Het voetbal-topic

Gestart door FerrariMan, 22 maart 2006 - 17:25:33

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Kootje op 24 februari 2012 - 13:41:49
Nope, ze hadden 'm niet  :'(


Jammer!


@Senergy,


Je vindt het toch niet erg als ik mijzelf wederom trakteer op zo'n lekker Duveltje? Anderlecht uitgeschakeld voor Europa... ;)


En AZ speelde niet eens goed... :P

Vieze baas

het begint een beetje een pils topic te worden jongens  :D

Franky R.

Citaat van: Vieze baas op 27 februari 2012 - 11:26:18
het begint een beetje een pils topic te worden jongens  :D

Ja, ik speelde idd. met de gedachte om er een bier-topic van te maken... :D ...Mss. doen we dat wel. Immers is er ook een website dat alle soorten bieren ter wereld een rating geeft.
http://www.ratebeer.com/

Niet dat hun rating zo heilig is, want de bieren worden eerder door nerds en freaks geproeft ipv de gewone doorsnee klant. Maar als je die ranglijst bekijkt, zie je veel biersoorten uit Belgie. Heineken zit (volgens mij) nog niet eens in de top 50!

Wut?!
???

Kootje

Heineken is dan ook geen BIER maar PILS, en dat is echt 'n groot verschil.  ;)

Franky R.

Citaat van: Kootje op 27 februari 2012 - 15:11:55
Heineken is dan ook geen BIER maar PILS, en dat is echt 'n groot verschil.  ;)


Merk er niets van [het verschil] tijdens het stappen... :P

Kootje

Nee, maar dan merk ik (op 'n gegeven moment) ook het verschil niet meer tussen PILS en VODKA  :D

T.Nuvolari

Citaat van: Kootje op 27 februari 2012 - 15:11:55
Heineken is dan ook geen BIER maar PILS, en dat is echt 'n groot verschil.  ;)

PIS bedoel je?

Franky R.

Citaat van: M@rc op 29 februari 2012 - 15:08:05
Citaat van: Kootje op 27 februari 2012 - 15:11:55
Heineken is dan ook geen BIER maar PILS, en dat is echt 'n groot verschil.  ;)

PIS bedoel je?


Pis drinken is redelijk gezond, hoor...Nou ja, mits het je eigen pis betreft... :P

T.Nuvolari

Citaat van: Franky R. op 29 februari 2012 - 20:20:51
Citaat van: M@rc op 29 februari 2012 - 15:08:05
Citaat van: Kootje op 27 februari 2012 - 15:11:55
Heineken is dan ook geen BIER maar PILS, en dat is echt 'n groot verschil.  ;)

PIS bedoel je?


Pis drinken is redelijk gezond, hoor...Nou ja, mits het je eigen pis betreft... :P

Moet dat ook niet de eerste van de dag zijn? Ik weet dat "het eerste van de dag" geweldig goed helpt tegen wratten. Ja dat weet ik uit ervaring, ja dat klinkt vies en nee ik schaam me daar niet voor. ;)  :D

Kootje

wratten, brandnetels, gifsumac, kwallenbeet etc.
het is gewoon overal goed voor ;)

Enzo


Kootje

Maar goed, laten we 't weer over voetbal hebben ;), wat vinden jullie ???, van Persie of Huntelaar in de spits bij Oranje ?? :-\

Na gisteravond blijf ik erbij dat Huntelaar beter in het Oranje systeem past.
Van v.Persie vond ik weer weinig dreiging uitgaan, en dat wijt ik aan het 4-3-3 systeem.
Bij Arsenal (4-4-2) kan hij 't namelijk wel en behoort hij tot de beste spitsen van de wereld, maar in Oranje ...... 't komt er gewoon niet uit.



Vieze baas

Ik ben voor Huntelaar. Die man scoort zo veel. Doe van Persie dan op de plek van Kuyt, het is duidelijk dat van Persie niet goed functioneert in NL

Fabian

Duidelijk Huntelaar. Veel meer dreiging, effectief en van Persie loopt af en toe meer in de weg dan dat hij nuttig is heb ik het idee. Huntelaar is meer een killer als van Persie en dat hebben we wel nodig.

Wizard

Tsja, moeilijk want beide zijn succesvol bij hun club en weten hoe ze moeten scoren. Huntelaar vind ik net wat gevaarlijker en lijkt beter te passen in het 'Nederlands spel'. Hoe is het eigenlijk met Affelay? Heb na zijn blessure weinig meer vernomen. En écht succesvol is Affelay niet tussen de sterren van Barcelona. Voetballers met zijn talent horen gewoon in de basis thuis. Ik hoop dat hij snel vertrekt uit Spanje. Misschien dat Engeland of Italië zijn carriere opnieuw een boost kunnen geven.