Het voetbal-topic

Gestart door FerrariMan, 22 maart 2006 - 17:25:33

« vorige - volgende »

SanderD

Natuurlijk frustratie en teleurstelling, maar die scheids was echt belachelijk. Ajax had bij vlagen beter moeten spelen, maar ik ben ervan overtuigd dat als Moisander geen rood kreeg Ajax had gewonnen

Fabian

Citaat van: SanderAlonso op 28 oktober 2012 - 16:34:17
Natuurlijk frustratie en teleurstelling, maar die scheids was echt belachelijk. Ajax had bij vlagen beter moeten spelen, maar ik ben ervan overtuigd dat als Moisander geen rood kreeg Ajax had gewonnen
Ik heb het verslag van FC Palingvreters-FC Den Bosch gehoord via Boschtion FM(radio). Bossen was scheidsrechter maar die liep een partij te marchanderen schijnt. Het niveau van de Nederlandse scheidsrechters is bij vlagen echt dramatisch.

Jehoentelaar

Mijn weekend is met de 2-0 zege van Den Haag prima. Al was het spel weer ouderwets dramatisch, zoals we dat van ze gewend zijn. Komend weekend eventueel naar de uitwedstrijd in Kerkrade. 8)

Franky R.

Citaat van: Fabian op 28 oktober 2012 - 16:36:27
Citaat van: SanderAlonso op 28 oktober 2012 - 16:34:17
Natuurlijk frustratie en teleurstelling, maar die scheids was echt belachelijk. Ajax had bij vlagen beter moeten spelen, maar ik ben ervan overtuigd dat als Moisander geen rood kreeg Ajax had gewonnen
Ik heb het verslag van FC Palingvreters-FC Den Bosch gehoord via Boschtion FM(radio). Bossen was scheidsrechter maar die liep een partij te marchanderen schijnt. Het niveau van de Nederlandse scheidsrechters is bij vlagen echt dramatisch.
Ik herinner mij een 'proef' van de FIFA, waarbij scheidsrechters uit verschillende EU-landen wedstrijden in de nat. competities mochten fluiten.


Wellicht is dat een goede oplossing voor 'onze' belabberde scheidsrechters? :P

Jehoentelaar

Na de idioot die Heracles - Den Haag floot hoef ik nooit meer een buitenlandse scheidsrechter op de Nederlandse velden te zien.

0634

Wel een beetje frustratie inderdaad. Want zekrr Immers verdiende dieprood voor die Nigel de Jong karatetrap. De eerste gele van Moisander was geen overtreding maar keurig op de bal, terwijl Clasie zelf te laat is.

Kost wel twee punten want tot aan het rood was Ajax in de tweede helft niet in gevaar geweest. Maar goed, zo gaat dat daar in De Kuip vaak. Op zich overigens wel een verdiend gelijkspel.




Franky R.

Citaat van: Jeroen op 28 oktober 2012 - 22:48:37
Wel een beetje frustratie inderdaad. Want zekrr Immers verdiende dieprood voor die Nigel de Jong karatetrap. De eerste gele van Moisander was geen overtreding maar keurig op de bal, terwijl Clasie zelf te laat is.

Kost wel twee punten want tot aan het rood was Ajax in de tweede helft niet in gevaar geweest. Maar goed, zo gaat dat daar in De Kuip vaak. Op zich overigens wel een verdiend gelijkspel.
Een woord; Matglas.... :P


;)

Fabian

Dat al die Nederlandse scheidsrechters maar in Groenland mogen gaan fluiten. Wat een aanfluiting. Nijenhuis vandaag ook weer bij Feyenoord-Ajax. Met alle respect maar die eerste sliding van Moisander is op de bal en die tweede overtreding was niet super zwaar. Dat soort gevalletjes zie je dertig keer per wedstrijd. Inconsequent dus. Wederom. Onterecht rood voor Moisander als je het mij vraagt.

Dan hebben we nog Ed Janssen. De man die mijn cluppie ooit al een oor aannaaide en nu flikt ie het PEC weer. Die kleine tering klote kutdwerg van PSV maakt gewoon een overtreding waarvoor PEC een penalty hoort te krijgen. Maar het ontbreekt meneer Janssen aan de ballen om PEC een penalty te geven tegen PSV.

