Body Mass Index (BMI)

Gestart door Supermariobros, 16 maart 2006 - 18:57:41

« vorige - volgende »

Supermariobros

Bereken hier of je een gezond gewicht hebt:

http://vc01.netcon.nl/body_mass_index/body_mass.html

17.84, Ik ben te licht, 'k zal meer moeten fretten.  :D

razzle_dazzle

1 m 84 groot en 70 kg= een BMI van ongeveer 20,6. Perfect in orde dus  :).

Schumi nr1

#2
Ik ben 1.63m groot en weeg 53 kg. Volgens het BMI resultaat (19.95) is dat in orde, maar 'k ben maar een mager ventje als als je me ziet :).

daan

1.91 en 79kg, 21,66 als BMI resultaat, goed gewicht dus, ik zie er ttrouwens ook mager uit, maarja.. het zit goed :P

Mikacouli

1m70 en 55 kg. Ik kom uit op 19.03. Ik zit in de groene zone dus geen enkel probleem :)

Jasper

#5
Ik kom op een BMI van 17.67. Ik dacht dat dat te licht was, maar volgens deze site wel in orde.

EDIT: ik had uiteraard als leeftijd "jonger dan 19" genomen, dan moest je je leeftijd ingeven wat natuurlijk 16 is bij mij. Maar als ik ouder dan 19 kies met dezelfde lengte en gewicht, is de BMI ook 17.67 maar dan is dit wél te licht. ???

daan

Dat komt waarschijnlijk omdat je nog in de groei bent en dat dat zich dan ook aanpast o.i.d.

Ferrari 2010

Ik ben ongeveer 1m68 en weeg ongeveer 67kg. Komt neer op een BMI van 23,74. Relatief veel, maar dat kan mij niet schelen. Weet je, veel belangrijker dan die BMI is dat ge u goe voelt in uw lijf en da alles goed gesmeerd loopt :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan

Gisteren nog op medisch onderzoek geweest, en had een BMI van 16,98. Moet dringend omhoog, maar probeer dat al jaren en zonder resultaat...
Juan

McChouffe

Citaat van: Schumi 2006 op 16 maart 2006 - 20:23:04Weet je, veel belangrijker dan die BMI is dat ge u goe voelt in uw lijf en da alles goed gesmeerd loopt :P

That's the spirit!

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Bruno

Citaat van: Juan op 16 maart 2006 - 21:01:03
Gisteren nog op medisch onderzoek geweest, en had een BMI van 16,98. Moet dringend omhoog, maar probeer dat al jaren en zonder resultaat...

Ik woog jaren aan een stuk 65Kg. (1.82M lang), op een paar jaar klom ik naar 72 wat ik nog niet erg vond maar met verandering van werk kwam daar op een jaar nog ns 7 kilo bij. Ondertussen zit ik aan +-82 Kilo. Ik zou al lang terug rond de 75 willen wegen maar geraak er niet.

En vroeger wilde ik altijd zwaarder wegen... :-[



-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Doefie

23.78

Groene zone voor mij :)

razzle_dazzle

Citaat van: Bruno op 16 maart 2006 - 22:18:39
Citaat van: Juan op 16 maart 2006 - 21:01:03
Gisteren nog op medisch onderzoek geweest, en had een BMI van 16,98. Moet dringend omhoog, maar probeer dat al jaren en zonder resultaat...

Ik woog jaren aan een stuk 65Kg. (1.82M lang), op een paar jaar klom ik naar 72 wat ik nog niet erg vond maar met verandering van werk kwam daar op een jaar nog ns 7 kilo bij. Ondertussen zit ik aan +-82 Kilo. Ik zou al lang terug rond de 75 willen wegen maar geraak er niet.

En vroeger wilde ik altijd zwaarder wegen... :-[




Ik ben op een paar jaar ook van 65 naar 72 gegaan, khad het zelf eigenlijk niet gemerkt aangezien ik me toen nooit woog. Ondertussen weeg ik 70 en daar ben ik wel content mee! Ik wil op mijn 30ste absoluut geen bierbuik hebben, vandaar dat ik dit jaar ook terug ben beginnen sporten en let ik wat meer op mijn voeding.  :)

FerrariMan

Ik weeg 4 kilo en ben 50 cm groot. Ook hier alles in de groene zone.

KVDracer

1.80m en ongeveer 65 kg, kzit nog goed  :)