GP van Maleisië

Gestart door Ferrari 2010, 13 maart 2006 - 19:14:24

« vorige - volgende »

Alan Blues

Degene die deze startgrid ingevuld heeft voor de webstrijd zal veel puntjes verdienen!!!  ::)

Tim C

Citaat van: FerrariMan op 18 maart 2006 - 13:45:46
Ferrari zal waarschijnlijk met heel veel (of net niet) brandstof starten.
Ross Brawn had het over "Considering the amount of fuel that Michael had on board because of the ten-position penalty, his qualifying session went quite well."

Ik vermoed dus heel veel

Mikacouli

Citaat van: McChouffe op 18 maart 2006 - 15:15:21
Citaat van: Mikacouli op 18 maart 2006 - 14:03:09Waarom die risico's nemen ipv toch tenminste 2 snelle rondjes te rijden.

Overdreven zelfzekerheid  ;)

Hmm, ik denk niet dat het dat is. Daar is de F1 iets te professioneel voor. Ik denk dat het vooral motorbesparen is? MAar waarom ze dan niet eerder hun snel rondje rijden versta ik niet. Ze zouden nooit nog een rondje gereden kunnen hebben want ze hadden te weinig tijd. Dat was me al in Bahrein ook opgevallen. In plaats dat ze dan een minuut eerder rijden dan kunnen ze nog een rondje rijden moesten ze een foutje maken. Maarja... Zij zullen het beter weten denk ik.

daan

Hehe, Ferrari is goed bezig. Rosberg heeft een zeer goede 3e plek gereden. Hij komt erg sterk voor de dag, beter dan Webber, dat had ik nooit verwacht.
Laten we hopen op een mooie race morgen.. Ik kijk hem trouwens pas 's middags want om 8u smorgens lig ik pas net een paar uurtjes in mijn bed :P

Manuel

Rosberg is goed bezig, schitterende derde tijd. Ferrari daar en tegen ze zijn zoals Mclaren vorig jaar; snel en onbetrouwbaar.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 18 maart 2006 - 14:03:09
Citaat van: FerrariMan op 18 maart 2006 - 13:45:46
Ik gok dat Button, Rosberg en Webber extreem lichter zijn dan de anderen. Renault en McLaren staat op een gewone strategie. Ferrari zal waarschijnlijk met heel veel (of net niet) brandstof starten.

Hmmm, ik zie Schumacher niet met heel veel brandstof naar een 4de stek rijden.
Euhm, mag Schumacher niet zijn brandstof kiezen gezien hij op P14 staat?? Dus kan hij wel zwaar staan morgen.

daan

Dat is toch alleen maar bij de laatste 6?

mike

Citaat van: FerrariMan op 18 maart 2006 - 18:15:50
Citaat van: Mikacouli op 18 maart 2006 - 14:03:09
Citaat van: FerrariMan op 18 maart 2006 - 13:45:46
Ik gok dat Button, Rosberg en Webber extreem lichter zijn dan de anderen. Renault en McLaren staat op een gewone strategie. Ferrari zal waarschijnlijk met heel veel (of net niet) brandstof starten.

Hmmm, ik zie Schumacher niet met heel veel brandstof naar een 4de stek rijden.
Euhm, mag Schumacher niet zijn brandstof kiezen gezien hij op P14 staat?? Dus kan hij wel zwaar staan morgen.

Nope. Hij reed in de laatste sessie en mag dus niet kiezen. Massa mag wel kiezen, want die heeft precies om dat te mogen doen met opzet geen snelle tijd neergezet.


Ferrari 2010

Citaat van: Daan op 18 maart 2006 - 18:18:02
Dat is toch alleen maar bij de laatste 6?
Enkel de eerste 10 mogen hun brandstofhoeveelheid niet kiezen voor de start ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

KVDracer

#84
Citaat van: Schumi 2006 op 18 maart 2006 - 19:02:50
Citaat van: Daan op 18 maart 2006 - 18:18:02
Dat is toch alleen maar bij de laatste 6?
Enkel de eerste 10 mogen hun brandstofhoeveelheid niet kiezen voor de start ;)

De 10 die het laatste gedeelte van de kwali rijden mogen niet kiezen  :P (muggezifterij allemaal :) )

Volgens mij hebben Alonso en de McLarens hun strategie aangepast aan het feit dat MS toch 10 plaatsen verliest. Daarmee viel hij weg voor de pole en ik vermoed dat zij nu ook zwaarder staan om er voor te zorgen dat ze niet vroeger dan MS binnen moeten komen.

FerrariMan

Ik dacht dat iedereen buiten de top tien zelf de hoeveelheid brandstof mocht kiezen...woeps.

Wat een spel  :)

KVDracer

Citaat van: FerrariMan op 18 maart 2006 - 21:25:02
Ik dacht dat iedereen buiten de top tien zelf de hoeveelheid brandstof mocht kiezen...woeps.

Wat een spel  :)

We zijn hier dan ook om elkaar slimmer te make e ;

FerrariMan

Volgens mij mag Schumacher als elfde starten morgen.

daan

Volgens deze site als 14e, maar we zien het morgen...

schumi4ever

nog even... man wat duurt wachten lang...