Wat vinden jullie van de nieuwe kwalificatie?

Gestart door Supermariobros, 11 maart 2006 - 14:43:59

« vorige - volgende »

Wat vinden jullie van de nieuwe kwalificatie,

Een schot in de roos!
14 (43.8%)
Beter dan vorig jaar
17 (53.1%)
Slechter dan vorig jaar
0 (0%)
Een mislukking
1 (3.1%)
Ik kijk alleen de race
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 25

Ferrari 2010

#15
Voor mij is dit een fantastish kwaliformat :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

daan

Beter dan vorig jaar maar jammer dat je als je wagen kapot gaat je dan achteraan moet starten. Okee logisch maar dat is wel het jammere eraan.

Doefie

Citaat van: Daan op 11 maart 2006 - 18:30:02
Beter dan vorig jaar maar jammer dat je als je wagen kapot gaat je dan achteraan moet starten. Okee logisch maar dat is wel het jammere eraan.

;D ;D

Ja, het jammere is ook dat je de race niet uitrijdt als je wagen stuk gaat ;)


FerrariMan

Citaat van: Phil69 op 11 maart 2006 - 16:51:13een grote misleiding om de bandenwissels opnieuw in te voeren ten voordele van Ferrari.

...


Want we weten dat vorig jaar de bandenwissels verboden werden
Voeg achter die 'werden' nu in: 'om de dominantie van Ferrari/Bridgestone te doorbreken en het verhaal klopt.  :)

bogief1

Ik vind het prachtig, maar ik ben benieuwd wat het zal geven op monaco. Het eerste kwartier zal wringen worden.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Supermariobros

Ik blijf bij mijn eerste gedacht, de nieuwe kwalificatieformule is een schot in de roos. Het is spannend om volgen en pas op het allerlaatste weten we wie de pole pakt. Er is veel actie op de baan en de toeschouwers op het circuit krijgen waar voor hun geld, en de televisiekijkers thuis zitten op het puntje van hun stoel.  :)

daan

Jep ik heb mijn mening bijgesteld, het is gewoon een superkwalificatie ! :)

Hamilton MASTER

Ik vind het een stap in de goede richting maar er zijn toch nog negatieve kantjes aan.

In Bahrein was het erg chaotisch tijdens de laatste 4 minuten. De wagens reden heel dicht bij elkaar en je wist niet wie zijn snelle ronde bezig was en welke wagen de ronde rustig uitreed.

Hiervan kunnen de rijders die in het begin van de 'file' staan, van profiteren zoals MS vorige race. Hij pakte het slim aan en haalde genoeg volk in om aan zijn snelle ronde te beginnen zonder rijders voor hem.

Ik vind dat ze max per 3 in dezelfde ronde mogen zitten.
Kan je bijvoorbeeld ervoor zorgen dat de laatste 3 moeten beginnen tot een bepaald aantal minuten voorbij zijn. Nadien krijgen de volgende 3 een paar minuten om uit te rijden.
Zo geef je hetzelfde voordeel aan iedereen. Maar dit is mijn mening ;)



Jasper

Dan kan je beter ineens terug naar het systeem van vorig jaar...