The Lord of the Rings returns ...

Gestart door Doefie, 16 maart 2006 - 22:36:07

« vorige - volgende »

Doefie

... The Hobbit.

The Hobbit wordt de nieuwste film van Peter Jackson. De Lord of the Rings-regisseur keert naar het begin van het beroemde verhaal en grijpt naar de boeken over Bilbo Baggins. Onder andere Ian McKellan zal terug in de huid kruipen van Gandalf the Grey, ook Ian Dolm en Andy Serkins spelen mee in de film.

Allen naar de cinema op 19 december dus 8)

daan


Martin

Ik blijf thuis als je het niet erg vindt. Niet mijn soort film.

Schumi nr1


The REAL BUTTON Freak

Zal wel zeer boeiend zijn. vraag me af wie hij zal casten om al die dwergen te spelen.

Bart VD

Niet dat ik je niet geloof, maar kan je even de bron plaatsen?  Alvast bedankt!
This space for rent

Doefie

http://derhobbit-film.de/indexengl.shtml

effe iets rechtzetten, de film zou op 19 december in USA uitkomen ... wij moeten dus nog wachten.

The REAL BUTTON Freak

volgens www.imdb.com is Jackson momenteel niet bezig met de hobbit.

Het zullen eerder geruchten zijn op het moment. Ik zou eerst graag een officiele bevestiging zien.

Hamilton MASTER

Citaat van: The REAL Freak op 22 maart 2006 - 18:56:57
volgens www.imdb.com is Jackson momenteel niet bezig met de hobbit.

Het zullen eerder geruchten zijn op het moment. Ik zou eerst graag een officiele bevestiging zien.
IMDB is naar mijn mening niet de beste site om naar movie-nieuws te kijken aangezien er 80% input is van de mensen die op de site surfen.

Ik heb ook al ergens gelezen dat ze eraan dachten de Hobbit te maken. Dit om alle oude acteurs nog samen te krijgen omdat ze het allemaal enorm missen.
Logisch na 3 jaar bijna non-stop samen te werken en te leven. Om van een zwart gat te spreken !