Opnieuw 12 teams ?

Gestart door Doefie, 28 maart 2006 - 15:15:55

« vorige - volgende »

Doefie

Blijkbaar krijgen we binnen 2 jaar opnieuw 24 wagens op de grid :) Dat de FIA de maximum opschuift van 12 teams naar 15 teams, dat zou nog beter zijn. Zien we tenminste nog meer actie. Akkoord, dan wordt het soms geweldig druk, maar voor de fans en toeschouwers is het stukken beter.

Manuel

Ik heb gelezen dat Minardi terug komt.

jw83

go paul ik hoop dat het hem lukt, maar max mosley heeft een hekel aan stoddart dus die zal een ander team wel voorang geven. >:(

Manuel

Ik hoop ook dat het hem lukt. De naam Minardi hoort in de F1 vind ik.

FerrariMan

Stoddart, wat een grap van een vent.
Ik hoop dat die persoon nooit meer een been in de F1 wereld kan zetten. Eén en al hypocrisie.

jw83

Citaat van: FerrariMan op 28 maart 2006 - 15:57:02
Stoddart, wat een grap van een vent.
Ik hoop dat die persoon nooit meer een been in de F1 wereld kan zetten. Eén en al hypocrisie.

nee jean todt is een leuke vent zeg stomme kut fransman

Manuel

Jean todt kan beter gaan werken als tuinkabouter.

jw83

stoddart zegt gewoon waar het op staat  8)

This is fucking Grazy


This today is Bullshit   8)

Scuderia Ferrari

Ik moet wel zeggen dat in het afgelopen jaar Stoddart wel wat credits bij me verspeeld heeft met zijn Calimero-gedrag. Stap dan niet in de F1 als je het niet kan redden zonder de hulp van de andere teams...

Ik zie een herhaling van vorig jaar aankomen  ::)

KVDracer

Ik vind dat ze voor het twaalfde team moeten kijken naar het financiele gedeelte. Naast Stoddart, heeft ook Prodrive zich ingeschreven en Penske zou interesse hebben. Dan lijken mij deze twee "teams" betere financiele papieren te hebben dan Paul Stoddart. En ik vind dat hij zou mogen terugkomen op voorwaarde dat hij de F1 niet zoveel in discrediet brengt zoals hij vorig jaar heeft gedaan en dat hij zelf zijn financieel plaatsje moet zien rond te krijgen.

JVA

Ik denk dat Stoddard het slim wil spelen.
Nu het twaalfde team zijn, en dan voor veel geld verkopen aan de hoogstbiedende. Kan hij veel mee verdienen denk ik.

FerrariMan

Citaat van: JPM01 op 28 maart 2006 - 16:20:50
Citaat van: FerrariMan op 28 maart 2006 - 15:57:02
Stoddart, wat een grap van een vent.
Ik hoop dat die persoon nooit meer een been in de F1 wereld kan zetten. Eén en al hypocrisie.

nee jean todt is een leuke vent zeg stomme kut fransman
En hoe oud ben jij?
Waar zeg ik iets over Jean Todt? Ben benieuwd.

FerrariMan

#12
Citaat van: JPM01 op 28 maart 2006 - 16:25:37
stoddart zegt gewoon waar het op staat  8)
Wél, als hij toch zegt waar het op staat, waarom deed hij dan alsof hij zijn wagens niet tijdig conform kon krijgen voor de seizoensopener van vorig jaar? Op één of andere magische wijze lukte het hem uiteindelijk toch...nadat hij van de andere teams geen voorkeursbehandeling vast kreeg.

En waarom reed hij dan mee in de GP van Indy? Als hij toch zo iemand van zijn woord zou zijn, waarom heel die hypocriete scene maken en uiteindelijk toch meerijden? (en Jordan vond ik geen excuus, want dan had hij niet zo'n grote bek moeten opzetten.)

Vertel eens, ik ben weer benieuwd.

supersteven

voor mij maakt het niet uit wat Stoddart in het verleden gedaan heeft.
het feit dat hij en David Richards en Roger Penske terug willen meedoen zorgt hoedanook voor meer spektakel.

Terug naar de echte afvalkwalificaties
let the sunshine shine in your heart

Doefie

Citaat van: JPM01 op 28 maart 2006 - 16:20:50
Citaat van: FerrariMan op 28 maart 2006 - 15:57:02
Stoddart, wat een grap van een vent.
Ik hoop dat die persoon nooit meer een been in de F1 wereld kan zetten. Eén en al hypocrisie.

nee jean todt is een leuke vent zeg ****** *** fransman

Beetje beleefder kan ook he ...