Weet je weetje

Gestart door Martin, 02 april 2006 - 20:07:25

« vorige - volgende »

Martin

#45
Ik zou het niet weten, thanks meatball. ;)
En azijnzeikers kan je op ieder Forum van welke site dan ook wel vinden.

scho0634

Citaat van: meatball op 26 juni 2008 - 22:06:51
Citaat van: Juan Pablo op 26 juni 2008 - 19:41:01
Haha,

Knuppel, beetje baasje gaan spelen op een forum. Hoe triest is dat. Wat ben jij meer dan een ander . Minder naar mijn idee als je je zo gedraagt.
Martin verbied toch niet dat je zelf een topic met vragen opend ?
Doefie verzorgde wie is wie,iceman doet vraag van de week,wat is het verschil ?
Doefie is een redactielid die inderdaad dat betreffende topic verzorgt. Iemand moet dat doen, dat is heel wat anders.

Het lijkt mij, op zijn zachtst gezegd, nogal onnozel om voor iedere vraag een nieuw topic te openen. Over vervuiling van het Internet en dit forum gesproken, zeg.

Jasper

Citaat van: meatball op 26 juni 2008 - 22:06:51
Citaat van: Juan Pablo op 26 juni 2008 - 19:41:01
Haha,

Knuppel, beetje baasje gaan spelen op een forum. Hoe triest is dat. Wat ben jij meer dan een ander . Minder naar mijn idee als je je zo gedraagt.
Martin verbied toch niet dat je zelf een topic met vragen opend ?
Doefie verzorgde wie is wie,iceman doet vraag van de week,wat is het verschil ?

Dat dit een quiz is waar het leuk kan zijn om aan elkaar vragen te stellen, terwijl Wie is wie en de Vraag van de Week een organisatie vereisen. Als iemand anders hier een vraag stelt, probeer dan het antwoord te vinden en speel het mee, maar begin toch niet te zeiken dat iemand anders jouw topic vervuilt, alstublieft zeg...

Martin

Tijdens welke Grand Prix behaalde Michael Schumacher zijn laatste snelste ronde?

Ferrari 2010

In zijn laatste race, Braziliƫ 2006 veronderstel ik?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Klopt helemaal. :)

Weet je ook bij welke race hij zijn eerste snelste ronde pakte?

Ferrari 2010

Zijn eerste race dan maar? Zou er wel een beetje over zijn maar kom :) Serieus: 1e GP van 1994? Is wel een pure gok
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

toen had ie al twee races gewonnen. Ik geloof nooit dat MS 3 jaar moest wachten op een snelste ronde...

Jasper

Zullen we dan gokken op Spa 1993? :)

Martin

Alain Prost reed in 1993 de snelste ronde op Spa.
Verkeerd gokje Jasper.


Jasper

Ow ja, ik vergiste mij, dacht even dat hij in Spa 1992 gedebuteerd was en er in 1993 zijn eerste overwinning pakte, maar dat was natuurlijk allebei een jaar vroeger. :(

scho0634

Aiaiai wat een blunder :D.

Als ie voor Mac had gereden, had je het vast wel geweten.. ;)

Martin

Citaat van: Jasper op 05 juli 2008 - 12:06:16
Ow ja, ik vergiste mij, dacht even dat hij in Spa 1992 gedebuteerd was en er in 1993 zijn eerste overwinning pakte, maar dat was natuurlijk allebei een jaar vroeger. :(

Het ging niet om zijn eerste overwinning maar de snelste ronde. Even bij de les blijven Jasper. ;D ;)
0634 heeft het goed.

Martin

Wie was de oudste wereldkampioen in de F1? Jaren, maanden en dagen svp.
En natuurlijk het kampioenschapjaar.