Roken

Gestart door Martin, 25 maart 2006 - 10:56:41

« vorige - volgende »

Rook je?

Ja
Nee
Soms
Gestopt

Doefie

Citaat van: Alan Blues op 28 maart 2006 - 15:47:39
Citaat van: Doefie op 28 maart 2006 - 15:13:34
Citaat van: Alan Blues op 28 maart 2006 - 14:20:46
Ik ben twee weekends geleden effe binnengewipt op een fuif in The Basement, en ik moet zeggen dat ik het, als roker, ook moeilijk kreeg met de rook die er hing....

Aha, de Afrika-fuif ? Dan heb ik u gemist :(
Ik moet wel zeggen, we hebben 4 grote afzuigsystemen in het dak, maar die kunnen ook niet meer doen dan het maximum dat ze aankunnen...

Ik weet niet of het de Afrika-Fuif was. De namen van de artiesten en de nummers werden geprojecteerd op een scherm. Enfin, ik ben er niet echt heel lang gebleven. We waren gaan bowlen en ik was stikkapot. We zijn effe binnengewipt op de fuif om dat te zeggen aan Sumet en daar enkele pinten mee te drinken... Hij had er blijkbaar wel al genoeg op...  ;D ;D ;D

Top 100-fuif :) Als het voor 12u was, toevallig niemand in kilt zien rondlopen met een groen-wit gestreept tshirt?  ;D

Martin

Zijn hier nog lezers die wel eens een blowtje opsteken? (Zeg maar wiet of hasj)
Wist je dat daar 7 keer meer teer inzit dan in een sigaret. Dat spul heb ik gelukkig nog nooit geprobeerd en zal dat ook nooit gaan doen. Vaak te veel bier en altijd te veel sigaretten zijn al twee verslavingen die genoeg zijn voor mij. Oh ja, en sex met een mooie vrouw is dan de derde verslaving. Maar die is gezond. ;D ;D ;D

Alan Blues

Citaat van: Doefie op 28 maart 2006 - 20:28:18
Citaat van: Alan Blues op 28 maart 2006 - 15:47:39
Citaat van: Doefie op 28 maart 2006 - 15:13:34
Citaat van: Alan Blues op 28 maart 2006 - 14:20:46
Ik ben twee weekends geleden effe binnengewipt op een fuif in The Basement, en ik moet zeggen dat ik het, als roker, ook moeilijk kreeg met de rook die er hing....

Aha, de Afrika-fuif ? Dan heb ik u gemist :(
Ik moet wel zeggen, we hebben 4 grote afzuigsystemen in het dak, maar die kunnen ook niet meer doen dan het maximum dat ze aankunnen...

Ik weet niet of het de Afrika-Fuif was. De namen van de artiesten en de nummers werden geprojecteerd op een scherm. Enfin, ik ben er niet echt heel lang gebleven. We waren gaan bowlen en ik was stikkapot. We zijn effe binnengewipt op de fuif om dat te zeggen aan Sumet en daar enkele pinten mee te drinken... Hij had er blijkbaar wel al genoeg op...  ;D ;D ;D

Top 100-fuif :) Als het voor 12u was, toevallig niemand in kilt zien rondlopen met een groen-wit gestreept tshirt?  ;D

Tja, dan zou ik wel geweten hebben dat jij het was...  :)

Nu, ik heb je al enkele keren ontmoet, duszal ik je zonder kilt ook wel herkennen. Alleen al aan de Villeneuvepet.... ;)

Alan Blues

Citaat van: Martin op 28 maart 2006 - 23:58:18
Zijn hier nog lezers die wel eens een blowtje opsteken? (Zeg maar wiet of hasj)
Wist je dat daar 7 keer meer teer inzit dan in een sigaret. Dat spul heb ik gelukkig nog nooit geprobeerd en zal dat ook nooit gaan doen. Vaak te veel bier en altijd te veel sigaretten zijn al twee verslavingen die genoeg zijn voor mij. Oh ja, en sex met een mooie vrouw is dan de derde verslaving. Maar die is gezond. ;D ;D ;D

Euh... Ja, maar heel zelden. Zeker niet als ik te veel gedronken heb, nooit als ik nog ver moet rijden en nooit in bijzijn van jongeren. Het is vooral de smaak die me charmeert. Het high zijn is soms leuk, maar in de meeste gevallen vind ik het té. Geef me dus maar liever een Duvel of een goede whisky.

