Montoya versus Kimi

Gestart door usverstappen, 04 april 2006 - 19:00:47

« vorige - volgende »

usverstappen

Das lachen, maakt Montoya heibel omdat Kimi een nieuwe neus krijgt en hij niet, en dat ie zou hebben zitten denken aan iets anders dan de race omdat ie plots sneller zou zijn dan in het begin van de race.

Als je tijdens de opwarm ronde ineens achterste-voren staat waar ben je dan met je gedachten?????????????????????????? ;D ;D :-\ :-\

Mikacouli

Citaat van: usverstappen op 04 april 2006 - 19:00:47


Als je tijdens de opwarm ronde ineens achterste-voren staat waar ben je dan met je gedachten?????????????????????????? ;D ;D :-\ :-\

zoals eerder al vermeld. Het was een electronisch probleem...

Doefie

Citaat van: Mikacouli op 04 april 2006 - 19:06:51
Citaat van: usverstappen op 04 april 2006 - 19:00:47


Als je tijdens de opwarm ronde ineens achterste-voren staat waar ben je dan met je gedachten?????????????????????????? ;D ;D :-\ :-\

zoals eerder al vermeld. Het was een electronisch probleem...

Met koude banden ;)

FerrariMan

Uit nieuwsgierigheid, hoe kan een elektronisch probleem zo'n spin veroorzaken eigenlijk?

Juan Pablo

die eerste spin had niets met een probleem te maken geloof ik,.. ja koude banden en een beetje vaag door de bocht.. jan gebeuren hea.

Volges mij kwamen de problemen nadat ie over dat hobbeltje reed, er werd toen een anti-inpact systeem geactiveerd en toen sloeg zn motor dus af,.. tja  :)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

FerrariMan

Ergens heeft JPM ook wel een punt, waarom die snelste ronde op het einde? Dat kan enkel en alleen maag voor zijn eigen ego geweest zijn. Nu meen ik dat Kimi volgende GP met dezelfde motor zit? Dan zou een slimmer piloot toch wat meer opletten...

Tenzij hij een nieuwe mag steken natuurlijk.

Jasper

Tja, eigen ego. Dan is elk succes dat je boekt iets voor je eigen ego hé.

De snelste ronde laat ten minste zien dat ze nog niet weggespeeld zijn bij McLaren. Ik denk dat dat een duidelijke boodschap is die hij wilde maken...

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 05 april 2006 - 12:41:15
Tja, eigen ego. Dan is elk succes dat je boekt iets voor je eigen ego hé.

De snelste ronde laat ten minste zien dat ze nog niet weggespeeld zijn bij McLaren. Ik denk dat dat een duidelijke boodschap is die hij wilde maken...
Ja eigen ego, een succes boeken, daar wint het team ook bij. Een snelste ronde rijden in de laatste laps, daar heeft het team helemaal niks aan, dat is 'fel' doen. Het lijkt me slimmer om de motor zoveel mogeljik te sparen voor de volgende race. Soit, ze zullen zelf wel weten wat hun motor aan kan, wat niet wegneemt dat Kimi dat vorig jaar ook enkele malen gedaan heeft.

Jasper

Mja, je kan erover zagen, ik vind dat hij wel één ronde van de race nog eens alles mag geven gewoon om zich goed te voelen achteraf. En voor het team is dat toch ook een signaal dat ze een snelle wagen hebben.

Alan Blues

Citaat van: Jasper op 05 april 2006 - 14:40:07
Mja, je kan erover zagen, ik vind dat hij wel één ronde van de race nog eens alles mag geven gewoon om zich goed te voelen achteraf. En voor het team is dat toch ook een signaal dat ze een snelle wagen hebben.

Zo denk ik er ook over. En wat maakt één snelle ronde op het hele race?

schumi4ever

Citaat van: FerrariMan op 05 april 2006 - 12:38:07
Ergens heeft JPM ook wel een punt, waarom die snelste ronde op het einde? Dat kan enkel en alleen maag voor zijn eigen ego geweest zijn. Nu meen ik dat Kimi volgende GP met dezelfde motor zit? Dan zou een slimmer piloot toch wat meer opletten...

Tenzij hij een nieuwe mag steken natuurlijk.

schumi4ever

Citaat van: schumi4ever op 05 april 2006 - 15:26:56
Citaat van: FerrariMan op 05 april 2006 - 12:38:07
Ergens heeft JPM ook wel een punt, waarom die snelste ronde op het einde? Dat kan enkel en alleen maag voor zijn eigen ego geweest zijn. Nu meen ik dat Kimi volgende GP met dezelfde motor zit? Dan zou een slimmer piloot toch wat meer opletten...

Tenzij hij een nieuwe mag steken natuurlijk.

Nu kan ik mis zijn hé maar voor mij is een koers een koers van begin tot eind.
Motor sparen, banden sparen en wat weet ik nog allemaal, waar is de echte koers gebleven?
Akkoord ze kunnen niet anders met de reglementen en andere zever maar ik geef hem groot gelijk hoor.
Stel nu dat alonzo toch nog een foutje gemaakt had en een paar seconden verloor en kimi zat dan te ver van hem af doordat hij het de laatste ronden wat rustiger aan deed...
Wat zou ie dan van comentaar krijgen...

Jasper

Dat is hier nu wel niet echt juist, want dan had Kimi de hele race door zo'n snelle ronden moeten rijden en niet alleen in het laatste rondje.

FerrariMan

Van mij mag hij gerust snelle rondes knallen wanneer ze totaal niet nodig zijn, maar JPM heeft een punt.

monty4ever

Montoya heeft gelijk, als kimi dacht om nog ff snelste ronde neer te zetten om bij alonso voorbij te gaan heeft hij het mis. Dit is inderdaad onnodig
Forza DESZ 4 EVER