Programma A1-Zandvoort

Gestart door Juan Pablo, 11 april 2006 - 20:25:01

« vorige - volgende »

Juan Pablo

ik heb dus een paar uur geleden mn kaartjes gekocht he..
Maar ik heb nog geen idee wat/of er een programma is tussen/voor/na de races, of bestaat de dag enkel uit
warm up, sprint- en hoofdrace, ik hoop dat iemand dat me kan vertellen!

alvast tnx.

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Michel

Die vind ik goed. Kaartjes kopen van een evenement, waarvan je a) nog niets eens weet wat er op het programma staat en b) of het aantal geluidsdagen wel genoeg is om de races te laten plaatsvinden.

Weet je, ik vind het fantastisch dat je de A1GP in Zandvoort wil gaan volgen, maar ik zou toch even gewacht hebben voor ik kaartjes kocht, kwestie om meer zekerheid te hebben ivm het raceweekend. Je kan het best vergelijken met de miserie van de kaartjes voor de GP van België... Iedereen fier dat ze kaartjes gekocht hebben voor de GP, en twee maand later blijkt de GP niet door te gaan, vanwege organisator failliet.

Binnen een maand of twee-drie zal je misschien al wat meer weten ivm het voorprogramma. Als ik me goed herinner stond in het weekend van 1 oktober het British Race Festival geprogrammeerd, maar of dat nu doorgaat met de A1GP weet ik niet. Best eens informeren bij CPZ?

Rippie

Zandvoort heeft sinds dit jaar genoeg geluidsdagen voor een groot evenement meer dan de afgelopen jaren. Dat zal geen probleem zijn.  ;)

En de data waarop nu de A1 verreden zal worden waren nog open. Geen reden om je zorgen te maken dus. Ik weet echter niet wat er in het voorprogramma zal staan. We zullen het vanzelf wel merken,
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Juan Pablo

Citaat van: Michel op 11 april 2006 - 20:49:36
Die vind ik goed. Kaartjes kopen van een evenement, waarvan je a) nog niets eens weet wat er op het programma staat en b) of het aantal geluidsdagen wel genoeg is om de races te laten plaatsvinden.


ik wist wel dat A1 was, maar daarbuiten wist ik t niet, zoals bij de DTM de f3 euroseries bv.

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Michel

Citaat van: Rippie op 11 april 2006 - 20:59:26
Zandvoort heeft sinds dit jaar genoeg geluidsdagen voor een groot evenement meer dan de afgelopen jaren. Dat zal geen probleem zijn.  ;)

En de data waarop nu de A1 verreden zal worden waren nog open. Geen reden om je zorgen te maken dus. Ik weet echter niet wat er in het voorprogramma zal staan. We zullen het vanzelf wel merken,

Er waren recent nochtans problemen ivm de geluidsdagen. Vergeet niet dat de Masters, DTM en A1GP mekaar in sneltempo volgen.

cookie

Citaat van: Michel op 11 april 2006 - 22:45:47

Er waren recent nochtans problemen ivm de geluidsdagen. Vergeet niet dat de Masters, DTM en A1GP mekaar in sneltempo volgen.

Die hebben ze uiteraard eerst opgelost voor ze dit hebben aangekondigt hé, beetje de actualiteit volgen ;)

Heb mijn tickets ook gisteren betaald, en het bijprogramma zal van Zandvoort afhangen. A1 heeft geen serie die samen met hun de wereldrondtrekt. In Brands Hatch reed de TGP in het bijprogramma, in Durban de A3 klasse.

Race

Ik heb een tijdje terug gemaild naar de organisatie van het circuit en er is nog niks bekend over wat er naast de A1 zal rijden in Zandvoort... ::)

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

daan

DTM rijdt er toch altijd ook?

Race

Citaat van: Daan op 17 april 2006 - 19:57:17
DTM rijdt er toch altijd ook?
Ja, DTM rijdt ook op Zandvoort alleen dat is al begin september en A1 rijdt er begin oktober. Ik zou het knap vinden als die mekaar zouden tegenkomen :D ;D.