Een ander ding, ik drink nooit voor ik op het podium ga! Allé, ik ben nooit dronken op een podium. Eén à twee gewone pintjes tegen de druk kunnen wel.

In een van mijn groepen, eind jaren '80, heb ik zelfs een afspraak gemaakt met de andere groepsleden dat als er iemand stoned of zat op het podium zou staan, dat die er onherroepelijk uitvloog.  Gelukkig is het nooit moeten gebeuren. Onze saxofonist heeft wel eens met cocaïne geëxperimenteerd, maar is er, gelukkig genoeg, op tijd mee gestopt. Zo'n spul komt er bij mij niet in. Nooit! Maar een jointje af en toe... Who cares, als anderen er geen last van hebben....

Whohoooo, wat een outing....

SHOOT! ;)

Doefie

Net als een sigaret, nog nooit iets anders aangeraakt...

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: McChouffe op 28 maart 2006 - 00:31:50
Citaat van: Juan op 27 maart 2006 - 20:19:56Iedereen die rookt moet trouwens eens de rekening maken van hoeveel geld hij al die jaren al in de lucht heeft geblazen, denk je niet dat je daar veel interessantere dingen had mee kunnen doen?

Dat geldt ook voor drinken, maar ik zal er mijn bier niet voor laten.

En laat menden de vrijheid om hun geld uit te geven aan wat ze willen he

Juan

Citaat van: The REAL Freak op 30 maart 2006 - 12:07:06
Citaat van: McChouffe op 28 maart 2006 - 00:31:50
Citaat van: Juan op 27 maart 2006 - 20:19:56Iedereen die rookt moet trouwens eens de rekening maken van hoeveel geld hij al die jaren al in de lucht heeft geblazen, denk je niet dat je daar veel interessantere dingen had mee kunnen doen?

Dat geldt ook voor drinken, maar ik zal er mijn bier niet voor laten.

En laat menden de vrijheid om hun geld uit te geven aan wat ze willen he
Mij kan het niet schelen aan wat je je geld uitgeeft, tis jouw geld. Maar het is maar eens om te laten zien hoeveel en ik denk dat sommigen daar wel eens serieus van kunnen verschieten ;)
Juan

Doefie

Een pak sigaretten kost al gauw bijna €5 ... zijn 2 pakken friet minder :'( ;D

Alan Blues

Citaat van: Doefie op 30 maart 2006 - 14:58:14
Een pak sigaretten kost al gauw bijna €5 ... zijn 2 pakken friet minder :'( ;D

Eet maar veel friet!!! Héél gezond....  ::)

Doefie

Citaat van: Alan Blues op 30 maart 2006 - 15:03:18
Citaat van: Doefie op 30 maart 2006 - 14:58:14
Een pak sigaretten kost al gauw bijna €5 ... zijn 2 pakken friet minder :'( ;D

Eet maar veel friet!!! Héél gezond....  ::)

Wees gerust, ik eet gevarieerd genoeg ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Alan Blues op 30 maart 2006 - 15:03:18
Citaat van: Doefie op 30 maart 2006 - 14:58:14
Een pak sigaretten kost al gauw bijna €5 ... zijn 2 pakken friet minder :'( ;D

Eet maar veel friet!!! Héél gezond.... ::)
Friet, bier, sigaretten, noem maar op, er is zoveel ongezond. Maar met frieten en bier schaad je je medemensen niet, met roken doe je dat wel! En dat is u net waar het om gaat...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2006 op 30 maart 2006 - 19:31:13
Citaat van: Alan Blues op 30 maart 2006 - 15:03:18
Citaat van: Doefie op 30 maart 2006 - 14:58:14
Een pak sigaretten kost al gauw bijna €5 ... zijn 2 pakken friet minder :'( ;D

Eet maar veel friet!!! Héél gezond.... ::)
Friet, bier, sigaretten, noem maar op, er is zoveel ongezond. Maar met frieten en bier schaad je je medemensen niet, met roken doe je dat wel! En dat is u net waar het om gaat...

