Man van de race: Maleisië

Gestart door Ferrari 2010, 19 maart 2006 - 09:39:08

« vorige - volgende »

Wie is volgens jouw de man van de race in Maleisië 2006?

Fisichella
15 (37.5%)
Alonso
2 (5%)
Button
2 (5%)
Montoya
1 (2.5%)
Massa
15 (37.5%)
M. Schumacher
2 (5%)
Villeneuve
3 (7.5%)
R. Schumacher
0 (0%)
Trulli
0 (0%)
Barrichello
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 31

Ferrari 2010

Heel simpele vraag, aan jullie de keuze!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

dj Peter

Zowel Michael als Felipe hebben zich knap naar voor gewerkt,maar Massa heeft het toch iéts beter gedaan.Weliswaar door één keer minder te pitten,maar toch.

Tim C


Doefie


bogief1

A new chapter will begin soon: Bruno Senna

FerrariMan

Massa heeft een paar sterke dingen laten zien, voor de rest was er niet echt iemand die eruit sprong. Fisico was ook goed, maar hij is eerder man van het weekend voor mij.

Dus ja, bij gebrek aan beter ga ik toch voor Felipe.

Supermariobros


Jasper

Citaat van: FerrariMan op 19 maart 2006 - 10:04:19
Massa heeft een paar sterke dingen laten zien, voor de rest was er niet echt iemand die eruit sprong. Fisico was ook goed, maar hij is eerder man van het weekend voor mij.

Dus ja, bij gebrek aan beter ga ik toch voor Felipe.

Idem.

KVDracer

Felipe Massa

Omdat er hier al veel waren die hem verleden week al afgeschreven hadden, maar vandaag toch bewezen heeft dat hij een racer is. Fisico heeft het ook goed gedaan, maar heeft nooit echt in gevecht moeten gaan om iemand over te gaan of om zijn positie te moeten verdedigen.

Ferrari 2010

Massa, Fisico heeft naar mijn weten in de rac niet zoveel laten zien. Van pole tot finish aan de leiding, buiten goede rondes rijden heeft hij er niets voor m=oeten doen. Alonso heeft een mooie start gemaakt.

Maar ik ga dus voor massa.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2006 op 19 maart 2006 - 10:22:32
Massa, Fisico heeft naar mijn weten in de rac niet zoveel laten zien. Van pole tot finish aan de leiding, buiten goede rondes rijden heeft hij er niets voor m=oeten doen. Alonso heeft een mooie start gemaakt.

;D ;D
"Ze moesten er niks voor doen, alleen maar snel genoeg gaan." Sorry maar zo'n uitspraken vind ik grappig. Komt over alsof het allemaal zo simpel is om anderhalf uur aan één stuk door constant snelle ronden te rijden en geconcentreerd te blijven.

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 19 maart 2006 - 10:27:21
Citaat van: Schumi 2006 op 19 maart 2006 - 10:22:32
Massa, Fisico heeft naar mijn weten in de rac niet zoveel laten zien. Van pole tot finish aan de leiding, buiten goede rondes rijden heeft hij er niets voor m=oeten doen. Alonso heeft een mooie start gemaakt.

;D ;D
"Ze moesten er niks voor doen, alleen maar snel genoeg gaan." Sorry maar zo'n uitspraken vind ik grappig. Komt over alsof het allemaal zo simpel is om anderhalf uur aan één stuk door constant snelle ronden te rijden en geconcentreerd te blijven.
Neen, dat bedoel ik niet echt. Maar het i wel zo, ze moeten gewoon geconcentreerd blijven en goede rondes blijven rijden ondanks de extreme omstandigheden. Je kan moeilijk zeggen dat hij duels heeft moeten uitvechten ofdat hij zijn positie heeft moeten verdedigen. Ok, uiteraard heeft hij zijn positie moeten verdedigen, maar er is nooit iemand dicht genoeg geweest om zijn positie te bedreigen. Na de eerste stop van Alonso was het al vrijwel duidelijk dat hij zou winnen als hij zijn ronden goed bleef rijden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Was gewoon grappig om te lezen, is alles ;)

Jasper

Citaat van: Doefie op 19 maart 2006 - 10:27:21
Citaat van: Schumi 2006 op 19 maart 2006 - 10:22:32
Massa, Fisico heeft naar mijn weten in de rac niet zoveel laten zien. Van pole tot finish aan de leiding, buiten goede rondes rijden heeft hij er niets voor m=oeten doen. Alonso heeft een mooie start gemaakt.

;D ;D
"Ze moesten er niks voor doen, alleen maar snel genoeg gaan." Sorry maar zo'n uitspraken vind ik grappig. Komt over alsof het allemaal zo simpel is om anderhalf uur aan één stuk door constant snelle ronden te rijden en geconcentreerd te blijven.

We zijn in F1-termen aan het spreken hé. De rest van het veld moest zich ook anderhalf uur aan één stuk door constant concentreren én ondertussen nog eens andere wagens voorbijsteken.

razzle_dazzle

Man van de race= Massa
Man van het weekend = Fisico

Onthoud het verschil hé mensen  ;).