Valentino Rossi naar Ferrari

Gestart door Martin, 01 april 2006 - 10:15:13

« vorige - volgende »

Martin

Valentino Rossi rijdt vanaf 2007 voor het Ferrari F1 team. De zevenvoudige wereldkampioen bij de motoren tekende gisteren een contract voor één jaar met een optie voor nog een jaar. Wie de Italiaan gaat vervangen is nog niet bekend. Na een aantal testritten waren Jean Todt en Luca di Montezemolo overtuigd van zijn kunnen en boden de flamboyante Rossi een contract aan.
Het bericht is eerder in de pers gekomen dan eigenlijk bedoeld was. Maar omdat Michael Schumacher a.s. donderdag een persconferentie geeft lekte het bericht voortijdig uit. Zijn zaakwaarnemer, Davide Brivio, is blij met de overeenkomst en hij blijft Rossi ook in de F1 zijn zaken behartigen. De twee zijn al ruim zeven jaar partners en Valentino wil hoe dan ook bij Brivio blijven.

Bron: De Telegraaf

Tim C


dj Peter

Rossi vervangt Schumacher zeker ?   8)  :D

Doefie

Hoe ging het ook al weer ?

Ha ... ha ... euhm

Raikkie

Op RTL melden ze net dat Christian Klien last heeft van zijn maag en morgen vervangen wordt door Niki Lauda...

Doefie

Citaat van: Raikkie op 01 april 2006 - 14:15:51
Op RTL melden ze net dat Christian Klien last heeft van zijn maag en morgen vervangen wordt door Niki Lauda...

Da's geloofwaardig  ::) ;D ;D

Raikkie

Citaat van: Doefie op 01 april 2006 - 14:22:45
Citaat van: Raikkie op 01 april 2006 - 14:15:51
Op RTL melden ze net dat Christian Klien last heeft van zijn maag en morgen vervangen wordt door Niki Lauda...

Da's geloofwaardig  ::) ;D ;D
Daarom dat ik er geen nieuw topic voor opendoe  ;)

Ferrari 2010

Vanmorgen zijden ze op la2 ook iets over Rossi. Dat hij een van de volgende GP's een keer op vrijdag 3de rijder zou mogen zijn ofzoiets (als ik het goed heb verstaan) ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

dj Peter

De crash van Massa, is dat écht of is dat ook een grap ?  :-\

Ferrari 2010

Dat is echt, heb je de kwali dan niet gezien?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Amai, dat klinkt nogal als een verwijt. :-\

Ik heb ook de kwali niet gezien, ik wist zelfs pas deze middag dat er F1 was dit weekend.

Mikacouli

Ik haat 1 april. Nu komen ze af dat het chroom van McLaren moet worden verwijderd. Wat denken jullie?
Ik vind het op geen enkele engelstalige site, enkel op de nederlandse. Als het zo is vind ik het ongelofelijk zwak van de nederlandstalige sites. Waar is de professionaliteit???

Ferrari 2010

Het zijn waarschijnlijk de kleinere sites die zoiets verzinnen. Ik vindt dat als er al een aprilgrap is, dat het goed georganiseerd moet zijn. Dus niet elke site zijn eigen grap want dan trekt het op niets meer. Een gezamelijke grap van de grote en kleine sites Nederlands en Engels en alle andere talen. Zo allemaal hun eigen grap, dan word je het natuurlijk snel beu. Geloof het maar niet, wat zou de reden dan zijn? Ze hebben er al 2 GP's mee gereden en er zijn nooit klachten op geweest.

Citaat van: Jasper op 01 april 2006 - 20:14:58
Amai, dat klinkt nogal als een verwijt. :-\

Ik heb ook de kwali niet gezien, ik wist zelfs pas deze middag dat er F1 was dit weekend.
Was helemaal niet bedoelt als verwijt, achteraf bezien wel een beetje slecht verwoord. Niet weten dat het dit weekend F1 was vind ik wel een beetje vreemd (toch zeker als je constant op het forum en op de pits komt, want dat merk je toch direct), ben jij de laatste dagen op vakantie geweest ofzo?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Citaat van: Mikacouli op 01 april 2006 - 20:22:37
Waar is de professionaliteit???
Zo'n groot woord...

Ik zou eerder zeggen, waar is de kwaliteit...

KVDracer

De beste grap die er hier al rondgegaan is op 1 april, is toch nog steeds toen men zei dat Prost overgenomen zou worden door Interbrew en het een volledig Belgisch team zou worden. En blij dat ik toen was  :-\