Kimi naar Ferrari !

Gestart door dj Peter, 04 april 2006 - 22:10:51

« vorige - volgende »

dj Peter

"Volgens een sport1.de publicatie heeft de Fin, momenteel nog actief voor McLaren, reeds een overeenkomst getekend met Ferrari betreffende het wereldkampioenschap voor volgend seizoen.

Het contract zou een clausule bevatten van 5 miljoen dollar. Deze garandeert de 26-jarige ofwel een zitje in de wagen van Michael Schumacher, ofwel een uitbetaling van 5 miljoen dollar." (bron: F1club.be)


Volgend jaar Raikkonen-Massa bij Ferrari ? De geruchten worden wel steeds hardnekkiger  :D
Even dagdromen: Schumi wordt kampioen en sluit zijn carriere af ---> Kimi neemt zijn stoeltje over...

usverstappen

Dat is dan weer iets anders dan dat ik had gelezen, ik las namelijk dat Kimi naar Red bull gaat, zie onderstaande link.

http://www.formula1.nl/index/f1crew/nieuws/10900/

Tim C

Mannen, welke dag was het een paar dagen geleden? ;)

Dat van Red Bull is al zeker een visje en de bron bij Ferrari stond een maand geleden al hier ;)

F1Club

ik geloof niet dat kimi naar red bull vertrekt. als hij niet bij mclaren blijft, dan gaat hij volgens mij wel degelijk naar ferrari. er is teveel om te doen om er volledig naast te zitten. wat er precies waar is, valt nog af te wachten...

Doefie

Wissel Alonso-Räikkönen is ook al veel genoemd :)
Räikkönen - Kovalainen als lineup van Renault voor 2007. Maar lijkt mij eerder dagdromen :)

Jasper

Eerst zien of Renault nog bestaat in 2007...

KVDracer

Vroeger heb ik altijd gezegd dat ik het absoluut niet zag zit dat diene Fin naar Ferrari zou trekken. En dat ik nog liever alles van Ferrari weggooide. Maar nu ik ze zo zie sukkelen bij Ferrari en Alonso zijn nekske zie groeien, heb ik toch liever Kimi als Alonso bij Ferrari. En ik vind persoonlijk ook dat kimi meer durft vechten voor zijn plaats als Alonso. Alonso heb ik nog niet teveel close gevechten zien uitvoeren.

Jasper

* Jasper remembers Suzuka 2005

KVDracer


F1Club

Citaat van: KVDracer op 05 april 2006 - 21:15:19
Citaat van: Jasper op 05 april 2006 - 20:58:44
* Jasper remembers Suzuka 2005

???
wel, dat is zowat het enige duel tussen schumacher en alonso. in japan 2005 haalde alonso schumacher in met een heel mooi manoevre ;)

Jasper

Voor mij veruit de mooiste inhaalbeweging van 2005. Op de helikopterbeelden ervan was het echt hallucinant. Alonso vloog gewoon voorbij Schumacher in de 130R.

Doefie

In de oude 130R was dat absoluut onmogelijk geweest, of ze konden hem van de muur schrapen ... Nu dat die herlegt is drie jaar geleden is er minder aan te beleven.

Jasper

Neemt niet weg dat Alonso daar MINSTENS 20 km/u meer had dan Schumacher.

McChouffe

Citaat van: Doefie op 06 april 2006 - 12:12:03... Nu dat die herlegt is drie jaar geleden is er minder aan te beleven.

Nu is het mogelijk dat er daar ingehaald wordt. Het lijkt me dus dat er net meer te beleven is.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

KVDracer

Citaat van: F1Club op 05 april 2006 - 22:55:25
Citaat van: KVDracer op 05 april 2006 - 21:15:19
Citaat van: Jasper op 05 april 2006 - 20:58:44
* Jasper remembers Suzuka 2005

???
wel, dat is zowat het enige duel tussen schumacher en alonso. in japan 2005 haalde alonso schumacher in met een heel mooi manoevre ;)

Das waar, maar dan heeft Kimi toch al moeilijker gevechten doorstaan. Bij Alonso was het"erop" en erover. Misschien wat simpel uitgelegd.