Gp van Australië

Gestart door Manuel, 24 maart 2006 - 20:00:49

« vorige - volgende »

Wie wint er in Australië

Michael Schumacher
Fernando Alonso
Kimi Raikkonen
Jenson Button
iemand anders

Doefie

Niet iedereen woont in een drukke studentenstad he ... ik woon rustig hier in Zaventem (jaja, zelfs met de vliegertjes boven m'n dak).

daan

Kimi Raikkonen als hij geen pech heeft. Hij heeft een goede wagen dus ik zie geen reden waarom hij niet zou winnen als alles goed gaat.

Alan Blues

Citaat van: Doefie op 26 maart 2006 - 22:51:28
Niet iedereen woont in een drukke studentenstad he ... ik woon rustig hier in Zaventem (jaja, zelfs met de vliegertjes boven m'n dak).

Vorige week kon je in Sterrebeek de vliegtuigen nog horen warmdraaien... Vind ik wel gezellig...  8)

Doefie

Citaat van: Alan Blues op 27 maart 2006 - 16:54:10
Citaat van: Doefie op 26 maart 2006 - 22:51:28
Niet iedereen woont in een drukke studentenstad he ... ik woon rustig hier in Zaventem (jaja, zelfs met de vliegertjes boven m'n dak).

Vorige week kon je in Sterrebeek de vliegtuigen nog horen warmdraaien... Vind ik wel gezellig...  8)

Hier praktisch elke zondag ;) ;D

Manuel

Bij ons in het landelijke Beerse is het altijd rustig

Supermariobros

Terug on topic.  :)

Ik denk dat Renault ook in Australië nog te sterk zal zijn en McLaren eindigt heel dicht.
Mijn prono:
1. FA
2. KR
3. GF
DNF: Michael Schumacher  ;D ;D ;D

supersteven

mijn pronostiek is

1 ms
2 fm
3 kr

dnf de beide renault
let the sunshine shine in your heart

daan


jw83

1. Montoya
2. Kimi
3. Button

DNF: M Schumacher en F. alonso

Alfonsinneke

Kimi, Fernando of Montoya.
If everything seems under control, you're not going fast enough...

Ferrari 2010

Zonet op één een spotje gezien voor de GP van Australië, Jeeeezus, stelletje losers! Bij mijn weten is Schumi 7-voudig WK en niet 6-voudig zoals die ossen beweren ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

dj Peter

Citaat van: Schumi 2006 op 29 maart 2006 - 20:50:20
Zonet op één een spotje gezien voor de GP van Australië, Jeeeezus, stelletje losers! Bij mijn weten is Schumi 7-voudig WK en niet 6-voudig zoals die ossen beweren ::)
...en eind dit seizoen wordt dat dus 8...    :D

FerrariMan

Citaat"Michael Schumacher says he has no particular worries about engine reliability in Melbourne, despite the spate of piston related problems in the first two races.

In fact the engine take out of Michael's car prior to qualifying at Sepang subsequently turned out to be healthy. It was returned to Italy, fitted to a test car, and given a race mileage by Luca Badoer at Fiorano, albeit in far lower temperatures than those experienced in Malaysia. Michael started 14th in Malaysia after the precautionary change earned him a 10-place penalty.

"We had a concern in Malaysia, and that's why we changed engines," he said. "Looking back, it wasn't really necessary. Obviously there is no concern any more."
Dus zo onbetrouwbaar was die motor uiteindelijk niet.  ;)

Ook nog:

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 30 maart 2006 - 14:44:48
Citaat"Michael Schumacher says he has no particular worries about engine reliability in Melbourne, despite the spate of piston related problems in the first two races.

In fact the engine take out of Michael's car prior to qualifying at Sepang subsequently turned out to be healthy. It was returned to Italy, fitted to a test car, and given a race mileage by Luca Badoer at Fiorano, albeit in far lower temperatures than those experienced in Malaysia. Michael started 14th in Malaysia after the precautionary change earned him a 10-place penalty.

"We had a concern in Malaysia, and that's why we changed engines," he said. "Looking back, it wasn't really necessary. Obviously there is no concern any more."
Dus zo onbetrouwbaar was die motor uiteindelijk niet.  ;)

Ook nog:


Het lijkt me achteraf wel makkelijk om te zeggen dat het uiteindelijk niet nodig was geweest he.;) We zien wel of ze nog problemen kennen de komende races. Niemand bij Ferrari weet of de motor het zal begeven of niet, zo'n dingen gebeuren onverwachts. Je kan enkel zeker zijn dat het zal gebeuren wanneer je weet dat je constructiefouten hebt gemaakt.
We zien dit weekend wel.
Er zijn er trouwens enkele die niet met een nieuwe motor komen. Oa de 2 Ferrari's. Is dat niet dezelfde motor als degene die zoveel stuk is gegaan? Of hadden ze al een oplossing vóór de gp van Maleisië plaats vond?

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 30 maart 2006 - 14:44:48
Ook nog:

Wat wil je met die foto aantonen? Is er iets veranderd aan de neus ofzo? :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.