GP van Maleisië

Gestart door Ferrari 2010, 13 maart 2006 - 19:14:24

« vorige - volgende »

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 14 maart 2006 - 20:34:44
Citaat van: Mikacouli op 14 maart 2006 - 20:33:14
Citaat van: Schumi 2006 op 14 maart 2006 - 20:17:12
Citaat van: Tim C op 14 maart 2006 - 20:12:00
Nog 3 weken geduld ;)
Inderdaad, ik vindt het trouwens héél zonde dat er zo maar 1 GP is :'(

Verhuis naar de VS ;) . Dan kan je elke nacht opstaan ;) ;D
Voor mij is het ideaal. Ik kom net thuis van een lange nacht en kan beginnen kijken naar F1. Australië is te vroeg. Dan moet ik mijn uitgangsavond inkorten. Hmm, nu ook een beetje eigenlijk. :-\
Ik weet niet hoe je het doet maar in mijn geval val ik dan altijd KO in de zetel nog voor de start.  ;D

Ik kom elke zondag maar om 8 u thuis dusja. Ik doe het al een paar jaar weekend na weekend. Mijn lichaam is het gewoon geworden.;) Meestal ga ik zelfs niet meer slapen en blijf ik de zondag de hele dag wakker. Leuk hoor, zo heb je meer van je weekend :)
En wat die alcohol betreft moet ik je tegenspreken. Ik zal perfect naar de race kunnen kijken, ook nadat ik de hele nacht doorgedronken heb. Geen probleem. Kwestie van oefenen ;D ;D

Wat de race betreft. Ferrari zal het moeilijk hebben met eerste te worden in constructeurs na deze race want Massa start 10 plaatsen achteruit.
Ik verwacht een sterke Kimi en Alonso. MS volgt met achter hem Montoya en Button.
Maar naar het schijnt zal het regenen (eerst zien, dan geloven). Elk jaar voorspellen ze een heel weekend regen en in het weekend zelf valt er dan geen druppel. Dus mijn voorspellingen houden het bij droog weer.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 15 maart 2006 - 17:32:42
Citaat van: FerrariMan op 14 maart 2006 - 20:34:44
Citaat van: Mikacouli op 14 maart 2006 - 20:33:14
Citaat van: Schumi 2006 op 14 maart 2006 - 20:17:12
Citaat van: Tim C op 14 maart 2006 - 20:12:00
Nog 3 weken geduld ;)
Inderdaad, ik vindt het trouwens héél zonde dat er zo maar 1 GP is :'(

Verhuis naar de VS ;) . Dan kan je elke nacht opstaan ;) ;D
Voor mij is het ideaal. Ik kom net thuis van een lange nacht en kan beginnen kijken naar F1. Australië is te vroeg. Dan moet ik mijn uitgangsavond inkorten. Hmm, nu ook een beetje eigenlijk. :-\
Ik weet niet hoe je het doet maar in mijn geval val ik dan altijd KO in de zetel nog voor de start.  ;D

Ik kom elke zondag maar om 8 u thuis dusja. Ik doe het al een paar jaar weekend na weekend. Mijn lichaam is het gewoon geworden.;) Meestal ga ik zelfs niet meer slapen en blijf ik de zondag de hele dag wakker. Leuk hoor, zo heb je meer van je weekend :)
En wat die alcohol betreft moet ik je tegenspreken. Ik zal perfect naar de race kunnen kijken, ook nadat ik de hele nacht doorgedronken heb. Geen probleem. Kwestie van oefenen ;D ;D

Wat de race betreft. Ferrari zal het moeilijk hebben met eerste te worden in constructeurs na deze race want Massa start 10 plaatsen achteruit.
Ik verwacht een sterke Kimi en Alonso. MS volgt met achter hem Montoya en Button.
Maar naar het schijnt zal het regenen (eerst zien, dan geloven). Elk jaar voorspellen ze een heel weekend regen en in het weekend zelf valt er dan geen druppel. Dus mijn voorspellingen houden het bij droog weer.
Waarom start Massa 10P achteruit??

Supermariobros

Citaat van: FerrariMan op 15 maart 2006 - 17:34:28
Waarom start Massa 10P achteruit??
Citaat

Het team vervangt de motor omdat ze ervan overtuigd zijn dat de krachtbron geen hele GP meer mee kan.


