Het voetbal-topic

Gestart door FerrariMan, 22 maart 2006 - 17:25:33

« vorige - volgende »

Kootje

Als ik op het programma afga, dan is PSV favoriet.
Enige tegenstander va"n formaat is AZ, de rest is -met alle respect- relatief gemakkelijk.
Terwijl Ajax, AZ, Twente, Feyenoord en Heerenveen allen nog 2 á 3 concurenten op het programma hebben staan.

Toch hou ik 't op AZ.
Ondanks het puntverlies tegen Vitesse afgelopen weekend, vind ik hun het meest overtuigend.
Maar goed, das 'n gevoel.
Het kan met nog 6 wedstrijden te gaan iig nog alle kanten op.
Mooi man.  8)

Fabian

Zeker mooi. Wordt een spannend einde van een erg leuk seizoen.

0634

#287
Er is iedere week een andere favoriet ;D.

Nee, maar zonder gekheid, niet alleen Ajax maar ook Twente heeft alles nog in eigen hand he. Grote kanshebber ook. Voor Ajax is Heerenveen uit cruciaal. Win je die, dan vallen normaal gesproken Feyenoord, PSV en Heerenveen af als titelkandidaat omdat Ajax dan minimaal 4 punten op ze heeft en ze feitelijk nog maar één echt zware pot hebben, waardoor je geen vier punten meer kan inlopen (normaal gesproken). Ajax heeft dan ook nog eens een aanmerkelijk beter doelsaldo dan die drie.

Maar ik durf niks meer te voorspellen hoor. Deze competitie is waanzin.

Wizard

Mijn gevoel zegt Ajax. Een ervaren ploeg welke een stabiele indruk afgeeft. PSV en AZ zijn te wisselvallig in hun prestatie.

0634

Ajax ervaren? Ik geloof dat ze tegen PSV het jongste team ooit hadden...

Fabian

Pfff. Ik durf er echt niks meer over te zeggen. Het kan elke week anders zijn en dat is leuk. Al hoop ik op Ajax. Ik denk dat Ajax het team is dat op dit moment bereid is een stapje extra voor elkaar te zetten en dat kan weleens de doorslag geven.

0634

Reuzestap voor Ajax, al is het nog zeker niet gespeeld. Alle ploegen strooiden met puntjes en een Heerenveen keeper die volkomen onnodig een doorgebroken speler in minuut 3 onderuit schoffelt... tja, dat helpt allemaal natuurlijk wel. Verder speelden ze ook prima, dat helpt ook natuurlijk. Ik krijg wel steeds meer hoop!

Kootje

Het is iig in een klap 'n stuk minder spannend.
Heerenveen, Feyenoord en PSV zijn denk ik definitief afgehaakt, en Twente wordt 't ook al erg lastig voor.
Eigenlijk maakt alleen AZ nog kans om Ajax van hun 31e af te houden.

Franky R.

AUB geen Ajax als kampioen...


Liever Twente of AZ. Ik gun het Verbeek wel, nadat hij werd genaaid bij Feijenoord.

SanderD

Citaat van: Franky R. op 13 april 2012 - 14:21:59
AUB geen Ajax als kampioen...


Liever Twente of AZ. Ik gun het Verbeek wel, nadat hij werd genaaid bij Feijenoord.

Ik vrees toch voor je dat Ajax kampioen gaat worden.

Voor de Ajax fan is dit een heerlijke column om te lezen:  http://www.ajaxinside.nl/items/lees/8681/-Column-Ajax-had-angst-voor-Heerenveen

Franky R.


CitaatHoe pijnlijk moet het in de rest van Nederland voelen om te constateren dat Ajax de titel pakt met een team dat het grootste deel van het jaar uit tweede garnituur en jeugd heeft bestaan.


Geloof me...heel pijnlijk.... :(

Kootje

Citaat van: Franky R. op 14 april 2012 - 22:40:51

CitaatHoe pijnlijk moet het in de rest van Nederland voelen om te constateren dat Ajax de titel pakt met een team dat het grootste deel van het jaar uit tweede garnituur en jeugd heeft bestaan.

Na het gelijkspel van Twente en het verlies van AZ vanavond ???   AU !!!!

SanderD

Hebben jullie PSV-AZ gezien?
In de laatste seconde van de blesuretijd gaat PSV er gewoon met de overwinning vandoor

Fabian

Andere topploegen verspelen punten op het belangrijkste moment in de competitie en daar lijkt Ajax van te gaan profiteren. Gewoon een kwestie van wie zijn koppie er bij houdt. De 2-2 van NAC is een kwestie van niet meer geconcentreerd zijn aan Twentse kant, of in ieder geval niet meer scherp. Voorzet wordt er niet uitgehaald en Douglas verliest zijn man uit het oog, en kan niet wegkoppen waardoor Boukhari alleen maar zijn hoofd tegen de bal hoeft te zetten. Zelfde bij AZ, staan eigenlijk ook te slapen bij die laatste goal. Voorzet kan gegeven worden en Esteban grijpt niet adequaat genoeg in waardoor de bal blijft liggen, maar vervolgens is er geen man in de buurt bij Matavz om die bal weg te werken, Klavan moet vanaf linkerkant komen en is met een sliding te laat. Nu is het aan Ajax om de Graafschap te verslaan en een klein voorschot te nemen op de titel.

Franky R.

Citaat van: sanderalonso op 15 april 2012 - 11:26:20
Hebben jullie PSV-AZ gezien?
In de laatste seconde van de blesuretijd gaat PSV er gewoon met de overwinning vandoor


Ik wist niet dat PSV een Duitse ploeg was... :P