Zo dat is er uit!

0634

Citaat van: Franky R. op 28 oktober 2012 - 23:04:07
Citaat van: Jeroen op 28 oktober 2012 - 22:48:37
Wel een beetje frustratie inderdaad. Want zekrr Immers verdiende dieprood voor die Nigel de Jong karatetrap. De eerste gele van Moisander was geen overtreding maar keurig op de bal, terwijl Clasie zelf te laat is.

Kost wel twee punten want tot aan het rood was Ajax in de tweede helft niet in gevaar geweest. Maar goed, zo gaat dat daar in De Kuip vaak. Op zich overigens wel een verdiend gelijkspel.
Een woord; Matglas.... :P


;)
Dat was 100 jaar terug...

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 29 oktober 2012 - 06:36:39
Citaat van: Franky R. op 28 oktober 2012 - 23:04:07
Citaat van: Jeroen op 28 oktober 2012 - 22:48:37
Wel een beetje frustratie inderdaad. Want zekrr Immers verdiende dieprood voor die Nigel de Jong karatetrap. De eerste gele van Moisander was geen overtreding maar keurig op de bal, terwijl Clasie zelf te laat is.

Kost wel twee punten want tot aan het rood was Ajax in de tweede helft niet in gevaar geweest. Maar goed, zo gaat dat daar in De Kuip vaak. Op zich overigens wel een verdiend gelijkspel.
Een woord; Matglas.... :P


;)
Dat was 100 jaar terug...
;D ;D ;D
Je herinnert je het tenminste nog wel... :P
;)

0634

Zeker wel. Ik herinner me ook nog een gewonnen beker tegen Utrecht, toen Wamberto meer dan een meter buitenspel stond.

Ajax heeft ook wel eens wat mee, maar dat doet niet af aan de frustratie als het ook eens tegenzit. Zeker in dit soort potjes. Speel je voor normaal publiek, dus niet de 50.000 schuimbekkende randdebielen die briesend als stieren met wapperende middelvingers de meest gruwelijke ziektes naar het hoofd van De Jong smijten als die wilt ingooien, dan eindigt Ajax de pot gewoon met 11 man.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 29 oktober 2012 - 18:53:44
Zeker wel. Ik herinner me ook nog een gewonnen beker tegen Utrecht, toen Wamberto meer dan een meter buitenspel stond.

Ajax heeft ook wel eens wat mee, maar dat doet niet af aan de frustratie als het ook eens tegenzit. Zeker in dit soort potjes. Speel je voor normaal publiek, dus niet de 50.000 schuimbekkende randdebielen die briesend als stieren met wapperende middelvingers de meest gruwelijke ziektes naar het hoofd van De Jong smijten als die wilt ingooien, dan eindigt Ajax de pot gewoon met 11 man.
Jij noemt dat randdebielen. Ik noem ze gepassioneerd... :P
;)

Jehoentelaar

Gepassioneerde randdebielen. ;)

Fabian

Volgens mij was het wel een motorische gestoorde randdebiel. Tering zeg wat een scheve mongool. Ik weet niet hoe je het in je hersenloze kop haalt om iets naar een speler te gooien dat is een. Maar als je dan gooit moet je wel een beetje kunnen richten. Die koos hersenloos gooit nog iets tegen zijn eigen speler aan. Wat een clown.

Levenslang schorsen zo'n vent!

Franky R.

Citaat van: Fabian op 30 oktober 2012 - 14:44:55
Volgens mij was het wel een motorische gestoorde randdebiel. Tering zeg wat een scheve mongool. Ik weet niet hoe je het in je hersenloze kop haalt om iets naar een speler te gooien dat is een. Maar als je dan gooit moet je wel een beetje kunnen richten. Die koos hersenloos gooit nog iets tegen zijn eigen speler aan. Wat een clown.

Levenslang schorsen zo'n vent!
Ja, dat ben ik voor de volle 100% met je eens. Van de spelers blijf je af. Ik hoop dat men deze gast als voorbeeld stelt, ongeacht vanwege club hij afkomstig is!!! >:( >:( >:(