Woekerwinst

Gestart door Martin, 08 april 2006 - 17:27:14

« vorige - volgende »

FerrariMan

Ik kan er persoonlijk niet tegen, mensen die kaarten opkopen puur om winst te maken terwijl andere, echte fans, niet meer aan kaartjes kunnen geraken.

Ik hoop dat iedereen die aan dit soort praktijken doet snel tegen de lamp loopt.

razzle_dazzle

Martin, u bent zielig!

Martin


razzle_dazzle

Citaat van: Martin op 09 april 2006 - 18:35:48
Citaat van: Razzle_dazzle op 09 april 2006 - 17:09:22
Martin, u bent zielig!
Omdat ik een bak geld verdien?

Ach man, ik hoop dat je erin stikt. Ik hak nog liever vissenkoppen af in Oostende, dan geld te verdienen op die manier dat jij hier doet. Noem mij conservatief, maar jij bent het prototype Hollander waar alle Vlamingen een hekel aan hebben. Vergeef mij voor m'n eerlijkheid.

Martin

Je moest is weten hoeveel geld ik hiermee heb verdiend.
Kaartjes kopen en verkopen. Ik plaats het een keer op het forum en word afgebeten.
Maar ik loop lekker binnen. Ik hou het op € 5000.00 per jaar.
En dacht je nu echt dat ik enige persoon ben die dit doet??
Laat me niet lachen, het is een handel en ik gebruik het om geld te verdienen.
Als ik kaartjes kan kopen kan een ander dat ook.
Die liggen 12 uur te slapen voor een postkantoor. Je hebt niet voor niets een computer.
Mijn tegenstanders geven waarschijnlijk niets om geld. Nou, ik wel.
Hoe ik het krijg is mijn zaak.

Martin

#20
Citaat van: Razzle_dazzle op 09 april 2006 - 18:53:42
Citaat van: Martin op 09 april 2006 - 18:35:48
Citaat van: Razzle_dazzle op 09 april 2006 - 17:09:22
Martin, u bent zielig!
Omdat ik een bak geld verdien?

Ach man, ik hoop dat je erin stikt. Ik hak nog liever vissenkoppen af in Oostende, dan geld te verdienen op die manier dat jij hier doet. Noem mij conservatief, maar jij bent het prototype Hollander waar alle Vlamingen een hekel aan hebben. Vergeef mij voor m'n eerlijkheid.

Ach ja, dat is waar. Belgen doen dit niet. Dat zijn heilige boontjes. Ik prefereer trouwens Nederlander boven Hollander.

razzle_dazzle

Citaat van: Martin op 09 april 2006 - 19:05:30
Je moest is weten hoeveel geld ik hiermee heb verdiend.
Kaartjes kopen en verkopen. Ik plaats het een keer op het forum en word afgebeten.
Maar ik loop lekker binnen. Ik hou het op € 5000.00 per jaar.
En dacht je nu echt dat ik enige persoon ben die dit doet??
Laat me niet lachen, het is een handel en ik gebruik het om geld te verdienen.
Als ik kaartjes kan kopen kan een ander dat ook.
Die liggen 12 uur te slapen voor een postkantoor. Je hebt niet voor niets een computer.
Mijn tegenstanders geven waarschijnlijk niets om geld. Nou, ik wel.
Hoe ik het krijg is mijn zaak.


Goed voor jou, I just think your sick.
Van mijn part bepaal je je eigen normen en waarden, je mag er zelfs helemaal geen hebben, maar verwacht hier nu geen schouderklopje omdat jij wat poen verdient door andere mensen te "kloten". En dat van prototype Hollander ging verder dan de woekerwinstpraktijken...

Hé, ik heb een idee, koop een blaffer en bedreig wat oude wijven in de straat...gegarandeerd succes! ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Martin op 09 april 2006 - 19:05:30
Je moest is weten hoeveel geld ik hiermee heb verdiend.
Kaartjes kopen en verkopen. Ik plaats het een keer op het forum en word afgebeten.
Maar ik loop lekker binnen. Ik hou het op € 5000.00 per jaar.
En dacht je nu echt dat ik enige persoon ben die dit doet??
Laat me niet lachen, het is een handel en ik gebruik het om geld te verdienen.
Als ik kaartjes kan kopen kan een ander dat ook.
Die liggen 12 uur te slapen voor een postkantoor. Je hebt niet voor niets een computer.
Mijn tegenstanders geven waarschijnlijk niets om geld. Nou, ik wel.
Hoe ik het krijg is mijn zaak.