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Ferrari 2010

Citaat van: Race op 17 april 2006 - 20:29:20
Citaat van: Daan op 17 april 2006 - 19:57:17
DTM rijdt er toch altijd ook?
Ja, DTM rijdt ook op Zandvoort alleen dat is al begin september en A1 rijdt er begin oktober. Ik zou het knap vinden als die mekaar zouden tegenkomen :D ;D.
Misschien als je héél lang blijft plakken in het café ofzo dat je beide wel kan zien :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

#10
Extra kaarten A1 GP medio mei op markt

De interesse voor de A1 Grand Prix in Zandvoort, op 1 oktober, is zo groot dat de organisatoren hebben besloten extra tribunes te bouwen. Daardoor kan de tribunecapaciteit worden vergroot met 7000 naar 25.000.

Inmiddels zijn wereldwijd al bijna 40.000 entreebewijzen voor de openingsrace van het seizoen 2006-2007 aan de man gebracht. Over een maand zal de Zandvoortse organisatie de extra kaarten op de markt brengen. Toeschouwers kunnen ook in de duinen een plek voor de wedstrijd bemachtigen. Daarom verwacht de organisatie op 1 oktober ruim 65.000 fans te ontvangen.

Het is alweer 21 jaar geleden dat Niki Lauda de laatste formule 1-wedstrijd ooit op Zandvoort won. Toch blijkt het befaamde duinencircuit niet uit het geheugen van de mondiale autosportwereld te zijn gewist. Amper drie dagen nadat bekend werd dat op Zandvoort een A1 Grand Prix zal plaatsvinden, waren al 15.000 kaarten verkocht.

Eigenlijk begrijpt hij het nog steeds niet. Circuitdirecteur Hans Ernst had er best op gerekend dat het binnenhalen van de A1 Grand Prix wat publiciteit zou opleveren. ,,Maar dit is ongehoord", vertelt Ernst maandag tijdens de traditionele Paasraces.

Met de A1 Grand Prix op de kalender (1 oktober) kijken de fervente racefans alweer reikhalzend uit naar het moment dat 'Zandvoort' ook de Formule 1 binnenhaalt. Maar die stap ligt allerminst voor de hand. ,,Voor zo'n 'Ecclestone-wedstrijd' moet je 20 tot 40 miljoen dollar neerleggen", weet Ernst. ,,En ik hoor mijn collega's klagen dat ze er geld bij moeten leggen."

Tim C

Het is hier geen plek om zwarte markten te organiseren.

Die rotzooi doe je maar elders.

Femaleformula

Weet je, ik vind het fantastisch dat je de A1GP in Zandvoort wil gaan volgen, maar ik zou toch even gewacht hebben voor ik kaartjes kocht, kwestie om meer zekerheid te hebben ivm het raceweekend.

De meeste leuke kaarten waren snel uitverkocht, ik neem aan dat jij dus geen kaartjes hebt kunnen bemachtigen...
Gelukkig zetten ze er extra tribunes bij, als ik jou was, zou ik maar snel kaartjes bestellen anders pis je geheid naast de pot!
I'm not as blonT as you Tink I am

Michel

Citaat van: cookie op 12 april 2006 - 10:26:01
Citaat van: Michel op 11 april 2006 - 22:45:47

Er waren recent nochtans problemen ivm de geluidsdagen. Vergeet niet dat de Masters, DTM en A1GP mekaar in sneltempo volgen.

Die hebben ze uiteraard eerst opgelost voor ze dit hebben aangekondigt hé, beetje de actualiteit volgen ;)

Heb mijn tickets ook gisteren betaald, en het bijprogramma zal van Zandvoort afhangen. A1 heeft geen serie die samen met hun de wereldrondtrekt. In Brands Hatch reed de TGP in het bijprogramma, in Durban de A3 klasse.

Ik heb de actualiteit gevolgd hoor... ze weten pas sinds eergisteren dat het definitief door kan gaan.

http://www.autosport.nl/actueel/news.php?keuze=bericht&rubriek=5&bericht=2787

Sjecco

ik ga wel naar een ander circuit, zandvoort heb ik wel gezien, uren in de file of over en overvolle treinen, niet te doen daar, ik vraag elke keer mezelf af hoezo ik het doe.