Gp van Australië

Gestart door Manuel, 24 maart 2006 - 20:00:49

« vorige - volgende »

Wie wint er in Australië

Michael Schumacher
Fernando Alonso
Kimi Raikkonen
Jenson Button
iemand anders

phil69

Ik vind da raar dat ze zo ondersteboven rijden, zo net onder ons voeten. ???
Wat voor moeilijkheden gaat dat eigenlijk geven voor de motoren?

dj Peter

Citaat van: Phil69 op 25 maart 2006 - 22:04:27
Ik vind da raar dat ze zo ondersteboven rijden, zo net onder ons voeten. ???
Wat voor moeilijkheden gaat dat eigenlijk geven voor de motoren?
Dat gaat nogal, maar zo vroeg opstaan! k'Ga wel een pot koffie nodig hebben om wakker te blijven waarschijnlijk.  ;) Maar eens de race gestart zal't wel lukken denk ik.
Ik dacht dat de race hier om 5u in de morgen is,of ben ik mis?

phil69

Citaat van: SaffierFM op 25 maart 2006 - 22:56:15
Citaat van: Phil69 op 25 maart 2006 - 22:04:27
Ik vind da raar dat ze zo ondersteboven rijden, zo net onder ons voeten. ???
Wat voor moeilijkheden gaat dat eigenlijk geven voor de motoren?
Dat gaat nogal, maar zo vroeg opstaan! k'Ga wel een pot koffie nodig hebben om wakker te blijven waarschijnlijk.  ;) Maar eens de race gestart zal't wel lukken denk ik.
Ik dacht dat de race hier om 5u in de morgen is,of ben ik mis?

Da ga nogal? Ben daar nie zo zeker van, ze zullen het moeilijk hebben om aan de grond te blijven.
Schumi gaat al hoog van de grond, zie die titel eens:
http://formula-1.updatesport.com/news/article/1143326844/formula_one/F1postcard/Schu-flying-high-in-Oz/view.html

Supermariobros

Citaat van: SaffierFM op 25 maart 2006 - 22:56:15
Citaat van: Phil69 op 25 maart 2006 - 22:04:27
Ik vind da raar dat ze zo ondersteboven rijden, zo net onder ons voeten. ???
Wat voor moeilijkheden gaat dat eigenlijk geven voor de motoren?
Dat gaat nogal, maar zo vroeg opstaan! k'Ga wel een pot koffie nodig hebben om wakker te blijven waarschijnlijk.  ;) Maar eens de race gestart zal't wel lukken denk ik.
Ik dacht dat de race hier om 5u in de morgen is,of ben ik mis?

Klopt, zowel de kwalificatie als race worden om 5u. onze tijd gereden.

Jasper

Jammer, vroeger was dat 4 uur. En dan kon ik om 6 uur terug gaan slapen. Nu wordt dat dan om 7 uur gaan slapen, wat wel lastig wordt denk ik.

Blijkbaar hebben ze dus geen zomertijd in Australië?

schumi4ever

Citaat van: Jasper op 26 maart 2006 - 11:41:02
Jammer, vroeger was dat 4 uur. En dan kon ik om 6 uur terug gaan slapen. Nu wordt dat dan om 7 uur gaan slapen, wat wel lastig wordt denk ik.

Blijkbaar hebben ze dus geen zomertijd in Australië?

Hoe zalig... Gewoon terug in je bed kruipen als je zin hebt...
Die tijd is voor mij alang voorbij...
Ik zal maar gewoon vroeg in bed kruipen de avond voordien.

Tim C

F1.com zegt zelfs dat het om  6 uur 's ochtends is?

Jasper

Ja inderdaad. Maar daar klopt iets niet: als je naar de locale tijd kijkt, dan zijn kwali en race op hetzelfde uur, als je de tijden omzet naar je eigen tijd, is de race een uur later. Schakelen ze ginder over op winteruur of zo? :)

Tim C

Op Formule1 RaceReport (de site via SBS6) kom je ook op 5 uur 's ochtends terwijl La Une zegt dat het om zes is

Ferrari 2010

Als ik me niet vergis hebben zij ook winteruur, misschien is dat net in dat weekend en is daardoor kwali en race gelijk?
En dan zal het wel 6 uur zijn, wij zijn net omgeschakeld, dus voor ons is het al een uur later, zij draaien een uur terug, dus dat maakt het voor ons nog eens een uur later. Dus, dat maakt dan 6 uur.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Officiële site van de Formule 1 :

Friday 31 :
02.00-03.00 : Friday Practice 1
05.00-06.00 : Friday Practice 2

Saturday 1 :
02.00-03.00 : Saturday Practice
05.00 : Qualifying
     
Sunday 2 :
06.00 : Race

KVDracer

Kvond het toch toffer als het vroeger verreden werd. Dan was het midden in de nacht, kon ge op uw gemak kijke zonder lawaai. Niemand die op straat liep. Maarja, tmag dit jaar niet zijn  :'(

Ferrari 2010

Citaat van: KVDracer op 26 maart 2006 - 21:02:14
Kvond het toch toffer als het vroeger verreden werd. Dan was het midden in de nacht, kon ge op uw gemak kijke zonder lawaai. Niemand die op straat liep. Maarja, tmag dit jaar niet zijn :'(
Ik heb het ook liever midden in de nacht, gewoon, dat is geen verloren tijd.Maar normaal sta ik rond 8 uur op, dus blijf ik gewoon wakker é :P
Maar heb jij hinder van mensen op straat? :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Vorige jaren was het gemakkelijk, dan zat ik in het jeugdhuis tot 3u en kwam ik naar huis voor de Formule 1. Nu moet 'k al 3u langer gaan blijven  :-\

Citaat van: Schumi 2006 op 26 maart 2006 - 21:41:26
Citaat van: KVDracer op 26 maart 2006 - 21:02:14
Kvond het toch toffer als het vroeger verreden werd. Dan was het midden in de nacht, kon ge op uw gemak kijke zonder lawaai. Niemand die op straat liep. Maarja, tmag dit jaar niet zijn :'(
Ik heb het ook liever midden in de nacht, gewoon, dat is geen verloren tijd.Maar normaal sta ik rond 8 uur op, dus blijf ik gewoon wakker é :P
Maar heb jij hinder van mensen op straat? :-\

Misschien een drukke straat (steenweg ofzo), dan is dat mogelijk he ... verkeer en dergelijke.

Hamilton MASTER

Drukke straat?
In elke studentenstad is het druk tijdens het weekend.

Gisteren in Aalst was elk café nog bomvol om 4u ...