Het voetbal-topic

Gestart door FerrariMan, 22 maart 2006 - 17:25:33

« vorige - volgende »

Sabai




Om dit fragment heb ik erg moeten lachen.

Perton

Deze video is door de gebruiker verwijderd.


Ik wil ook lachen.

0634

Edwin Evers die als Frank de Boer kaartjes voor zondag ging bestellen?

Sabai

Citaat van: Jeroen op 18 april 2014 - 20:26:35
Edwin Evers die als Frank de Boer kaartjes voor zondag ging bestellen?

yup

Perton

Ah die was wel geinig ja

Perton

Spannende bekerfinale

Jehoentelaar

Duel met veel vuurwerk op het veld inderdaad.

Wings

Blauwvingers de beste! :D Vooral op Sociale Media ging het behoorlijk los voordat de wedstrijd van start ging. Opnieuw werd een feestje opgetuigd en geen rekening gehouden met dat dingen wel eens anders kunnen lopen. Want: WZAWZDB. Misplaatste arrogantie. Als Ajax vervolgens een pak rammel krijgt kan ik daar ontzettend van genieten (leedvermaak is ook vermaak). In de jaren dat ik voetbal kijk heb ik veel waardering gekregen voor verschillende teams maar Ajax (en de meeste fans) vind ik écht verschrikkelijk.

0634

T is ook een armetierige ploeg dit jaar. Maar toch (waarschijnlijk) weer kampioen. Op zich ben ik daar wel blij mee uiteraard, maar het zegt veel over het niveau in NL.

Overigens: WZAWZDB is natuurlijk niet veel arroganter dan jezelf verklaren tot 'de voetbalhoofdstad van Nederland' ;)

Maar hé ik ben niet fel genoeg voetbalfan om me in fan-discussies te mengen.

Wings

Ikzelf ook niet. Mijn interesse voor voetbal staat sowieso op een laag pitje. Wedstrijden zoals die van gisteren vind ik nog wel eens leuk om mee te pikken maar meer ook niet. Wat mij het meest opvalt is dat ik mij doorgaans weken, misschien wel maanden, uitkijk naar evenementen als een EK/WK, ik zou nu niet weten wanneer het WK begint en tegen wie Nederland speelt. Wat ik wel weet is dat Brazilië alweer rete goed is en gaat winnen. :-*

0634

Precies dat inderdaad. Van minder interesse tot aan Brazilie kampioen. Zo geldt dat precies ook voor mij.

SDG

Citaat van: Wings op 21 april 2014 - 07:45:54
Ikzelf ook niet. Mijn interesse voor voetbal staat sowieso op een laag pitje. Wedstrijden zoals die van gisteren vind ik nog wel eens leuk om mee te pikken maar meer ook niet. Wat mij het meest opvalt is dat ik mij doorgaans weken, misschien wel maanden, uitkijk naar evenementen als een EK/WK, ik zou nu niet weten wanneer het WK begint en tegen wie Nederland speelt. Wat ik wel weet is dat Brazilië alweer rete goed is en gaat winnen. :-*

Is bij mij niet veel anders. Doordat ik op het werk een collega in de buurt zitten heb die helemaal gek is van voetbal krijg ik af en toe nog wel iets mee, maar daar blijft het dan ook bij. Laat mij een foto zien van de Belgische nationale ploeg en Kompany zal wellicht de enige zijn die ik zal kunnen benoemen. Je mag dan nog de hele lijst met namen opdreunen, na een paar dagen ben ik die toch alweer vergeten.

Jehoentelaar

Ik ben dan juist weer een doorgeslagen voetbalfan die veel te veel volgt. Heb wel weten te bezuinigen wat dat betreft; de focus ligt alleen op Nederlands en Duits voetbal. Maar dan wel weer van beide landen alle profafdelingen en het hoogste amateurniveau.

Over twee weken m'n favoriete amateurs nog eens aanmoedigen naar definitieve handhaving in de Topklasse Zondag. En gelukkig is de mooiste club op aarde na een heerlijke reeks van negen duels zonder nederlaag nu bijna helemaal zeker van handhaving in de Eredivisie. :)

Franky R.

Citaat van: Kootje op 09 maart 2014 - 13:44:40
Heeft niets met voetbal te maken. Dat soort raddraaiers zouden naar basketbal oid gaan als ze uit de voetbalstadions gebant konden worden. Die zogenaamde clubliefde is slechts 'n excuus. Als ze echt van hun club zouden houden, deden ze dit niet.
Hans Kraaij jr. verwoordde het goed. Hij noemde die gasten 'voetbalhaters'... :-X

Fabian

Ik heb echt helemaal niks met voetbal....  ;)