Het voetbal-topic

Gestart door FerrariMan, 22 maart 2006 - 17:25:33

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Daar heb je een punt wat ik over het hoofd zag, haha! Al weet ik niet hoe ver je moet gaan bij de UEFA en FIFA om het minimale en maximale percentage uitstoeltjes naar nul te krijgen... het zal Europees uitgerold moeten worden om geen problemen te krijgen met CL en EL.

Kootje

Haha .... dat EL en CL verhaal had ik dan weer niet aan gedacht. ;D  Nu denk ik dat dat ook wel weer op te lossen valt door bv met verwijderbare omheiningen te werken indien de UEFA (FIFA is wereld en heeft hier niets mee van doen) niet akkoord gaat met het beleid geen uitsupporters toe te staan.

Fabian

Zijn er hier toevallig Sparta fans?  ;) ;D

Jehoentelaar

In ieder geval wel iemand die MVV graag kampioen ziet worden. :)

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 25 februari 2013 - 22:50:19
In ieder geval wel iemand die MVV graag kampioen ziet worden. :)
Hahaa. Nou dan hebben we jullie een beetje geholpen!  :)

Jehoentelaar

Haha zeer zeker! Maar het is meer omdat ik (Zuid-)Limburgse voetbalclubs erg leuk vind. Sparta promoveert toch wel, desnoods via de play-offs. MVV is wat zwakker en heeft die titel wel nodig. 8)

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 25 februari 2013 - 22:52:58
Haha zeer zeker! Maar het is meer omdat ik (Zuid-)Limburgse voetbalclubs erg leuk vind. Sparta promoveert toch wel, desnoods via de play-offs. MVV is wat zwakker en heeft die titel wel nodig. 8)
Ja daarom. Ach we gaan t zien. Sparta heeft eigenlijk wel de beste ploeg in de JL...

Jehoentelaar

Historische avond voor FK Austria Wien vanavond; voor het eerst is het deelnemer van het hoofdtoernooi van de Champions League. Tevens is het de eerste sinds pakweg acht jaar, toen Sturm Graz meedeed. :)

Jozef

Citaat van: Jehoentelaar op 27 augustus 2013 - 23:27:21
Historische avond voor FK Austria Wien vanavond; voor het eerst is het deelnemer van het hoofdtoernooi van de Champions League. Tevens is het de eerste sinds pakweg acht jaar, toen Sturm Graz meedeed. :)

Austria Wien deed ook al mee met de CL in 92-93 en 93-94. Daarvoor ook een heel aantal keren, al heette het toen nog geen Champions League.

Wat is trouwens jouw link met Legia Warschau? Ik kwam in augustus nog langs hun stadion vlak voor een competitiewedstrijd, leek me wel een toffe boel.

Jehoentelaar

Supporters van ADO Den Haag en Legia Warszawa hebben sinds pakweg de jaren tachtig een bepaalde band. Regelmatig reizen fans van beide clubs heen en weer om elkaars wedstrijden te bezoeken. Wil ik zelf ook graag een keer doen. :)

janke

#760
Vandaag is de grote voetballer Eusébio door een hartstilstand overleden. Portugal heeft drie dagen van rouw afgekondigd.





RIP.
Some things are too important to be left in the past.

Fabian

Las het ook inderdaad. Zeer droevig.

gloudiesaurus

De grote man van Benfica van weleer.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai


Kootje

Heeft niets met voetbal te maken. Dat soort raddraaiers zouden naar basketbal oid gaan als ze uit de voetbalstadions gebant konden worden. Die zogenaamde clubliefde is slechts 'n excuus. Als ze echt van hun club zouden houden, deden ze dit niet.