Maar het maakt ons nu eens niet uit hoeveel jij eraan verdiend. Al die mensen die hard moeten werken om zo een kaartje te kunnen kopen, die hun kans pak jij af. Zij kunnen niet naar een concert omdat mensen zoals jij de kaartjesprijs torenhoog laten stijgen. Bovendien is het dan nog eens illegaal ook! Het wordt hoogtijd dat zulke verkoop aan banden wordt gelegd en dat kaartjes enkel nog maar bijv. 2 per persoon verkrijgbaar zijn en op naam staan!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

#23
Citaat van: Martin op 09 april 2006 - 19:05:30
Laat me niet lachen, het is een handel en ik gebruik het om geld te verdienen.
Het is geen handel, jij maakt er een handel van.

McChouffe

#24
Citaat van: Martin op 09 april 2006 - 19:05:30En dacht je nu echt dat ik enige persoon ben die dit doet??

Altijd hetzelfde flauwe excuus. Er zijn zat mensen die bankovervallen plegen. Mag iedereen het daarom doen?

Als geld verdienen voor jou zo belangrijk is, is dat jouw zaak. Maar zwijg dan ook als bedrijf X 5000 Nederlanders op straat zet om te verhuizen naar China, als bedrijf Y 1000 Nederlanders vervangt door 1000 spotgoedkope Polen, als B.E. Europese GP's schrapt en vervangt door Russische, Indische, ... . Die mensen willen ook alleen maar geld verdienen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Juan

Citaat van: Martin op 09 april 2006 - 19:05:30
Je moest is weten hoeveel geld ik hiermee heb verdiend.
Kaartjes kopen en verkopen. Ik plaats het een keer op het forum en word afgebeten.
Maar ik loop lekker binnen. Ik hou het op € 5000.00 per jaar.
En dacht je nu echt dat ik enige persoon ben die dit doet??
Laat me niet lachen, het is een handel en ik gebruik het om geld te verdienen.
Als ik kaartjes kan kopen kan een ander dat ook.
Die liggen 12 uur te slapen voor een postkantoor. Je hebt niet voor niets een computer.
Mijn tegenstanders geven waarschijnlijk niets om geld. Nou, ik wel.
Hoe ik het krijg is mijn zaak.

Dat je zo'n zaken doet, moet je idd zelf maar weten.Maar je moest beschaamd zijn dat je gelukkig bent dat je andere mensen in het zak zet
Ik vind het erg dat men nu al een maximum moet gaan opleggen aan mensen omdat enkelen zich met dit handeltje moeten bezighouden. Verdien je geld toch op een eerlijke manier.
Juan

Martin

Vandaag in het AD, een grote Nederlandse krant.

WK voetbalkaartjes gaan al voor € 2000.00 van de hand. Goedkoper zijn ze bijna niet meer te koop. Dan doe ik het nog netjes.

McChouffe

Citaat van: Martin op 10 april 2006 - 23:47:46
Vandaag in het AD, een grote Nederlandse krant.

WK voetbalkaartjes gaan al voor € 2000.00 van de hand. Goedkoper zijn ze bijna niet meer te koop. Dan doe ik het nog netjes.

Het is gewoon niet netjes. Niet van jou, niet van al die anderen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

Citaat van: Martin op 10 april 2006 - 23:47:46
Dan doe ik het nog netjes.
Zolang je het jezelf wijs kan maken, en geloven.

David4Ever

Citaat van: Martin op 10 april 2006 - 23:47:46
Dan doe ik het nog netjes.
Waar ongedierte rondloopt is het nooit netjes. Dit soort praktijken staat voor mij gelijk met de georganiseerde misdaad. Daar zorgen ze ook er voor dat er ergens iets minder is en bieden ze het later voor 3, 4 keer de waarde aan.

Hoeveel artikels je ook leest en hier zet om je te verdedigen, je blijft ongedierte.