Het voetbal-topic

Gestart door FerrariMan, 22 maart 2006 - 17:25:33

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Jeroen op 09 november 2012 - 19:46:30
Klopt. Maar aan de andere kant interesseert de UC mij bar weinig. Dus derde of vierde maakt mij niet veel uit.
Dat kan ik me voorstellen...

Kootje

Citaat van: Fabian op 09 november 2012 - 19:48:29
Citaat van: Jeroen op 09 november 2012 - 19:46:30
Klopt. Maar aan de andere kant interesseert de UC mij bar weinig. Dus derde of vierde maakt mij niet veel uit.
Dat kan ik me voorstellen...

Mwah ..... ik niet eigenlijk.
Oke ..... het is weliswaar niet de ultieme hoofdprijs, maar desalniettemin wel 'n hoofdprijs.
Zeker als je ziet wat voor clubs erin meedoen, is het 'n prestatie van formaat als je 'm wint als Nederlandse club.

Maar ja ..... wellicht komt dat omdat we in Utreg niet zo verwend zijn met EC1's, 2's en 3's, UEFAcups, EL's, CL's en WB's.
Want zo begrijp ik ook niet dat de "grote" clubs de KNVB beker en JC schaal als 'n troostprijs zien.
Wij in Utreg zijn er juist dolgelukkig mee, maar ja ..... wij hebben dan ook nog geen ster(ren) op ons tenue staan.

Jehoentelaar

Europa League kost financieel meer dan het oplevert, en nog steeds is het zeer de vraag of Ajax daar 'even' de laatste ronden haalt. Kan me voorstellen dat je dan liever je tijd steekt in de strijd om de landstitel, om zo volgend seizoen weer te proberen de tweede ronde van de CL te halen.

Victor Monza 2008

Lionel Messi staat op een goal van het record van bomber Gerd Muller, hij heeft dit jaar reeds 84 maal gescoord , 1 minder dan het record van 85.

Fabian

Weer een ronde dichter bij Europees Voetbal!  ;) :) :P

Kootje

Citaat van: Victor Monza 2008 op 03 december 2012 - 23:12:24
Lionel Messi staat op een goal van het record van bomber Gerd Muller, hij heeft dit jaar reeds 84 maal gescoord , 1 minder dan het record van 85.

Volgens de Braziliaanse bond was het record in handen van Zico met 89 doelpunten, maar ja .... ondertussen staat hij al op 90 en heeft hij 't record hoe dan ook in handen, al denken ze daar in Zambia anders over.
Die claimen dat er 'n Zambiaan is die maar liefst 127x gescoord zou hebben, en daar zijn ze nu de cijfers voor bij elkaar aan het zoeken/verzinnen.

Fabian

Leuke loting voor de KNVB beker.
Vitesse-Ajax en PSV-Feyenoord. Geen verkeerde wedstrijden dacht ik zo.

Jehoentelaar

Ondanks de sneeuw en de deels bevroren ondergrond gaat SC Veendam - Sparta door, waar ik bij aanwezig ben. Cultuursnuiven aan de Langeleegte. 8)

Fabian

De Langeleegte. Pff. Dat stadionneke heeft wel wat.

gloudiesaurus

Citaat van: Fabian op 19 december 2012 - 01:06:31
Weer een ronde dichter bij Europees Voetbal!  ;) :) :P

FC Oss wint van Den Bosch  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Citaat van: gloudiesaurus op 23 december 2012 - 21:30:20
Citaat van: Fabian op 19 december 2012 - 01:06:31
Weer een ronde dichter bij Europees Voetbal!  ;) :) :P

FC Oss wint van Den Bosch  ;)
Jajaaa. Ik weet het. Drama.

Kootje

En weer lukt het Ajakkes niet om te winnen in de Galgenwaard.  ;D

Sabai

 ;D ;D

Ja het voetbal is weer van hoog nivo in onze vaderlandse competitie. Ik kan werkelijk niet begrijpen waarom die gasten zulke absurde salarissen verdienen met zulke matige prestaties en incompetenties.

0634

http://www.ad.nl/ad/nl/1056/Serie-A/article/detail/3368505/2012/12/25/Sneijder-geeft-ja-woord-voor-overgang-naar-Londen.dhtml

Zou ik toch wel verrassend vinden. Eerder zou ik denken aan de absolute top óf een club van een steenrijke miljardair zoals een club in Rusland of PSG. Maar goed, Londen is natuurlijk wel een stad met glamour, waar Wes en Yo zich wel prettig zullen voelen. Lijkt mij prettiger resideren dan in Moskou of Kiev.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 25 december 2012 - 13:11:22
http://www.ad.nl/ad/nl/1056/Serie-A/article/detail/3368505/2012/12/25/Sneijder-geeft-ja-woord-voor-overgang-naar-Londen.dhtml

Zou ik toch wel verrassend vinden. Eerder zou ik denken aan de absolute top óf een club van een steenrijke miljardair zoals een club in Rusland of PSG. Maar goed, Londen is natuurlijk wel een stad met glamour, waar Wes en Yo zich wel prettig zullen voelen. Lijkt mij prettiger resideren dan in Moskou of Kiev.
Dat is juist goed nieuws...Wes kiest voor de sport ipv het geld...