Het voetbal-topic

Gestart door FerrariMan, 22 maart 2006 - 17:25:33

« vorige - volgende »

Wizard

Volgens mij was Maradona ook niet bepaald slank in zijn laatste jaren. Mansell ook niet. Maar die voetbalt niet. ;)

Franky R.

Vraag me af wat er bij Ajax aan de hand is. Het is toch mooi om tegen de kampioenen van andere landen/competities te spelen?


CL-tegenstanders; Real Madrid, Man. City, en Dortmund...Hoezo 'horrorpoule'?  :P :P :P


;)

Franky R.

En leuk voor Ajax...Babel komt terug voor 1 jaartje...Maar toch bedroevend, dat zo'n jonge speler zo snel is afgetakeld... ???

Wizard

De Jong zullen ze niet meer tegenkomen. ;) Die gaat naar Milan. Overigens. Affelay naar Schalke verhuurd? Of heb ik dat recent verkeerd begrepen. Dacht zoiets te horen op de radio donderdag of vrijdag.

Franky R.

Hoezo zelfverheerlijking?!
Cristiano Ronaldo showt zijn huis en leven...
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=R8yyIecwXcw

Fabian

Citaat van: Wizard op 01 september 2012 - 15:27:48
De Jong zullen ze niet meer tegenkomen. ;) Die gaat naar Milan. Overigens. Affelay naar Schalke verhuurd? Of heb ik dat recent verkeerd begrepen. Dacht zoiets te horen op de radio donderdag of vrijdag.
Je hebt het goed gehoord Wizard. Appelvlaai komt dit seizoen voor Schalke uit op huurbasis. Die Tito Villanova ziet het het niet echt in hem zitten bij Barcelona heb ik het idee.

0634

Hij is ook gewoon niet goed genoeg voor Barca. Bovendien is hij geen type Barca speler. Het is een lopertje, draaft het liefst een endje met de bal, terwijl Barca juist wil overtikken. Als je dan geen Messi bent, heb je er weinig te zoeken.

Wizard

PSV een fantastische overwinning op AZ! Had het opgenomen en net teruggezien. Daardoor wel een stuk Heerenveen-Ajax moet missen maar bij inschakelen (nu dus) zag ik een stand die me tevreden stemt en een gevaarlijk Heerenveen. Oh, en een blinde scheids-en grensrechter. Dat woar heulemoal gein boetesjpel!!

Wizard

Sow dan! Komen de Amsterdammers even goed weg zeg! Heb de laatste 25 minuten gezien maar mijn krediet gaat naar de Friesen.

Wizard

En maar vragen om een strafschop. Verschrikkelijk dat Ajax!

0634

Citaat van: Wizard op 02 september 2012 - 18:34:19
En maar vragen om een strafschop. Verschrikkelijk dat Ajax!

Ja vind je het gek. De Friezen krijgen er eentje voor een bal op de neus. Letterlijk. Als dan De Jong onderuit wordt getrokken aan een arm is het niks. En dan mag je daar niets van zeggen? Apart zeg. Verder was er nog een buitenspel die het niet was. Flink benadeeld al met al. Wel terecht rood. Ook een terechte uitslag trouwens.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 02 september 2012 - 19:28:10
Citaat van: Wizard op 02 september 2012 - 18:34:19
En maar vragen om een strafschop. Verschrikkelijk dat Ajax!

Ja vind je het gek. De Friezen krijgen er eentje voor een bal op de neus. Letterlijk. Als dan De Jong onderuit wordt getrokken aan een arm is het niks. En dan mag je daar niets van zeggen? Apart zeg. Verder was er nog een buitenspel die het niet was. Flink benadeeld al met al. Wel terecht rood. Ook een terechte uitslag trouwens.


Ik vond Blom de "beste scheids" van het weekeinde...Die had die penalty moeten geven wegens onderuitsleuren van Feyenoord-spelers IN het strafschopgebied... >:( >:( >:(

Wizard

Volgens objectieve (dus niet Feyenoord-supporters) voetbal kijkers is de stand inderdaad niet representatief voor het voetbal wat Feyenoord heeft laten zien. De Rotterdammers schijnen een redelijke pot te hebben gespeeld. Mja, het kan niet alle dagen kerst zijn en om te winnen moet je er nog altijd 1 meer maken dan je tegenstander.

0634

Citaat van: Franky R. op 03 september 2012 - 12:08:08
Citaat van: Jeroen op 02 september 2012 - 19:28:10
Citaat van: Wizard op 02 september 2012 - 18:34:19
En maar vragen om een strafschop. Verschrikkelijk dat Ajax!

Ja vind je het gek. De Friezen krijgen er eentje voor een bal op de neus. Letterlijk. Als dan De Jong onderuit wordt getrokken aan een arm is het niks. En dan mag je daar niets van zeggen? Apart zeg. Verder was er nog een buitenspel die het niet was. Flink benadeeld al met al. Wel terecht rood. Ook een terechte uitslag trouwens.


Ik vond Blom de "beste scheids" van het weekeinde...Die had die penalty moeten geven wegens onderuitsleuren van Feyenoord-spelers IN het strafschopgebied... >:( >:( >:(
Sorry Franky, niet gezien. Maar jou geloof ik op je woord.  ;)

Fabian

Dat gekke Zenit strooit even met geld alsof het niks is. Als ze zo graag 90 miljoen willen uitgeven hadden ze net zo goed mij even kunnen bellen. Ik had mijn rekeningnummer zonder moeite gegeven!