Wie is volgens jou de man van de race?

Gestart door Supermariobros, 02 april 2006 - 08:42:06

« vorige - volgende »

Wie is volgens jou de man van de race?

Alonso
11 (29.7%)
Raikkonen
5 (13.5%)
R. Schumacher
12 (32.4%)
Button
0 (0%)
Heidfeld
2 (5.4%)
Fisichella
0 (0%)
Villeneuve
3 (8.1%)
Iemand anders
4 (10.8%)

Totaal aantal stemmen: 30

Supermariobros

Wie is volgens jou de man van de race?

Doefie

Ide, hij heeft zijn eerste race uitgereden  :D

Manuel

Ralf Schumacher. Hij is er in geslaagd om met een Toyota op het podium te belanden.

Tim C

Citaat van: Iceman1986 op 02 april 2006 - 08:49:48
Ralf Schumacher. Hij is er in geslaagd om met een Toyota op het podium te belanden.
Je moest is weten hoe grappig die nu eigenlijk is  ;D

Supermariobros

#4
Citaat van: Tim C op 02 april 2006 - 08:50:36
Citaat van: Iceman1986 op 02 april 2006 - 08:49:48
Ralf Schumacher. Hij is er in geslaagd om met een Toyota op het podium te belanden.
Je moest is weten hoe grappig die nu eigenlijk is  ;D

;D ;D ;D

Ik kies voor Sato, hij wist Barrichello achter zich te houden.  :D ;D



Jasper

Het is misschien een van de weinige keren dat ik het doe, maar ik heb op Alonso gestemd. Ik heb van ongeveer iedereen een geblokkeerd wiel of erger gezien behalve van Alonso. Hij nam keer op keer een perfecte herstart, hij heeft eens een keer een wagen moeten inhalen. Alle ingrediënten zijn er voor een man van de race.

Ferrari 2010

Ik heb op Ralf gestemd, mooie prestatie met die wagen die niet al te best is. Wat Jasper daar aanhaalt als argument, van die goede herstarten, vind ik persoonlijk niet echt iets moeilijk. Ok, in het begin heeft hij zo zijn 1e plaats veroverd en hij nam ze inderdaad wel goed ook, maar die laatste keer was écht wel extreem laf van die Midland, KR zomaar 6s doen verliezen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Inderdaad maakt Kimi daar zonder die Midlands kans om de leiding over te nemen (ik heb Kimi ook nog nooit een slechte herstart weten nemen). Maar dat maakt nog niet dat Alonso het verkeerd doet, dus alvast geen reden om niet op hem te stemmen. En hij doet toch viermaal een goede herstart dus ja.

Doefie

Citaat van: Schumi 2006 op 02 april 2006 - 09:14:54
Ik heb op Ralf gestemd, mooie prestatie met die wagen die niet al te best is. Wat Jasper daar aanhaalt als argument, van die goede herstarten, vind ik persoonlijk niet echt iets moeilijk. Ok, in het begin heeft hij zo zijn 1e plaats veroverd en hij nam ze inderdaad wel goed ook, maar die laatste keer was écht wel extreem laf van die Midland, KR zomaar 6s doen verliezen.

3 seconden ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 02 april 2006 - 09:20:15
Citaat van: Schumi 2006 op 02 april 2006 - 09:14:54
Ik heb op Ralf gestemd, mooie prestatie met die wagen die niet al te best is. Wat Jasper daar aanhaalt als argument, van die goede herstarten, vind ik persoonlijk niet echt iets moeilijk. Ok, in het begin heeft hij zo zijn 1e plaats veroverd en hij nam ze inderdaad wel goed ook, maar die laatste keer was écht wel extreem laf van die Midland, KR zomaar 6s doen verliezen.

3 seconden ;)
Als ik me niet vergis waren het al 6s tegen dat ze over de lijn gingen hoor ;) iig, Kimi kon ook niet op topsnelheid komen op de rechte lijn aangezien hij tot de start-finish streep achter die Midland moest blijven. Dus zo verlies je nogeens een hoop tijd wetende dat FA wel het hele stuk volgas kon geven ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Vertrouw op mijn perfecte (:P) notities van de omvang van 6.5 A4-pagina die ik tijdens de race genomen heb. De kloof tussen Alonso en Räikkönen bij het passeren van de finishlijn bij de herstart na de derde safety-car-situatie bedroeg 3.1 seconden. Nog iets weten? :P

RadioActiveMan

Villeneuve gewoon om het feit dat hij eindelijk terug racer is en gestopt is met zagen en zeveren.

Doefie

Villeneuve : 19 -> 6
Barrichello : 16 -> 7
Speed : 18 -> 8

Ze verdienen het alle drie volgens mij, hoewel Barrichello zelfs moeite had om Sato in te halen ??? Het laatste deel van de race was hij wel sterk bezig. Mijn stem is alleszinds naar Villeneuve gegaan, hoewel Heidfeld of Fisichella het ook wel verdienden volgens mij :)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 02 april 2006 - 10:11:56
Vertrouw op mijn perfecte (:P) notities van de omvang van 6.5 A4-pagina die ik tijdens de race genomen heb. De kloof tussen Alonso en Räikkönen bij het passeren van de finishlijn bij de herstart na de derde safety-car-situatie bedroeg 3.1 seconden. Nog iets weten? :P
Ja, hoeveel die bedroeg op het einde van de lange rechte graag. Want dat is het totale verschil dat hij dan veroorzaakt heeft. Kimi had waarschijnlijk veel sneller over de rechte lijn kunnen gaan had hij niet achter Monteiro moeten blijven, want hij had waarschijnlijk sneller zijn bocht kunnen uitkomen wat resulteert in een hogere snelheid over het hele rechte stuk. Op een recht stuk van pakweg 1 km 10km/h trager gaan betekent toch wel een redelijk verlies denk ik.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2006 op 02 april 2006 - 11:38:23
Ja, hoeveel die bedroeg op het einde van de lange rechte graag. Want dat is het totale verschil dat hij dan veroorzaakt heeft. Kimi had waarschijnlijk veel sneller over de rechte lijn kunnen gaan had hij niet achter Monteiro moeten blijven, want hij had waarschijnlijk sneller zijn bocht kunnen uitkomen wat resulteert in een hogere snelheid over het hele rechte stuk. Op een recht stuk van pakweg 1 km 10km/h trager gaan betekent toch wel een redelijk verlies denk ik.

Men telt de race op de finishlijn, niet op het einde van het rechte stuk ;)