "de mars".

U bent gewaarschuwd!

t'zal wel zijn. Typisch VRT. Ik schakel dan wel over naar La Deux.

FerrariMan

Citaat van: Benny Dict op 23 april 2006 - 13:22:47
Zijn die uitspraken van Alonso echt? Zou het eindelijk allemaal naar zijn bol gestegen zijn?
Blijkbaar niet:
CitaatI also wish to clarify comments I made yesterday after they were interpreted in this morning's press. I want to reiterate that I have always enjoyed total technical support from Renault. Renault is known everywhere as a team that treats both of its drivers fairly and equally.

KVDracer

Citaat van: Benny Dict op 23 april 2006 - 13:22:47
Zijn die uitspraken van Alonso echt? Zou het eindelijk allemaal naar zijn bol gestegen zijn?

Als zijn uitspaken echt zijn, bewijst hij pas hoe dik zijn nek is geworden. MS kan soms ook arrogant overkomen, vooral dan in zijn vroegere jaren, maar hij heeft NOOIT commentaar gegeven op zijn team of ze toch nooit naar beneden gehaald. Ik hoop dat ze het hem nu eens volledig alleen laten doen en alles concentreren op Fisichella, we zullen dan binnen een paar maanden nog eens zien waar hij staat in het kampioenschap.

KVDracer

Citaat van: Benny Dict op 23 april 2006 - 13:35:07
Citaat van: Benny Dict op 23 april 2006 - 13:22:47
Zijn die uitspraken van Alonso echt? Zou het eindelijk allemaal naar zijn bol gestegen zijn?
Blijkbaar niet:
CitaatI also wish to clarify comments I made yesterday after they were interpreted in this morning's press. I want to reiterate that I have always enjoyed total technical support from Renault. Renault is known everywhere as a team that treats both of its drivers fairly and equally.

Blijkbaar hebben ze hem op het matje geroepen.

Tim C

Het klinkt inderdaad vrij "opgepoetst"