Valentino Rossi naar Ferrari

Gestart door Martin, 01 april 2006 - 10:15:13

« vorige - volgende »

Doefie

Citaat van: Martin op 02 april 2006 - 19:55:59
Was niet Jos maar Geert volgens mij.

Eerst volhouden dat gij het gepost had, nu is 't al Geert ... goed bezig Martin ;)

Ramses

Ach, al was het de wereldkampioen paalzitten ;), daarover moet toch niet oeverloos gediscussieerd worden?

We hebben er in ieder geval veel lol mee beleefd en nog meer toen het ook op Engelse sites verscheen. :)

Bruno

Citaat van: KVDracer op 02 april 2006 - 11:50:26
Dat het zette wie het wou, maar twas toch een goei. Ik was er in het begin ook wel mee weg, met jullie Antwerpengedoe. Maar dan las ik hier al die berichten en begon ik erover na te denken. En toen besefte ik, dat als het op  17 juni zou doorgaan en ze moeten nu alles nog organiseren, het toch wel wat krap zou beginnen worden.

Ik ken het traject dat die F1 wagens zogezegd zouden nemen -> No way!
Om de pret niet te bederven reageerde ik niet. Ben wel blij dat de K3 histoire een Aprilvis was.  :P

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Martin

Citaat van: Doefie op 02 april 2006 - 20:54:47
Citaat van: Martin op 02 april 2006 - 19:55:59
Was niet Jos maar Geert volgens mij.

Eerst volhouden dat gij het gepost had, nu is 't al Geert ... goed bezig Martin ;)

Even bij de les blijven. Ik plaatste het bericht en Bas Leinders belde Geert (niet Jos) om opheldering te vragen. Dat is hoe het is gegaan. Vervolgens nam een Engelse F1 site het verhaal over. Jij brengt het verhaal helemaal verkeerd.

Jasper

Ik heb ook altijd begrepen dat JVA die telefoon had gekregen hoor. Wie het gepost heeft, weet ik niet meer. Maar zoals Ramses zei, het maakt niets uit. :)

Doefie

Citaat van: Martin op 02 april 2006 - 22:41:55
Citaat van: Doefie op 02 april 2006 - 20:54:47
Citaat van: Martin op 02 april 2006 - 19:55:59
Was niet Jos maar Geert volgens mij.

Eerst volhouden dat gij het gepost had, nu is 't al Geert ... goed bezig Martin ;)

Even bij de les blijven. Ik plaatste het bericht en Bas Leinders belde Geert (niet Jos) om opheldering te vragen. Dat is hoe het is gegaan. Vervolgens nam een Engelse F1 site het verhaal over. Jij brengt het verhaal helemaal verkeerd.

Zie PM ;)