GP van Maleisië

Gestart door Ferrari 2010, 13 maart 2006 - 19:14:24

« vorige - volgende »

Mikacouli

Citaat van: Doefie op 18 maart 2006 - 08:17:41
Polepositie voor Fisichella ... mooie strijd om de pole, heel erg knap van Rosberg !
Vijf coureurs die een penalty krijgen, waarvan 3 Ferrari-motoren.

Ja, ze zitten precies met problemen bij Ferrari. Ze houden het geen 2 races uit. Ver van zelfs tot nu toe. Wie zien wel hoe het verder verloopt. Ik denk wel dat Ferrari dit snel kan oplossen.

Wat de kwalie betreft. Een paar rijders die niet al teveel benzine meehebben. Kijk maar naar het verschil tussen Fisi en Alonso.
Ik denk dat de McLarens en Alonso op een stop minder zitten dan degene voor hen. Dus er staat ons een spannende race te wachten.

Supermariobros

Citaat van: Mikacouli op 18 maart 2006 - 08:31:04
Ik denk dat de McLarens en Alonso op een stop minder zitten dan degene voor hen. Dus er staat ons een spannende race te wachten.

Inderdaad, ik verheug me op de race. Mooie startgrid vind ik en Rosberg die zijn knappe prestatie van vorige week bevestigt.

schumi4ever

Ik heb de kwali gemist :( (ziek)
Ze geven zeker nergens een heruitzending vandaag?

McChouffe

Mooie kwalificatie met een interessante startvolgorde.
Aan de Ferrarimotoren moet nog gewerkt worden, dat is duidelijk. Benieuwd hoeveel rookpluimen we morgen te zien gaan krijgen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Citaat van: McChouffe op 18 maart 2006 - 09:17:57
Mooie kwalificatie met een interessante startvolgorde.
Aan de Ferrarimotoren moet nog gewerkt worden, dat is duidelijk. Benieuwd hoeveel rookpluimen we morgen te zien gaan krijgen.

2 McLaren's, 2 Ferrari's, 2 Renault's, 2 Honda's, ... dan zien we een interessante race  :D :D

Supermariobros

Citaat van: Doefie op 18 maart 2006 - 09:32:26
Citaat van: McChouffe op 18 maart 2006 - 09:17:57
Mooie kwalificatie met een interessante startvolgorde.
Aan de Ferrarimotoren moet nog gewerkt worden, dat is duidelijk. Benieuwd hoeveel rookpluimen we morgen te zien gaan krijgen.

2 McLaren's, 2 Ferrari's, 2 Renault's, 2 Honda's, ... dan zien we een interessante race  :D :D

En Ide die met de overwinning gaat lopen.  ;D ;D ;D

Mikacouli

Als McLaren met beide wagens zou uitrijden dan zou ik mijn hoedje afdoen. Na zo'n moeilijke wintertest met veel problemen uiteindelijk betrouwbaar zijn, dat zou knap zijn. Maar ze zijn er nog niet natuurlijk. Maar ze hebben het toch al langer volgehouden dan alle andere topteams. Het is nu al een prestatie.
Ik denk dat het een spannende race zal worden.
Blijkbaar heeft met een fout begaan bij Alonso. Men zou hem 2 x getankt hebben :-\ Hoe kan je nu zo'n fout begaan. In elk geval, hij zit op een 1stop. Ben ik van overtuigd. Er zijn er enkele die voor een 3 stop gaan denk ik en sommige voor 2. Ik denk dat McLaren en Ferrari bij de 2-stoppers horen. Of de banden het zullen uithouden bij Alonso is nog maar de vraag. Morgen weten we meer :)

bogief1

Citaat van: schumi4ever op 18 maart 2006 - 09:09:19
Ik heb de kwali gemist :( (ziek)
Ze geven zeker nergens een heruitzending vandaag?

ITV dacht ik.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

bogief1

Wat word die rosberg goed. Blijkbaar was het toch geen ijdele hoop toen Williams zei: "we gaan voor de top 3".
Morgen kunnen ze misschien mee doen voor de overwinning.
Remember 1982: Rosberg - Williams - Cosworth  ;D

Fisi op 1, maar ik denk dat hij zeer licht staat, want ze tankten toch weinig bij in vergelijking met Alonso.

Mooie kwali, vooral het eerste kwartier. 14 auto's binnen de seconde, eindelijk nog eens spanning.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Doefie

Een oude bekende in de paddock :)


Sept

Citaat van: bogief1 op 18 maart 2006 - 12:57:56
Wat word die rosberg goed. Blijkbaar was het toch geen ijdele hoop toen Williams zei: "we gaan voor de top 3".
Morgen kunnen ze misschien mee doen voor de overwinning.
Remember 1982: Rosberg - Williams - Cosworth  ;D

Fisi op 1, maar ik denk dat hij zeer licht staat, want ze tankten toch weinig bij in vergelijking met Alonso.

Misschien staan de Williamsen ook wel licht? ;) Morgen zullen we zien wat ze waard zijn..
1991 - 2004 = 7

bogief1

Citaat van: Doefie op 18 maart 2006 - 13:06:15
Een oude bekende in de paddock :)



een deal aan het maken met mclaren voor hun b-team  :)
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

FerrariMan

Ik gok dat Button, Rosberg en Webber extreem lichter zijn dan de anderen. Renault en McLaren staat op een gewone strategie. Ferrari zal waarschijnlijk met heel veel (of net niet) brandstof starten.

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 18 maart 2006 - 13:45:46
Ik gok dat Button, Rosberg en Webber extreem lichter zijn dan de anderen. Renault en McLaren staat op een gewone strategie. Ferrari zal waarschijnlijk met heel veel (of net niet) brandstof starten.

Hmmm, ik zie Schumacher niet met heel veel brandstof naar een 4de stek rijden. Daarvoor waren er teveel coureurs die te licht reden. Ik denk dat hij op een normale strategie staat.
Ik zie Fisi anders ook nog redelijk licht staan hoor. Maar minder licht dan Button en de williamsen.
McLaren blijkt zeer tevreden te zijn over de kwalie zeggen ze en het enige wat uit hun mond komt is "strategie". McLaren is niet bang om met meer benzine te kwalificeren. In het verleden deden ze het veel en ook in Bahrein. Ik zie Kimi wel zwaarder staan dan Montoya. Ik heb zo het gevoel, alhoewel dat Kimi gehinderd werd in zijn snelle ronde. Dat komt ervan als je maar 1 snel rondje rijdt. Waarom die risico's nemen ipv toch tenminste 2 snelle rondjes te rijden.
Op naar een spannende race :P

McChouffe

Citaat van: Mikacouli op 18 maart 2006 - 14:03:09Waarom die risico's nemen ipv toch tenminste 2 snelle rondjes te rijden.

Overdreven zelfzekerheid  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.