U zatzuipen en dan agressief gaan doen tegen andere mensen, of handtastelijk worden ... schaadt ge mensen ook met bier he ;)

En ge kunt mensen schadenmet friet, geloof mij ;D :D

FerrariMan

Citaat van: Doefie op 30 maart 2006 - 20:04:02
Citaat van: Schumi 2006 op 30 maart 2006 - 19:31:13
Citaat van: Alan Blues op 30 maart 2006 - 15:03:18
Citaat van: Doefie op 30 maart 2006 - 14:58:14
Een pak sigaretten kost al gauw bijna €5 ... zijn 2 pakken friet minder :'( ;D

Eet maar veel friet!!! Héél gezond.... ::)
Friet, bier, sigaretten, noem maar op, er is zoveel ongezond. Maar met frieten en bier schaad je je medemensen niet, met roken doe je dat wel! En dat is u net waar het om gaat...

U zatzuipen en dan agressief gaan doen tegen andere mensen, of handtastelijk worden ... schaadt ge mensen ook met bier he ;)

En ge kunt mensen schadenmet friet, geloof mij ;D :D
Inderdaad, eet maar eens een mexicano, uw medemens zal u niet dankbaar zijn eens je begint uit te ademen.

Doefie

Citaat van: FerrariMan op 31 maart 2006 - 01:20:58
Citaat van: Doefie op 30 maart 2006 - 20:04:02
Citaat van: Schumi 2006 op 30 maart 2006 - 19:31:13
Friet, bier, sigaretten, noem maar op, er is zoveel ongezond. Maar met frieten en bier schaad je je medemensen niet, met roken doe je dat wel! En dat is u net waar het om gaat...

U zatzuipen en dan agressief gaan doen tegen andere mensen, of handtastelijk worden ... schaadt ge mensen ook met bier he ;)

En ge kunt mensen schaden met friet, geloof mij ;D :D
Inderdaad, eet maar eens een mexicano, uw medemens zal u niet dankbaar zijn eens je begint uit te ademen.

Inderdaad  ;D

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 30 maart 2006 - 20:04:02
Citaat van: Schumi 2006 op 30 maart 2006 - 19:31:13
Citaat van: Alan Blues op 30 maart 2006 - 15:03:18
Citaat van: Doefie op 30 maart 2006 - 14:58:14
Een pak sigaretten kost al gauw bijna €5 ... zijn 2 pakken friet minder :'( ;D

Eet maar veel friet!!! Héél gezond.... ::)
Friet, bier, sigaretten, noem maar op, er is zoveel ongezond. Maar met frieten en bier schaad je je medemensen niet, met roken doe je dat wel! En dat is u net waar het om gaat...

U zatzuipen en dan agressief gaan doen tegen andere mensen, of handtastelijk worden ... schaadt ge mensen ook met bier he ;)

Ja, maar door gewoon een biertje te drinken in het bijzijn van andere mensen schaad je die mensen hun gezondheid niet hé ;)

Citaat van: FerrariMan op 31 maart 2006 - 01:20:58
Citaat van: Doefie op 30 maart 2006 - 20:04:02
Citaat van: Schumi 2006 op 30 maart 2006 - 19:31:13
Citaat van: Alan Blues op 30 maart 2006 - 15:03:18
Citaat van: Doefie op 30 maart 2006 - 14:58:14
Een pak sigaretten kost al gauw bijna €5 ... zijn 2 pakken friet minder :'( ;D

Eet maar veel friet!!! Héél gezond.... ::)
Friet, bier, sigaretten, noem maar op, er is zoveel ongezond. Maar met frieten en bier schaad je je medemensen niet, met roken doe je dat wel! En dat is u net waar het om gaat...

U zatzuipen en dan agressief gaan doen tegen andere mensen, of handtastelijk worden ... schaadt ge mensen ook met bier he ;)

En ge kunt mensen schadenmet friet, geloof mij ;D :D
Inderdaad, eet maar eens een mexicano, uw medemens zal u niet dankbaar zijn eens je begint uit te ademen.
Dankbaar misschien niet, maar ziek zal hij er normaal gezien niet van worden ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.