Mikacouli

Citaat van: Supermariobros op 15 maart 2006 - 17:43:45
Citaat van: FerrariMan op 15 maart 2006 - 17:34:28
Waarom start Massa 10P achteruit??
Citaat

Het team vervangt de motor omdat ze ervan overtuigd zijn dat de krachtbron geen hele GP meer mee kan.


Mja, na zo'n slecht resultaat van Massa in Bahrein lijkt het nu nog slechter te gaan. Die moet ook niet hopen op een podiumfinish denk ik. Alhoewel als het regent zullen de bridgestones nog steeds een voordeel hebben.
We zien wel.

Ferrari 2010

Misschien gaat ie voor een zware kwali met een inhaalrace? Iets in de aard van wat kimi deed? Het kan even goed dat hij zi niet kwalificeert, hoewel ik dan vrees dat ze weer vanuit de pit zullen vetrekken :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

KVDracer

Hij is beter dat hij voor de pole gaat e. Of toch bij de eerste 5. Want dan kan hij vanuit het middenveld vertrekken en als hij ervoor zorgt dat hij een lange eerste stint kan rijden, kan hij toch nog voor verrassingen zorgen. Want ik denk eerlijk gezegd dat we Massa een beetje teveel onderschatten.

Mikacouli

Citaat van: KVDracer op 15 maart 2006 - 18:37:43
Hij is beter dat hij voor de pole gaat e. Of toch bij de eerste 5. Want dan kan hij vanuit het middenveld vertrekken en als hij ervoor zorgt dat hij een lange eerste stint kan rijden, kan hij toch nog voor verrassingen zorgen. Want ik denk eerlijk gezegd dat we Massa een beetje teveel onderschatten.

Je praat jezelf nu wel tegen. Gaan voor de pole en een lange eerste stint. Klopt iets niet he ;)

Doefie

Citaat van: Mikacouli op 15 maart 2006 - 18:39:41
Citaat van: KVDracer op 15 maart 2006 - 18:37:43
Hij is beter dat hij voor de pole gaat e. Of toch bij de eerste 5. Want dan kan hij vanuit het middenveld vertrekken en als hij ervoor zorgt dat hij een lange eerste stint kan rijden, kan hij toch nog voor verrassingen zorgen. Want ik denk eerlijk gezegd dat we Massa een beetje teveel onderschatten.

Je praat jezelf nu wel tegen. Gaan voor de pole en een lange eerste stint. Klopt iets niet he ;)

Ze hadden een kleine voorsprong in Bahrein, als ze hem iets zwaarder de baan op sturen (= dus enkele ronden meer) zou het nog wel lukken. Bij de eerste 5 is al goed om uiteindelijk nog een goed resultaat te behalen.

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 15 maart 2006 - 18:39:41
Citaat van: KVDracer op 15 maart 2006 - 18:37:43
Hij is beter dat hij voor de pole gaat e. Of toch bij de eerste 5. Want dan kan hij vanuit het middenveld vertrekken en als hij ervoor zorgt dat hij een lange eerste stint kan rijden, kan hij toch nog voor verrassingen zorgen. Want ik denk eerlijk gezegd dat we Massa een beetje teveel onderschatten.

Je praat jezelf nu wel tegen. Gaan voor de pole en een lange eerste stint. Klopt iets niet he ;)
Inderdaad, vind ik ook :P
Hij kan beter in de eerste sessies alles geven en dan in het laatste deel wat zwaarder rijden, zodat hij nog ergen 8e kwalificeert en dus 18 moet starten. En dat dan met een zware wagen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Ideaal voor Massa zou zijn om ergens rond P11 te kunnen starten met een volle tank.

