GP van San Marino

Gestart door KVDracer, 14 april 2006 - 15:25:41

« vorige - volgende »

dj Peter

Ik stel voor om een aparte topic te open waar het welles-nietes-spelletje over de VRT kan verdergezet worden. Dit gaat over de GP van San Marino hé jongens...
Ik maak me niet meer druk over de kemels die ze schieten bij de openbare omroep..
                                                   

                                        *********************


Zojuist las ik ergens dat mister Dennis absoluut niet tevreden is over de prestaties van Kimi.... bespeur ik daar barsten in de hechte band tussen die twee ? 

Juan Pablo

ik denk het, waarschijnlijk zal Kimi wel contact hebben gehad met Ferrari of Renault, Mclaren lijkt ook niet echt alles eraan te doen om Kimi te houden,.. mja Montoya is ook beter  ::) 8)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Hamilton MASTER

Kimi leek mij inderdaad niet op scherp te staan deze race.

Mogelijk zit hij met transferplannen in z'n hoofd. Dennis heeft gelijk maar door de druk op Kimi te verhogen zal je weinig of geen goed doen.

Ik denk dat Renault weer wereldkampioen zal worden. Als Ferrari volgende race bevestigt wat ze deze race deden kan het nog spannend worden.
Op McLaren reken ik jammer genoeg niet meer. Kimi heeft weinig laten zien en Montoya mist net dat tikkeltje om een echt kampioen te zijn. Jammer :(



Mikacouli

Citaat van: SaffierFM op 24 april 2006 - 21:45:52


Zojuist las ik ergens dat mister Dennis absoluut niet tevreden is over de prestaties van Kimi.... bespeur ik daar barsten in de hechte band tussen die twee ? 
Prestaties? Voor zover ik weet enkel deze GP. Iedereen heet wel een mindere dag zoals Haug verklaarde. Alonso of Schumacher hebben ook wel es een mindere race/dag.
En kritiek precies. Hij zegt gewoon dat Kimi het wat laten afweten heeft in de kwalie. De pers blaast het weer helemaal op. ::) Typisch.
Volgende week zullen ze er staan. Ben ik van overtuigd.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 25 april 2006 - 17:43:00
Volgende week zullen ze er staan. Ben ik van overtuigd.
Ze zijn bij McLaren misschien vergeten om die 'full economic' mode af te zetten...

FerrariMan

#110
CitaatAn incensed Jarno Trulli has vowed to intentionally 'block' Michael Schumacher the next time they meet on the formula one race track.

The Italian, who slammed Ferrari's number one for ruining his quickest qualifying lap at Imola, told Gazzetta dello Sport that Schumacher inexplicably committed the wicked act on purpose.

En Pat Symonds van Renault erkent dat Schumacher hen een beetje voor de gek hield met tragere tijden te rijden:
CitaatQ: So what was the key?
PS: The really significant thing was that on the free lap after Fernando pitted, Michael showed he had some performance in reserve. On the lap we pitted, he did a lap of 1:25.7 - where his average speed in the ten previous laps, was 1:27.4. The lap-times during the second stint had not suggested he had that performance in reserve.

Geniaal.

McChouffe

Citaat van: www.f1racing.nl"Als het te warm is, kan het gebeuren dat de banden niet beginnen te slijten en zich dus niet vastklampen aan het baanoppervlak. Zondag waren te temperaturen hoger dan verwacht. Je zou denken dat we dan problemen met de slijtage zouden krijgen, maar het omgekeerde bleek het geval. De band wilde juist niet slijten en we verloren daardoor grip. We vermoeden dat we de banden op een te hoge temperatuur hebben voorverwarmd. Dan heb je aan het einde van de race banden die niet versleten zijn."

Ze lopen bij Bridgestone een jaar achter  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Citaat van: McChouffe op 25 april 2006 - 19:15:26
Citaat van: www.f1racing.nl"Als het te warm is, kan het gebeuren dat de banden niet beginnen te slijten en zich dus niet vastklampen aan het baanoppervlak. Zondag waren te temperaturen hoger dan verwacht. Je zou denken dat we dan problemen met de slijtage zouden krijgen, maar het omgekeerde bleek het geval. De band wilde juist niet slijten en we verloren daardoor grip. We vermoeden dat we de banden op een te hoge temperatuur hebben voorverwarmd. Dan heb je aan het einde van de race banden die niet versleten zijn."

Ze lopen bij Bridgestone een jaar achter  :)

Niet-versleten banden rijden nog altijd beter dan versleten banden he :)

Jasper

Ze zeggen bij Brigdestone anders net het omgekeerde. :P

Hamilton MASTER

Weten ze nu nog niet wat ze moeten doen?  ::)



Jasper

Als de weersverwachtingen fout zijn, is er natuurlijk weinig dat je kan doen.