Main Menu

Helmen

Gestart door schumi4ever, 10 april 2006 - 15:49:33

« vorige - volgende »

schumi4ever

Weet iemand waar ik een replica van de laatste helm van senna zou kunnen vinden?
Zo dicht mogelijk bij huis dan wel want ik heb er al wel een gevonden in Canada maar ik vertrouw dat niet echt om zo maar veel geld over te schrijven zonder garanties.

Jonas

www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

schumi4ever

merci maar kheb blijkbaar vergeten bijzetten dat ik schaal 1/1 zoek...
Die vind je er niet :(

Jonas

https://www.gpshop.net/shop_item.asp?id=SENNA%2017
is iets uit Australie

anders zul je eens moeten kijken op eBay
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Doefie

Helm kopen en zelf laten schilderen ;) Of in kartings verkopen ze soms ook geschilderde helmen (in Herselt weet ik dat ze een tijd Senna-helmen verkochten).

Voor ongeveer €500-€1000 heb je dan je helm ... toch al beter dan €2000 die er veel vragen.

Mikacouli

Citaat van: Doefie op 10 april 2006 - 18:30:17
Helm kopen en zelf laten schilderen ;) Of in kartings verkopen ze soms ook geschilderde helmen (in Herselt weet ik dat ze een tijd Senna-helmen verkochten).

Voor ongeveer €500-€1000 heb je dan je helm ... toch al beter dan €2000 die er veel vragen.

Bwa, die helmen hebben dezelfde vorm niet. Je hebt replica's die op zijn minst dezelfde vorm hebben op ebay. Kijk naar een verkoper die te vertrouwen is en koop daar een zou ik zeggen. Senna helmen genoeg. ;)

schumi4ever

Citaat van: Doefie op 10 april 2006 - 18:30:17
Helm kopen en zelf laten schilderen ;) Of in kartings verkopen ze soms ook geschilderde helmen (in Herselt weet ik dat ze een tijd Senna-helmen verkochten).

Voor ongeveer €500-€1000 heb je dan je helm ... toch al beter dan €2000 die er veel vragen.
Weet ik, maar meestal zijn die helmen van zeer slechte kwaliteit.
Het zou wel de bedoeling zijn om de helm te dragen.
Ik heb een helm gevonden op ebay van 94, een pacht exemplaar maar ik vertrouw dat niet zo, iemand ervaring mee ?

Mikacouli

Citaat van: schumi4ever op 10 april 2006 - 19:20:51
Citaat van: Doefie op 10 april 2006 - 18:30:17
Helm kopen en zelf laten schilderen ;) Of in kartings verkopen ze soms ook geschilderde helmen (in Herselt weet ik dat ze een tijd Senna-helmen verkochten).

Voor ongeveer €500-€1000 heb je dan je helm ... toch al beter dan €2000 die er veel vragen.
Weet ik, maar meestal zijn die helmen van zeer slechte kwaliteit.
Het zou wel de bedoeling zijn om de helm te dragen.
Ik heb een helm gevonden op ebay van 94, een pacht exemplaar maar ik vertrouw dat niet zo, iemand ervaring mee ?

Als ie meer dan 98% heeft en ie heeft al meer dan 100 dingen verkocht dan mag je zeggen dat ie redelijk betrouwbaar is.;)

KVDracer

Citaat van: schumi4ever op 10 april 2006 - 19:20:51
Citaat van: Doefie op 10 april 2006 - 18:30:17
Helm kopen en zelf laten schilderen ;) Of in kartings verkopen ze soms ook geschilderde helmen (in Herselt weet ik dat ze een tijd Senna-helmen verkochten).

Voor ongeveer €500-€1000 heb je dan je helm ... toch al beter dan €2000 die er veel vragen.
Weet ik, maar meestal zijn die helmen van zeer slechte kwaliteit.
Het zou wel de bedoeling zijn om de helm te dragen.
Ik heb een helm gevonden op ebay van 94, een pacht exemplaar maar ik vertrouw dat niet zo, iemand ervaring mee ?

Ik kan de stukken die ik al besteld heb via ebay niet meer opnoemen. En daar waren ook stukken bij van 500€ en meer. Wanneer hij een hoog betrouwbaarheidscore heeft, mag je er gerust op zijn. En anders, wanneer hij de afspraken niet naleeft, kun je nog steeds klacht indienen via ebay tegen die persoon. En dan krijg je je geld wel terug.

kenny

www.sidmosca.com.br

Daar heb ik mijn helm gekocht...
origineler kan haast niet, want dit is de man die Senna's helm ontworpen heeft...
(tenzij je een gebruikte helm koopt, maar dat is helaas boven ons budget...)



kenny

Citaat van: kenny op 17 april 2006 - 12:04:56
www.sidmosca.com.br

Daar heb ik mijn helm gekocht...
origineler kan haast niet, want dit is de man die Senna's helm ontworpen heeft...
(tenzij je een gebruikte helm koopt, maar dat is helaas boven ons budget...)



klein detail: helm kan niet gebruikt worden... (komt wel in een mooie display, met naamplaatje etc.. en is gelimiteerd tot 5000 stuks... maar is ECHT de moeite!!!)


schumi4ever

Zie ik dat verkeerd of staan er geen prijzen op ?
Ziet er inderdaad wel de moeite uit...
Weet  je nog hoeveel je betaald heb ?

kenny

Citaat van: schumi4ever op 17 april 2006 - 18:33:19
Zie ik dat verkeerd of staan er geen prijzen op ?
Ziet er inderdaad wel de moeite uit...
Weet  je nog hoeveel je betaald heb ?

je kan best een mailtje sturen..
.maar heb destijds 1000-1500 Euro betaald..
en staat nu te blinken in onze vitrine kast