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 15 maart 2006 - 19:04:21
Ideaal voor Massa zou zijn om ergens rond P11 te kunnen starten met een volle tank.
Dan bedoel je tóch voor de pole gaan? Mja, dan zal ie vroeg mogen binnenkomen vrees ik. Ik denk dat ie het wat kalmer zal aandoen met de motor. Op vrijdag en zaterdag was Ferrari een van de teams die het meest gereden had. Mss wat kalmer aan doen.
Blijkbaar zijn er maar weinig teams die de methode van cLaren toepassen. In hun systeem kunnen ze kiezen voor "economy; super economy en full power".
Op vrijdag en zaterdag reden ze bijna altijd op super-economy. Daarom dat ze teleurstellende tijden zetten. Nu ga ik er rekening mee houden. Op voorhand was het wel niet leuk om te zien dat ze bijna 2 sec achterstonden.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 15 maart 2006 - 19:46:53
Citaat van: FerrariMan op 15 maart 2006 - 19:04:21
Ideaal voor Massa zou zijn om ergens rond P11 te kunnen starten met een volle tank.
Dan bedoel je tóch voor de pole gaan? Mja, dan zal ie vroeg mogen binnenkomen vrees ik. Ik denk dat ie het wat kalmer zal aandoen met de motor. Op vrijdag en zaterdag was Ferrari een van de teams die het meest gereden had. Mss wat kalmer aan doen.
Blijkbaar zijn er maar weinig teams die de methode van cLaren toepassen. In hun systeem kunnen ze kiezen voor "economy; super economy en full power".
Op vrijdag en zaterdag reden ze bijna altijd op super-economy. Daarom dat ze teleurstellende tijden zetten. Nu ga ik er rekening mee houden. Op voorhand was het wel niet leuk om te zien dat ze bijna 2 sec achterstonden.
Tuurlijk bedoel ik dat hij voor de pole moet gaan, anders staat hij heel vanachter.

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 15 maart 2006 - 19:58:00
Citaat van: Mikacouli op 15 maart 2006 - 19:46:53
Citaat van: FerrariMan op 15 maart 2006 - 19:04:21
Ideaal voor Massa zou zijn om ergens rond P11 te kunnen starten met een volle tank.
Dan bedoel je tóch voor de pole gaan? Mja, dan zal ie vroeg mogen binnenkomen vrees ik. Ik denk dat ie het wat kalmer zal aandoen met de motor. Op vrijdag en zaterdag was Ferrari een van de teams die het meest gereden had. Mss wat kalmer aan doen.
Blijkbaar zijn er maar weinig teams die de methode van cLaren toepassen. In hun systeem kunnen ze kiezen voor "economy; super economy en full power".
Op vrijdag en zaterdag reden ze bijna altijd op super-economy. Daarom dat ze teleurstellende tijden zetten. Nu ga ik er rekening mee houden. Op voorhand was het wel niet leuk om te zien dat ze bijna 2 sec achterstonden.
Tuurlijk bedoel ik dat hij voor de pole moet gaan, anders staat hij heel vanachter.
Dus je wil dat hij én de pole haalt én vol met benzine zit? Kvraag me af hoe je dat mogelijk acht :-\ 2 jaar geleden zou dat haalbaar zijn geweest, maar met de huidige Ferrari? Neen, keep on dreaming ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2006 op 15 maart 2006 - 20:45:23
Citaat van: FerrariMan op 15 maart 2006 - 19:58:00
Citaat van: Mikacouli op 15 maart 2006 - 19:46:53
Citaat van: FerrariMan op 15 maart 2006 - 19:04:21
Ideaal voor Massa zou zijn om ergens rond P11 te kunnen starten met een volle tank.
Dan bedoel je tóch voor de pole gaan? Mja, dan zal ie vroeg mogen binnenkomen vrees ik. Ik denk dat ie het wat kalmer zal aandoen met de motor. Op vrijdag en zaterdag was Ferrari een van de teams die het meest gereden had. Mss wat kalmer aan doen.
Blijkbaar zijn er maar weinig teams die de methode van cLaren toepassen. In hun systeem kunnen ze kiezen voor "economy; super economy en full power".
Op vrijdag en zaterdag reden ze bijna altijd op super-economy. Daarom dat ze teleurstellende tijden zetten. Nu ga ik er rekening mee houden. Op voorhand was het wel niet leuk om te zien dat ze bijna 2 sec achterstonden.
Tuurlijk bedoel ik dat hij voor de pole moet gaan, anders staat hij heel vanachter.
Dus je wil dat hij én de pole haalt én vol met benzine zit? Kvraag me af hoe je dat mogelijk acht :-\ 2 jaar geleden zou dat haalbaar zijn geweest, maar met de huidige Ferrari? Neen, keep on dreaming ;)

Nee, hij bedoelt dat hij dan beter met minder bezine de pole rijdt zolang hij maar niet te ver achteraan staat. ;)

Jasper

Hij zegt toch "met een volle tankt", dus... :)